Palaa tämän foorumin etusivulle

Aku3_barks

Donald-91

RE:RE:RE:Off-Topic 17.11.2008 20:50Icon_lock

_wonderlust_ kirjoitti:
Rosa4tehwin kirjoitti:Menikin muutama päivä ilman datausta ja heti on vieroitusoireita : D

Sanos muuta! Nytkin tallitan ruutua, ja arvaa, pitäisikö. Huomenna yhdeksän tunnin koulupäivä, saksan sanakoe, enkun ja ruotsin kuuntelukokeet, kasa läksyjä... Ja tässä sitä ollaan.<br />
<br />
Tänään oli viimeinen kahden päivä pitkän aikaan. Huonompi homma, torstaina alkaa koeviikko, ja tämän jälkeen the Carmiwin Jakso Ever - 40 viikkotuntia. Pitäisi mennä käymään opollakin, en ole edes ilmoittautunut mihinkään näistä jaksoista. Jes, hyvä minä. Musan kolmiosainen kirjoitelmakin odottaa tekijäänsä! Aargh, stressi-ilmiö ottaa taas valtaa. Ihana valitusviesti&lt;3 Olisi pitänyt laittaa alkuun varoitus.

Onnea kokeisiin ja energiaa pitkiin kouluviikkoihin! (Onneksi itselläni ei ikinä ole yhtä pitkiä viikkoja vaikka lukiossa olenkin.)

Aku2_rosa

Nuno

Liittymispäivä: 21.06.2008

RE:RE:RE:RE:Off-Topic 17.11.2008 20:52Icon_lock

Salwer1st/ kirjoitti:
Otto Ankka-94 kirjoitti:
Salwer1st/ kirjoitti:Saatiin koulusta tänään neljä koetta (Ihme sinänsä). Ihan hyvät rumelot tulivat. Kiitettävää (of course). Tarkemmin en ala julkistamaan niitä. Enää yksi koe siis tarkistuksessa enää. Tosin tälläkin viikolla on varmaan 1-2 koetta. Informaatiota olisi koulusta kiva saada. Enkunkokeen ajankohdasta ei ole minkään laista tietoa ja pian sen pitäisi olla. Toivottavasti ei tule pistarina. Näet sanasta hiukan hakusessa. Pitänee kohta mennä sitäkin pänttäämään. Matikankin koe tällä viikolla tulossa. Aika jo varma. Todennäköisesti varsin helppo koe, eli mitenkään erityisen paljon ei tarvitse lukea. Tokihan aina nyt lukea tarvitsee. Mukavaa kokeisiinlukuviikkoa kaikille!

&lt;br /&gt;<br />
Että sellaista. Itselläni ei kokeita tällä viikolla ole. Mitäs aihetta muuten käsittelette matikassa? (yritän udella ikääsi tämän avulla! : D)

Heh! Jos jätän kertomatta, juuri sen ikäjutun vuoksi. Suuri paljastus: Käsittelemme samaa asiaa, kun muut ikäisemmeToiveikas. Vinkki iästäni: Olen nurempi kuin sinä, Otto. Arvauksia voitte iästäni toki laittaa, mutta en ota niihin kantaa.

Nuorempi?Roope_yllattynyt Olen aina luullut että olet ainakin vanhempi kuin Otto esim. joku ysiluokkalainen tai että olet 17 vuotta. Ilahtunut No, nykyisin sitten luulen että olet 13 vuotta.

Taikaviitta3

djlordi

RE:RE:Off-Topic 18.11.2008 11:11Icon_lock

Frodo95 kirjoitti:Eipä Kim Herold saa minuakaan faniksi, en vain yksinkertaisesti pidä tuosta "Social Butterfly" renkutuksesta, myöskään Tean renkutukset eivät oikein iske. "Tytöt tykkää pojista ja..." Urgh, vihaan tuota renkutusta!<br />
<br />
Milläs luokalla olette? Itse kuulun 7B-jengiinIlahtunut

Mäkin olin aikoinani 7bRoope_pettynytlä, silloin oli a,b,c ja d-luokat ylä-asteella.

Taikaviitta3

djlordi

RE:RE:Off-Topic 18.11.2008 11:12Icon_lock

Pikkurottuska kirjoitti:Kuinka monennella luokalla oikein olette? Musta tuntuu että kaikki on jotain yläasteella tai lukiossa. Lukeeko niin vanhatkin vielä Aku Ankkaa? Kas kun en ole vielä nähnyt jotain jo ammattikoulua käyvää!

