Palaa tämän foorumin etusivulle

Alkuasukas2

Af1

Liittymispäivä: 11.05.2008

RE:Off-Topic 18.11.2008 16:13Icon_lock

Juuh.. Wondy sais kertoo.. ; ) I love art! Mut nyt pitää lähtä harkkoihin.. tsau! Tanssi-kuviota hinkataan nääs.. huomenna triplatunti kuvista<333

Aku_kunkku

ankkakonda

RE:Off-Topic 18.11.2008 16:17Icon_lock

tripla!wou.toivottavasti ei oo kamala ope sillä minä en 5 luokalla kestänyt opettajaani edes yhtä tuntia

Piippumies

Hanhihannu

Liittymispäivä: 09.06.2008

RE:RE:Off-Topic 18.11.2008 16:17Icon_lock

Salwer1st/ kirjoittiRoope_yllattynytlisi pikku kysymys Wondylle. Olen näet kuullut, että hän on kuviksessa hikke. Eli: Miten kuviksen työt viimeistellään niin, että opettaja antaa niille hyvän arvosanan? Pitäisi katsos kuvis nostaa ysiin keväällä.

juu, olisi mukava tietää Wondyli Pompyli! Itselläni on tavoitteena, että kuvisnumero olisi vieläkin ysi. Viime keväänä, kun tuli melkoisena yllärinä, että kuvis olikin ysi eikä kasi! : D Ja mahdolliset kirjoitusvirheet viestissäni ei ole tahallisia ja, jos millään voitte niin elkää suuttuko niistä. En ole kirjoitus karpissa.
Tänään oli koulussa luistelua, hiphurraa... -_- En kyllä enään koskaan haluaisi luistella... Sen jälkeen oli kivaa ainetta, musaa! Ja siellä vain soitettiin, eli minulla oli iisibiisiä koko homma. Sitten oli kieliä, ja kielet minulla menee miten menee ja niitä oli vielä peräkkäin. (Siis enkkua ja ruotsia) Kun ne loppuivat yritin syödä ruokaa ja menin kokeeseen. Mikä koe, se on salaisuus. Mutta koe meni kasin luokkaa. Huomennakin olisi koe ja siihen alan valmistautumaan lukemalla piakoin.
Eilen kun katselin BB Ekstraa tuli pommina se, että BB kestää enään kaksi viikkoa. Kaikki hyvä loppuu aikanaan, teidän. Mutta silloin kun BB loppuu tulee aina harmillinen fiilis. Ja siihen on niin tottunut, että iltaisin saa nauttia hyvästä TV ohjelmasta, Big Brotherista. Mutta saanhan minä vielä siitä viihteestä nauttia n. kaksi viikkoa. : D

Aku3_barks

Donald-91

RE:Off-Topic 18.11.2008 17:03Icon_lock

Numeroista tuli mieleen, että me saadaan huomenna todistukset. Entä milloin muut seuraavaksi? Mutta sitten varsinaiseen asiaani. Vähän ärsyttää kun yksi tuttujen lapsi oli tänään kertonut koulussa minusta täysin perättömiä juttuja!! Semmoisia juttuja jotka tämä oli keksinyt omasta päästä, ja on melkoinen häpeä omalle kohdalleni jos se sanominen leviää.

Taikaviitta3

djlordi

RE:RE:Off-Topic 19.11.2008 9:52Icon_lock

Donald-91 kirjoitti:Numeroista tuli mieleen, että me saadaan huomenna todistukset. Entä milloin muut seuraavaksi? Mutta sitten varsinaiseen asiaani. Vähän ärsyttää kun yksi tuttujen lapsi oli tänään kertonut koulussa minusta täysin perättömiä juttuja!! Semmoisia juttuja jotka tämä oli keksinyt omasta päästä, ja on melkoinen häpeä omalle kohdalleni jos se sanominen leviää.

Vaihtuuko sulla jakso kun saat tähän aikaan todistukset?
Ikävä juttu tuo.

Alkuasukas2

Af1

Liittymispäivä: 11.05.2008

RE:Off-Topic 19.11.2008 17:49Icon_lock

Saan vasta 20.12 toikkarin.. miun ihastuksen syntymäpäivänä joulujuhla ; ) Meille tulee IHANA joulujuhla, pitää heti alkaa suunnitella mitä suunnitellis.. eiku, emmää ossaa kirjottaa.. no silti.. Tänää oli koe ja muuta.. savitöitä : D

Iines3

Darfun

RE:Off-Topic 19.11.2008 17:56Icon_lock

Tänään bilsan tunnilla tutkittiin sydämmen toimintaa. Mä olenkin aina halunnut päästä leikkelemään lampaan sydäntä <3 Koko luokan täytti hirveä kiljunta ja uikutus ja jotkut tais käydä vessassa oksentamassakin... Sen jälkeen katottiin kuinka lampaan keuhkot pullistuivat kun ope puhalsi niihin ilmaa. Niissä keuhkoissa oli vielä maksa, sydän ja munuaisetkin kiinni. Aikas...ihanaa.
Täälläkin päin saadaan tokarit vasta päivänä, jolloin päästään joululomalle, eli 20.12. Joulujuhlasta ei ole vielä mitään tietoa, taas varmaan istutaan 2 tuntia koulun salissa kuuntelemassa rehtorin "hauskaa" puhetta.

