Palaa tämän foorumin etusivulle

Katti1

Sheherezade

RE:RE:RE:Off-Topic 20.11.2008 19:19Icon_lock

Rosa4tehwin kirjoitti:
Sheherezade kirjoitti: Apua!!!Tehwi, meillä on myös matikassa tämmössiä laskuja: 3x3+24x2+48x=0 menee muotoon 3x(x+4)(x+4).<br />
Ja SAKSAKSI. Ja vähän eri tavalla, viimisen sulun taakse tulee vielä =0´

Ehehe... joo, muotoon 3x(x+4)(x+4)=0 se menee oikeastikin, unohtui vain yhtäsuurimerkki ja nolla '<br />
Eri maissahan on eri koulutusjärjestelmät, joten ihan hyvin teillä ollaan voitu jo käsitellä noita asioita.<br />
<br />
Viime vuonna meille jaettiin jotain keltaista pulveria,( en tiedä nimeä suomeksi, saksaksi: Schwefel) ja meitti kokeili, mitä tapahtuu jos siihen laittaa tulitikun... Arvatkaa, mitä kävi? KAIKKI pulveri levisi ympäri luokkaa, koska se jotenkin räjähti...

Villi veikkaus, että jos oli keltaista ainetta, niin luultavasti oli kyseessä rikki. Seon aika hyvin palava aina ja sitä käytetäänkin mm. ruudin valmistukseen. Muut aineet on hiili ja salpietari, mutta suhteita en kerro ; ) Vaikka netistähän ne löytää hetkessä, jos siltä tuntuu, eli elkääs ylläpito turhaan tätä viestiä poistelko ;P<br />
<br />
Möyhh... Pitäisi enkun aine ja maantiedon esitelmä huomiseksi kirjoittaa -.-

Ohhoh, nyt sekin ihme sitten tapahtui, että minä, joka olen vihannut ja ollut surkea matikassa kakkosluokalta saakka, korjasin matemaatillisen virheen ihmisen viestissä, joka on vähintään kaksi vuotta vanhempi ja täysi vastakohtani matikan suhteen...MIHIN MAAILMA ON MENOSSA?!?!???

Rikistä se isikkikin taisi puhua, en ole varma... Jotain keltaista ja pahanhajuista...stuffia.

Mitkä olisi teiän unelmalukkarin aineet? Mulla olisi
-kuvis
-musa
-filosofia
-enkku
-äikkä
-kai matikastakin olisi hyötyä...
-fysiikka
-kemia
-saksa
-heh, tätä ei voisi normaalissa koulussa toteutta; eläintenhoito.( muttei eläinlääkärimäisesti, en kestäisi jos joku eläin makaisi kuolleena leikkauspöydällä :´(

Aku_rosa

Rosa4tehwin

Liittymispäivä: 28.06.2008

RE:RE:RE:RE:Off-Topic 20.11.2008 19:21Icon_lock

Salwer1st/ kirjoitti: Mitäs aihetta maantiedon esitelmäsi mahtaa koskea? Täältä (Huom--&gt; ___saattaisi___ &lt;--huom) (Huom! Saattaisi) löytyä aavistuksen verran (Huom--&gt; __ehkä__ &lt;--huom!) apua. T. Maantiedosta kiinnostunut.

Se on oikeestaan ryhmätyö, mutta minun osuus koskee islamilaisen kulttuuripiirin teollisuutta ja matkailua. Kirjasta muka pitäisi löytyä vastaukset, mutta soveltamiseksihan tämä taitaa mennä : D

Ja meillä on oikeastaan aina laskuissa mukana joku tuntematon. Kaikki peruslaskut on oletuksena, että ne menee luonnostaan. Mutta niinhän se luonnollisesti lukiossa jo pitääkin olla.

Aku54

Salwer1st/

Liittymispäivä: 06.05.2008

RE:RE:RE:RE:RE:Off-Topic 20.11.2008 19:24Icon_lock

Rosa4tehwin kirjoitti:
Salwer1st/ kirjoitti: Mitäs aihetta maantiedon esitelmäsi mahtaa koskea? Täältä (Huom--&amp;gt; ___saattaisi___ &amp;lt;--huom) (Huom! Saattaisi) löytyä aavistuksen verran (Huom--&amp;gt; __ehkä__ &amp;lt;--huom!) apua. T. Maantiedosta kiinnostunut.