Aku Ankkaa lukee kaikenikäiset, ei sille ole mitään yläikärajaa.

Ope

Sami-96

Liittymispäivä: 05.05.2008

RE:Off-Topic 18.11.2008 12:57Icon_lock

Moikka! Salwer se ei tahdo ikäänsä paljastaa... Roope_silmanisku
Meillä oli tänään poikkeuksellisen rento koulupäivä. Me vaan suunniteltiin torstaina järjestettävää discoa. Kappas vaan, koska olen tälläinen yli-innokas tekemään ties mitä, minulla on siellä vapaata aikaa runsaat 15min... Roope_silmanisku Viime discossa oli enemmän, mutta silloinkin menin sitten hoitamaan musiikinsoittoa. Nyt olen pääasiassa myymässä leivonnaisia, ja hoitamassa valoja, välillä myös ovella valvojana.

Aku54

Salwer1st/

Liittymispäivä: 06.05.2008

RE:Off-Topic 18.11.2008 13:59Icon_lock

Olisi pikku kysymys Wondylle. Olen näet kuullut, että hän on kuviksessa hikke. Eli: Miten kuviksen työt viimeistellään niin, että opettaja antaa niille hyvän arvosanan? Pitäisi katsos kuvis nostaa ysiin keväällä.

Aku1

cakku

RE:Off-Topic 18.11.2008 14:45Icon_lock

Discoa, jee, meilläkin olisi järjestetty vaan kun ei muitten oppilaitten into riitä... luokkatilatkin on niin pienet. Salwer! Taisit sanoa jossain keskustelussa että olet -97? Muistanko väärin? Kertoisit nyt! Toiveikas

Hessu14

Vince

RE:Off-Topic 18.11.2008 15:00Icon_lock

Tyhmä talvi täällä länsirannikolla. Eilen tuli vähän lunta maahan, ja heti kun alkoi jo tykkäämään siitä, niin sehän oli jo tänään sulanut pois. Länsirannikon talvi on mennyt pilalle. Hitsi! Piristi kummasti kummasti kun oli valkoista maassa.

Aku_kunkku

ankkakonda

RE:RE:Off-Topic 18.11.2008 15:07Icon_lock

Sami-96 kirjoitti: Meillä oli tänään poikkeuksellisen rento koulupäivä. Me vaan suunniteltiin torstaina järjestettävää discoa. Kappas vaan, koska olen tälläinen yli-innokas tekemään ties mitä, minulla on siellä vapaata aikaa runsaat 15min... Roope_silmanisku Viime discossa oli enemmän, mutta silloinkin menin sitten hoitamaan musiikinsoittoa. Nyt olen pääasiassa myymässä leivonnaisia, ja hoitamassa valoja, välillä myös ovella valvojana.
meillä on ollu ylä asteella vähä aikaa sitten disko mutta harmi että sitä ei pääse järjestämään muut kuin 9 luokan tukioppilaat.no onneks kaverini on tukioppilas ja hommattiin diskoa varten musaa kahestaan.
Sami-96 kirjoitti:Meillä oli tänään poikkeuksellisen rento koulupäivä..
no onneks meillä on huomenna helppo päivä vaikka onkin 08Roope_yllattynyt0-15Roope_yllattynyt0 mutta on vain 2h kuvista,3h puukäsitöitä ja englantia Toiveikas koko viikon helpoin päivä sillä kaikki päivät on melkeen kaheksasta kolmeen

Aku_kunkku

ankkakonda

RE:RE:Off-Topic 18.11.2008 15:11Icon_lock

Vince kirjoitti:Tyhmä talvi täällä länsirannikolla. Eilen tuli vähän lunta maahan, ja heti kun alkoi jo tykkäämään siitä, niin sehän oli jo tänään sulanut pois. Länsirannikon talvi on mennyt pilalle. Hitsi! Piristi kummasti kummasti kun oli valkoista maassa.
no meillä sato 1 päivän räntää ja sato ainaskin 20cm lunta.
no viikon se pysy kunnes suli pois.ensilumi nääs.aaarghh!oli tänään kerrassaan kamala äikän koe ja eillen köksän pistot joista kummistakin tulee melko varmasti aika huonot sillä en ollut kerennyt valmistautua kumpiinkaan

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]