Aku_kunkku

ankkakonda

RE:RE:Off-Topic 19.11.2008 18:04Icon_lock

Darfun kirjoitti:Tänään bilsan tunnilla tutkittiin sydämmen toimintaa. Mä olenkin aina halunnut päästä leikkelemään lampaan sydäntä &lt;3 Koko luokan täytti hirveä kiljunta ja uikutus ja jotkut tais käydä vessassa oksentamassakin... Sen jälkeen katottiin kuinka lampaan keuhkot pullistuivat kun ope puhalsi niihin ilmaa. Niissä keuhkoissa oli vielä maksa, sydän ja munuaisetkin kiinni. Aikas...ihanaa .
siisti opettaja teillä.anna koulun osoite niin tuun sinne.vitsi vitsi
Täälläkin päin saadaan tokarit vasta päivänä, jolloin päästään joululomalle, eli 20.12. Joulujuhlasta ei ole vielä mitään tietoa, taas varmaan istutaan 2 tuntia koulun salissa kuuntelemassa rehtorin "hauskaa" puhetta.
jaa siis teilläkin sama homma.meillä koulussa pojat vähän pelleili niin jou'uttiin olemaan liikunta salissa yks tunti ja vielä kun ollaan 7l.k niin jou'uttiin olemaan siinä reksin eessä koko ajan ja eikä ollut ees penkkejä missä istua ;(

Iines3

Darfun

RE:RE:RE:Off-Topic 19.11.2008 19:04Icon_lock

ankkakonda kirjoitti:
Darfun kirjoitti:Tänään bilsan tunnilla tutkittiin sydämmen toimintaa. Mä olenkin aina halunnut päästä leikkelemään lampaan sydäntä &amp;lt;3 Koko luokan täytti hirveä kiljunta ja uikutus ja jotkut tais käydä vessassa oksentamassakin... Sen jälkeen katottiin kuinka lampaan keuhkot pullistuivat kun ope puhalsi niihin ilmaa. Niissä keuhkoissa oli vielä maksa, sydän ja munuaisetkin kiinni. Aikas...ihanaa .
siisti opettaja teillä.anna koulun osoite niin tuun sinne.vitsi vitsi<br />
Onhan se ihan kiva ope (; "Havainnollistaa" opetusta joskus aika huvittavilla tavoilla. Ja kun sillä on aika hiljainen ja tasainen ääni, niin sitten kun se huomaa, että luokka alkaa nuokkua pulpeteissaan se paukauttaa nyrkin pöytään ja huutaa "Jumantsukka!" niin että koko luokka säpsähtää.
ankkakonda kirjoitti:
Darfun kirjoitti: Täälläkin päin saadaan tokarit vasta päivänä, jolloin päästään joululomalle, eli 20.12. Joulujuhlasta ei ole vielä mitään tietoa, taas varmaan istutaan 2 tuntia koulun salissa kuuntelemassa rehtorin &#034;hauskaa&#034; puhetta.
jaa siis teilläkin sama homma.meillä koulussa pojat vähän pelleili niin jou'uttiin olemaan liikunta salissa yks tunti ja vielä kun ollaan 7l.k niin jou'uttiin olemaan siinä reksin eessä koko ajan ja eikä ollut ees penkkejä missä istua ;(
Täällä myöskään harvemmin on penkkejä salissa, mutta tärkeimmissä juhlissa (eli niissä mihin vanhemmat tulevat) on penkit.
Hooh, täytyisi mennä kirjoittamaan enkun aine (kröhjonkapitiollavalmisjoviimeviikolla), mutta ei millään jaksa..

Moro

Riksu95

RE:Off-Topic 19.11.2008 20:26Icon_lock

biologian kokeessa ei saanut säälipisteitä siitä, että kuvassa oli kurjenpolvi ja minä een muistanut koko koetta joten kirjoitin AIV-rehu, ja johonkin toiseen kasviin viherpiperrys.
sen lisäksi kasvi lahnaruoho oli minun kirjoituksessa muuttunut vahingoissa lahnaruhoksi.

veden esiintymispaikaksi ei myöskään lasketa ilmeisesti kylpyammetta. no 8+ kuitenkin. tk:n tunnilla puhuttiin tupakan vaaroista ja kaikki katsoivat erästä nimeltämainitsematonta henkilöä...
kokeita on tulossa joka viikolle, ensi viikolle 2

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]