Palaa tämän foorumin etusivulle

Peloton1

Mattiii

RE:Off-Topic 25.11.2008 17:28Icon_lock

Ääh, tänään oli matikan koe ja se tuntui menevän aivan päin seiniä. Suoraan sanottuna vitketuttaa ja vielä tosi paljon. Huomenna olisi ruåttin koe mutta siihen ei tarttee lukea paljon, mut sitten joku yhteiskuntaoppi. Noin 180 sivua kuivaa tekstiä luettava eikä jaksaisi millään.

Taitaa tämä koeviikko mennä vähän huonosti kun ei oikein jaksais lukea kokeisiin ja ulkonakin on lunta ja...

Aku1

cakku

RE:RE:Off-Topic 25.11.2008 17:36Icon_lock

Donald-91 kirjoitti:: Osaako kukaan laskea, että mikä viikonpäivä on 25.11 tasan tuhannen vuoden kuluttua? Eli mikä viikon päivä on 25.11.3008?<br />

Villi arvaus: tiistai Toiveikas
Mulla on käsi siteissä kun kaatusin eilen liukkaassa mäessä ranteen päälle. En voi nostaa taikka painaa mitään. Sattuu karseesti. Roope_itkeva Tänään oli koulun liikunnassa ulkoilupäivä ja tehtiin lumiukko joka esitti opea. Sen jälkeen saatin glögiä ja karkkia. Valopilkku tähänkin päivään...

Aku3_barks

Donald-91

RE:Off-Topic 25.11.2008 17:43Icon_lock

Harmikseni sain jälleen huomata tuohon Pulinat-keskusteluosion etusivulle ilmestyneen "Jatka tarinaa yhdellä sanalla" -keskustelun. Mitä mieltä olette siitä? Eikö olekkin taas n-i-i-i-i-i-n järetön topic?

Katti1

Sheherezade

RE:Off-Topic 25.11.2008 17:57Icon_lock

Voi cakku parkaa:´( Mä en kuulemma enää kohta saa tehä liikassa mukana kun olen tähän asti telonu itteni joka kerta.(Toivottavasti ope vaan pilaili) Perjantaina onnistuin taittamaan nilkkani ja eiliseen asti koikkelehdin keppien kanssa. Huomenna taas liikkaa... Niin ja meillähän on liikan teemana frisbee. Ei kyllä yhtään huvittaisi pelata huomenna frisbeellä, koska tahdon ratsastamaan! Sulkapalloakaan en halua enää ikinä pelata, jotenkin onnistuin viimeksi murtamaan varpaani?!?!? Olen uskomaton.
Ja djlordi, kyllä meillä näkyy kaikkia saksan kanavia, ja pian meillä näkyy Hollannin kanavia. Pari viikkoa sitten meidän suomentelkkua vastaanottava satelliitti jotenkin (tai jotkin johdot emt) meni rikki...nyyh.
Mikä on TET? Ilmeisesti jokin kesätyö, vai??? Katsokaas kun en ole Suomen yläasteella, missaan paljon. Ei ole minkäänlaisia köksäntunteja, eikä kukaan saksalainen osaa tehdä mitään käsitöitä, no ei erota pulttia ruuvista jne....byhyy! Opetin luokkalaisiani neulomaan ja virkkomaan, niin en tunne oloani niin yksinäiseks.i (tyhmä sensuuri...)
En ole näköjään ainoa, jolla on kokeisiin lukumoraali erittäin alhainen...Pitäisi osata koko ranskan historia olikos se vuoteen 1867???Jotain Napoleonista ja Aurinkokuninkaasta ja Preusseista jne.Osaako kukaan auttaa? En osaa Napoleonin armejia-arvoja ennen keisuruutta, oliko se ensin sotilas, sitten kenraali vai miten se meni???????Tyrmistynyt

Aku3_barks

Donald-91

RE:RE:RE:Off-Topic 25.11.2008 17:59Icon_lock

cakku kirjoitti:
Donald-91 kirjoitti:: Osaako kukaan laskea, että mikä viikonpäivä on 25.11 tasan tuhannen vuoden kuluttua? Eli mikä viikon päivä on 25.11.3008?&lt;br /&gt;

Villi arvaus: tiistai Toiveikas<br />
Mulla on käsi siteissä kun kaatusin eilen liukkaassa mäessä ranteen päälle. En voi nostaa taikka painaa mitään. Sattuu karseesti. :'( Tänään oli koulun liikunnassa ulkoilupäivä ja tehtiin lumiukko joka esitti opea. Sen jälkeen saatin glögiä ja karkkia. Valopilkku tähänkin päivään...

