Palaa tämän foorumin etusivulle

Aku3_barks

Donald-91

RE:RE:RE:Off-Topic 20.3.2009 17:21Icon_lock

djlordi kirjoitti:Joo ja nyt pitää toivoa että Sport nousee Sm-liigaan. Yksi voitto jo on. Katsoitteko viime ottelun Urheilukanavalta? Tänään toinen ottelu UTVRoope_pettynyttä myös, tällä kertaa Vaasasta. Muistakaa katsoa.

Niin, yksi voitto on Sportilla, mutta se on Mestiksen finaaleissa. Ei siis vielä SM-liiga -karsinnoissa. Minäkin toivon Sportia SM-liigaan. Täytyypä muistaa katsoa Urheilukanavalta tänä iltana se Mestiksen finaali.

Kaija

Otto Ankka-94

RE:Off-Topic 20.3.2009 19:19Icon_lock

Kyllä sitä melkein jokainen käyttäjä spämmäsi sivun alkuaikoina, ja oikein kunnolla. Menkääpä katsomaan tekijät-osiosta ihan se viimeisin sivu ja sienoitahan tehtiin tuohon aikaan melkoisesti.ltä viimeisin topic. Se on minun tekemä topic,

Kaija

Otto Ankka-94

RE:RE:Off-Topic 20.3.2009 19:24Icon_lock

Otto Ankka-94 kirjoitti:Kyllä sitä melkein jokainen käyttäjä spämmäsi sivun alkuaikoina, ja oikein kunnolla. Menkääpä katsomaan tekijät-osiosta ihan se viimeisin sivu ja sienoitahan tehtiin tuohon aikaan melkoisesti.ltä viimeisin topic. Se on minun tekemä topic,

KÄÄK! Kone sekosi ihan täysin, tässä tuo sama viesti korjattuna:

Kyllä sitä melkein jokainen käyttäjä spämmäsi sivun alkuaikoina, ja oikein kunnolla. Menkääpä katsomaan tekijät-osiosta ihan se viimeisin sivu ja sieltä viimeisin topic. Se on minun tekemä topic, nuo tuontapaiset topicit olivat "muodissa" tuohon aikaan. Toiveikas

Aku3_barks

Donald-91

RE:Off-Topic 21.3.2009 11:41Icon_lock

Enpä nyt usko, että aivan kaikki kuitenkaan ole spämmännet näiden sivujen alkuaikoina. Itse ainakin kirjoitin alusta asti mielestäni asiallisia viestejä enkä tehnyt aivan älyttömiä topicceja. Vaikka kesällä teinkin muutaman topicin kyseisen viikon Aku Ankasta, niin en näe sitä spämmäämisenä. Myönnän, että nykyinen Aku Ankkojen arvostelu-systeemi on parempi, eli se, että kaikki numerot arvostellaan siinä yhdessä ja samassa "Uusin Aku Ankka" -topicissa. Eikä siis erillisissä topiceissa.
Eli lyhyesti sanottuna tämä viesti: En usko, että aivan kaikki spämmäsivät alkuaikoina, mutta spämmi on selvästi kuitenkin vähentynyt esimerkiksi kesältä.

Iines3

Darfun

RE:Off-Topic 21.3.2009 12:43Icon_lock

I'm back. Ainakin väliaikaisesti. Tällä viikolla oltiin luokkaretkellä Tahkolla. Sattuiko kukaan muu olemaan? Ainakin jos oli mäessä samaan aikaan kuin minä, ei voinut olla huomaamatta (en ole lasketellut ennen kuin kerran, joten voi olettaa että meni surkeasti). Vaikenen toistaiseksi yksityiskohdista.

Toinen asia. Tänään on Lahden kirjamessut, joten onkohan kukaan muu menossa? Itse luultavasti käväisen siellä, ellen eksy matkalla. Nähdään (toivottavasti) siellä!

Kaija

Otto Ankka-94

RE:Off-Topic 21.3.2009 12:44Icon_lock

Niin, itsehän sanoin, että MELKEIN kaikki ovat spämmänneet täällä. Eli eivät siis kaikki. Olisin tietysti voinut tuon sanan "melkein" sijasta laittaa vaikka "aika moni", sillä tuo "melkein" on vähän liioiteltua. Toiveikas

Aku3_barks

Donald-91

RE:RE:Off-Topic 21.3.2009 13:02Icon_lock

Darfun kirjoittiRoope_pettynyt'm back. Ainakin väliaikaisesti. Tällä viikolla oltiin luokkaretkellä Tahkolla. Sattuiko kukaan muu olemaan? Ainakin jos oli mäessä samaan aikaan kuin minä, ei voinut olla huomaamatta (en ole lasketellut ennen kuin kerran, joten voi olettaa että meni surkeasti). Vaikenen toistaiseksi yksityiskohdista.<br />
<br />
Toinen asia. Tänään on Lahden kirjamessut, joten onkohan kukaan muu menossa? Itse luultavasti käväisen siellä, ellen eksy matkalla. Nähdään (toivottavasti) siellä!

Lahdessa kirjamessut? Kuulostaisi houkuttelevalta, mutta asun niin kaukana Lahdesta, että ei kannata lähteä niin kauas. Roope_surullinen

Roope22

MAMMONA

RE:Off-Topic 21.3.2009 14:48Icon_lock

no, perjantaina ainakin oli minulla musiikin kokeet ja lähiaikoina tuli äikän kokeista kymppi ja sain siitä rahaa jolla hommata taskareita Toiveikas

Aion mennä viiko päästä tapaamaan piirtäjiä.

Moro

ollari

RE:RE:RE:Off-Topic 21.3.2009 15:04Icon_lock

Rosa4tehwin kirjoitti:
wonderlust kirjoitti: Kolmas jakso on kyllä aina vaan parempi, viikkotunteja 40.

40 h/vko 0.o Oot sitten ainakin valinnu tarpeeks kursseja yhteen jaksoon. Sehän tekee sitten kaheksasta neljään päiviksi joka päivän. En minä vaan jaksaisi istua joka päivä kahdeksaa tuntia koulussa. Ensi jaksossakin minulla taitaa olla vain 2-3 8h päivää : D<br />
<br />
Ja kymmenen tuntia äikkää Ooks kade? xD

No kivat teille;D Mä oon ala-aste 5. luokka ja viikossa on 31 tuntia.. Muilla meidän luokkalaisilla on 27 tuntia viikossa.. Pitikin mennä ottamaan se saksa:P

Aku3_barks

Donald-91

RE:Off-Topic 21.3.2009 16:56Icon_lock

Kuka on hiihtänyt paljonkin tänä/menneenä talvena? Itse olen hiihtänyt 34 kilometriä.

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]