RE:RE:Off-Topic 18.11.2008 16:17
Salwer1st/ kirjoitti
lisi pikku kysymys Wondylle. Olen näet kuullut, että hän on kuviksessa hikke. Eli: Miten kuviksen työt viimeistellään niin, että opettaja antaa niille hyvän arvosanan? Pitäisi katsos kuvis nostaa ysiin keväällä.
juu, olisi mukava tietää Wondyli Pompyli! Itselläni on tavoitteena, että kuvisnumero olisi vieläkin ysi. Viime keväänä, kun tuli melkoisena yllärinä, että kuvis olikin ysi eikä kasi! : D Ja mahdolliset kirjoitusvirheet viestissäni ei ole tahallisia ja, jos millään voitte niin elkää suuttuko niistä. En ole kirjoitus karpissa.
Tänään oli koulussa luistelua, hiphurraa... -_- En kyllä enään koskaan haluaisi luistella... Sen jälkeen oli kivaa ainetta, musaa! Ja siellä vain soitettiin, eli minulla oli iisibiisiä koko homma. Sitten oli kieliä, ja kielet minulla menee miten menee ja niitä oli vielä peräkkäin. (Siis enkkua ja ruotsia) Kun ne loppuivat yritin syödä ruokaa ja menin kokeeseen. Mikä koe, se on salaisuus. Mutta koe meni kasin luokkaa. Huomennakin olisi koe ja siihen alan valmistautumaan lukemalla piakoin.
Eilen kun katselin BB Ekstraa tuli pommina se, että BB kestää enään kaksi viikkoa. Kaikki hyvä loppuu aikanaan, teidän. Mutta silloin kun BB loppuu tulee aina harmillinen fiilis. Ja siihen on niin tottunut, että iltaisin saa nauttia hyvästä TV ohjelmasta, Big Brotherista. Mutta saanhan minä vielä siitä viihteestä nauttia n. kaksi viikkoa. : D