Palaa tämän foorumin etusivulle

Aku54

Salwer1st/

Liittymispäivä: 06.05.2008

RE:Off-Topic 30.9.2008 17:09Icon_lock

Meillä oli eilen matikan koe ja viime torstaina hissan koe. N. kymppiä odottelen kummastakin. Nyt se pulinatkin on sitten avattu. Onko jollain tietoa mihin syyskuun Kuukauden ankkahankinta katosi?

Koira2

..Satsa..

Liittymispäivä: 31.08.2008

RE:Off-Topic 30.9.2008 17:12Icon_lock

Meillä oli viime viikolla tiistainna matiikan koe. se oli muistaakseeni 9 sivua pitkä. Roope_surullinen

Koira2

..Satsa..

Liittymispäivä: 31.08.2008

RE:Off-Topic 30.9.2008 17:13Icon_lock

Sori, mulla tuli kirjoitusvirhe tohon edelliseen ja se koe oli valtakunnallinen.

Milla2

_wonderlust_

Moderaattori Viestejä: 4337

RE:RE:RE:Off-Topic 30.9.2008 17:20Icon_lock

Rosa4tehwin kirjoitti:40 h/vko 0.o Oot sitten ainakin valinnu tarpeeks kursseja yhteen jaksoon. Sehän tekee sitten kaheksasta neljään päiviksi joka päivän. En minä vaan jaksaisi istua joka päivä kahdeksaa tuntia koulussa. Ensi jaksossakin minulla taitaa olla vain 2-3 8h päivää : D<br />
<br />
Ja kymmenen tuntia äikkää Ooks kade? xD

En mäkään jaksa! Opon kanssa väännettiin tätäkin ties kuinka kauan, kerpeleen saksa sekoittaa koko systeemin. Ai oonko kade? No vähänkö oon!: D Anna nyt muutama tunti mullekin:'D Tätä menoa vietän joululoman todennäköisesti joko teholla tai psykiatrisessa.

..Satsa.. kirjoitti:Meillä oli viime viikolla tiistainna matiikan koe. se oli muistaakseeni 9 sivua pitkä. Roope_surullinen

Ei se pituus aina ratkaise.. Omassa kokeessani on laskettavana seitsemän tehtävää, ja veikkaan, että se oli vaikeampi. Samoin hissassa oli kolme tehtävää, joihin kirjoitin yhden kokonaisen konseptillisen ja toisesta vajaan puolen verran vastausta.

Hissasta oli tosiaan tänään koe, ynf. Saa nähdä miten se meni. Sen tiedän, etten kertonut tarpeeksi syitä, miksi feodalismi heikkeni keskiajalta uuteen aikaan tultaessa. Samoin neoliittisen valankumoksen mullistavuutta olisi voinut selvittää paremmin. Mutta kun ei muista, ei muista.

Aku4

MacPeruna

RE:Off-Topic 30.9.2008 17:21Icon_lock

Matikan koe sekä valtakunnallinen oli ja meni mut onneks on ohi. Enkun koe tulossa lähimailla. Enempää kokeita ei sitten taida olla tiedossa.

Alkuasukas2

Af1

Liittymispäivä: 11.05.2008

RE:Off-Topic: 30.9.2008 17:59Icon_lock

Näin sairaan jutun tänään, oonhan täällä Af, ja saksaksi apina on Affe, kaikkihan sen tietää, niin meinasin revetä kun ope sanoi minulle että "Olet oikea apina!" Saksaksi ; )

Piippumies

Hanhihannu

Liittymispäivä: 09.06.2008

RE:Off-Topic 30.9.2008 18:44Icon_lock

Itselläni kokeet alkaa ensi viikolla. Matematiikasta tietenkin aiheena positiiviset ja negatiiviset luvut. Hohoijaa...Sitten joskus lokakuun lopussa on enkun koe...Se on menoe sitten!(Jännittää jo nyt!) Huomenna menen kouluun, kun en alku viikolla ollut kuumeen takia koulussa. Kuvikset jäi sitten välistä...Pitäisi opetella ruotsia muutaman verbin verran tänään, että huomenna osaisi jotain sanakokeessa. Meillä on aina keskiviikkoisin kielipäivä, äikkää, enkku ja ruotsia....Sitten on kolme tuntia tekstistä ja sitten minulla alkaa heti perään harrastukset, mutta huomenna ei ole.(huh)

_wonderlust_ kirjoitti:Tätä menoa vietän joululoman todennäköisesti joko teholla tai psykiatrisessa.

Hahahaa....Mutta yritä jaksaa! Itsekkin olen kyllä niin hemona niiden meidän luokkalaistten poikafobia tyttöjen kanssa.**Miten jotkut voi olla niin...plaah. Minun siskollani tuli lukion ekalla 42 kurssia...Sitä sitten hämmästeltiin, että miten niin paljon. Eikö se normaali ole joku 35 kurssia...?

Salwer1st/ kirjoitti:N. kymppiä odottelen kummastakin.

Oho, itse en ikinä uskalla ajatella mistään kokeesta kymppiä. Toivottavasti luulosi osoittuu oikeaan.

Ja kaikille onnea tuleviin kokeisiin ja testeihin! =)

Pellen_honey

Mirkku

RE:Off-Topic 30.9.2008 19:18Icon_lock

Matikan koe oli joku aika sitten, palautettukin on 10- tuli, olisin oikeastaan odottanut huonompaa. Harmikseni sain bilsan kokeesta 8, kuuluu näihin huonoimpiin yläkoulun aikana. Tänään oli enkun koe, tuntui menevän melko hyvin, huomenna fysiikka ja ylihuomenna äikkä. Että huomenna saa sitten raapustella kiihtyvyyden kaavoja sun muutaRoope_silmanisku.

Katti1

Kimiiii

Liittymispäivä: 12.06.2008

RE:Off-Topic 30.9.2008 19:40Icon_lock

Saatiin tänää äikän kokeet 6 tuli ja bilsasta 7+ että näin se menee. Enkusta sellasta 9 tulee muut sitten 7 paikkeilla paetsi matikka joku 5 tai 6.

Pikkulintu

Tapsa99

Liittymispäivä: 07.09.2008

RE:Off-Topic 1.10.2008 8:51Icon_lock

Viime viikolla oli englannin kokeet (ensimmäiset mitkä minulla on ollut) ja minä sain siitä täydet eli kiitettävän (ihan totta) Vain 2 muuta meidän luokalta sai täydet.

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]