Se on oikeestaan ryhmätyö, mutta minun osuus koskee islamilaisen kulttuuripiirin teollisuutta ja matkailua. Kirjasta muka pitäisi löytyä vastaukset, mutta soveltamiseksihan tämä taitaa mennä : D

Jaah, no sitten minusta ei taida olla apua. En sentään niin pitkällä ole, että osaisin islamilaisen kulttuuripiirin teollisuudesta esseen kirjoittaa. Hepreaa minulla, ainakin vielä.

Aku3_barks

Donald-91

RE:RE:RE:RE:RE:Off-Topic 20.11.2008 20:20Icon_lock

Salwer1st/ kirjoitti:
Donald-91 kirjoitti:
djlordi kirjoitti:
Donald-91 kirjoitti:Numeroista tuli mieleen, että me saadaan huomenna todistukset. Entä milloin muut seuraavaksi? Mutta sitten varsinaiseen asiaani. Vähän ärsyttää kun yksi tuttujen lapsi oli tänään kertonut koulussa minusta täysin perättömiä juttuja!! Semmoisia juttuja jotka tämä oli keksinyt omasta päästä, ja on melkoinen häpeä omalle kohdalleni jos se sanominen leviää.

Vaihtuuko sulla jakso kun saat tähän aikaan todistukset?&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />
Ikävä juttu tuo.

&lt;br /&gt;<br />
Joo jaksoni vaihtui tosiaan jo kaksi viikkoa sitten, djlordi. Tuosta Julle Ankanpään kunniamitalleista oli puhetta joku aika sitten, niin kysynkin, että ketkä niitä on saanut?
Mitalin saivat onnelliset Akuhullu97, wonderlust, Sami-96, Mac Ducky ja Mary-Kate.

Kiitos vastauksestasi! Niin ajattelinkin, että he suurinpiirtein.

Taikaviitta3

djlordi

RE:RE:Off-Topic 21.11.2008 9:23Icon_lock

Sheherezade, katsotko Saksassa paljon saksalaisia tv-kanavia (esim. Viva, Rtl)? Kotonani ne näkyvät satelliitin kautta, niinkuin saksankielinen Eurosportkin.

Riitta2

Siru05

RE:Off-Topic 21.11.2008 14:44Icon_lock

Onhan Sami täälläkin lunta. jee Ilahtunut

Aku3_barks

Donald-91

RE:RE:Off-Topic 21.11.2008 14:49Icon_lock

Siru05 kirjoittiRoope_yllattynytnhan Sami täälläkin lunta. jee Ilahtunut

Onneksi olkoon, että siellä on lunta. Täällä taas ei enää/vielä ole. Sitenniin ´enää´, että on jo kaksi kertaa ollut lunta, mutta on siis sulanut pois. Ensilumi satoi Halloweeninä, jolloin pyrytti yhteen menoon n. 15cm. Mutta nytkin on jo noin 10 astetta pakkasta iltapäivälläkin, eli seuraavan kerran kun sataa, niin se tulee lumena.

Hessu14

Vince

RE:Off-Topic 21.11.2008 15:00Icon_lock

Täällä on lunta ihan hiukan, mikä on vähän sääli. Olis kivaa jos olis kunnon talvi. Mutta on tämäkin parempi kuin se ärsyttävän litimärkä vesikeli.

Aku_kunkku

ankkakonda

RE:Off-Topic 21.11.2008 15:02Icon_lock

JES (ja mä huuudan) täällä on satanut koko päivän sellaista pientä pyryä ja on ainaskin 10cm lunta ja sunnuntaina tai maanantaina pitäis tulla kunnon lumimyrsky (jes)

Aku6

Pikkurottuska

Liittymispäivä: 25.06.2008

RE:Off-Topic 21.11.2008 15:47Icon_lock

Lunta on täälläkin tullut ihan mukavasti. Eilen oli vain suojalunta ja pystyi tekemään vaikka mitä mutta nyt se muuttui pakkaslumeksi ja niin "hienoa" ettei siitä pysty tekemään juuri mitään. Ja mun paras kaveri koulussa on sairaana, nyyh! Ja meillä oli tänään matikan koe meni ihan ok. Maanantaina on sitten uskonnon koe ja joulukuun alussa enkun koe. Ei varmaan todistus näytä jouluna hyvää numeroa enkusta kun vihaan sitä ja oon niin laiska. (Viimeksi kuuntelin enkun CD:tä viime vuoden syksyllä!)

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]