Sori, mutta unohdin, ettei ainakaan minun kännykällä pystykkään katsomaan oikeaa vastausta kysymykseeni. Nimittäin viimeinen vuosi joka näkyy kännykkäni kalenterista, on vuosi 2079, josta vuoteen 3008 on vielä pitkä aika luonnollisesti. Mutta siis ei auta mitään.

Taikaviitta3

djlordi

RE:RE:RE:RE:Off-Topic 26.11.2008 10:15Icon_lock

Donald-91 kirjoitti:
cakku kirjoitti:
Donald-91 kirjoitti:: Osaako kukaan laskea, että mikä viikonpäivä on 25.11 tasan tuhannen vuoden kuluttua? Eli mikä viikon päivä on 25.11.3008?&amp;lt;br /&amp;gt;

Villi arvaus: tiistai Toiveikas&lt;br /&gt;<br />
Mulla on käsi siteissä kun kaatusin eilen liukkaassa mäessä ranteen päälle. En voi nostaa taikka painaa mitään. Sattuu karseesti. :&#039;( Tänään oli koulun liikunnassa ulkoilupäivä ja tehtiin lumiukko joka esitti opea. Sen jälkeen saatin glögiä ja karkkia. Valopilkku tähänkin päivään...

<br />
Sori, mutta unohdin, ettei ainakaan minun kännykällä pystykkään katsomaan oikeaa vastausta kysymykseeni. Nimittäin viimeinen vuosi joka näkyy kännykkäni kalenterista, on vuosi 2079, josta vuoteen 3008 on vielä pitkä aika luonnollisesti. Mutta siis ei auta mitään.

Joo ei kännyköissäkään ihan noin pitkälle kalenteripäiviä sentäs laiteta Ilahtunut

GALLUP: Osaatko html-koodia hyvin?

Itse osaan mielestäni aika hyvin, teen pian uudet kotisivut itselleni.

Milla2

_wonderlust_

Moderaattori Viestejä: 4337

RE:RE:Off-Topic 26.11.2008 13:57Icon_lock

Sheherezade kirjoitti:Mikä on TET? Ilmeisesti jokin kesätyö, vai???

TET on lyhenne sanoista työelämään tutustuminen. Yleensä kasilla on yksi ja ysillä kaksi viikkoa TETtiä, eli ei koulua (joka on erittäin kiva). Tarkoituksena on etsiä itselleen työpaikka, johon tutustuu.

Ei kukaan haluaisi kirjoittaa konserttipalautetta, esitelmätyyppistä systeemiä barokista ja musan ykköskurssin palautetta? Myös filosofian kokeeseen saa lukea, ja ruokaakin voisi joku tulla laittamaan. Yyh, kaikki vähäisetkin voimat ovat taas ehtyneet._. En kykene mihinkään. Tulisi viikonloppu ja armas joutenolo, muuten poksahdan.

Taikaviitta3

djlordi

RE:RE:RE:Off-Topic 26.11.2008 14:11Icon_lock

_wonderlust_ kirjoitti:
Sheherezade kirjoitti:Mikä on TET? Ilmeisesti jokin kesätyö, vai???

TET on lyhenne sanoista työelämään tutustuminen. Yleensä kasilla on yksi ja ysillä kaksi viikkoa TETtiä, eli ei koulua (joka on erittäin kiva). Tarkoituksena on etsiä itselleen työpaikka, johon tutustuu.

7. luokalla meidän piti olla yksi päivä koulun keittiössä/siivoamassa. 8.luokalla taas viikko työharjoittelussa (mä olin yhdessä paikassa, jossa tehdään raudasta yms. kaikkea. 9. luokalla olin 2 viikkoa kaupassa, jossa on tosi kalliit hinnat aina.

Aku_kunkku

ankkakonda

RE:Off-Topic 26.11.2008 14:27Icon_lock

heh.täällä on satanut nyt melkein kokoajan putkeen lunta jo kolme päivää. on jo aika paljon lunta tullut.nytkin täällä pyryttää

Aku3_barks

Donald-91

RE:RE:RE:RE:RE:Off-Topic 26.11.2008 15:29Icon_lock

djlordi kirjoitti:
Donald-91 kirjoitti:
cakku kirjoitti:
Donald-91 kirjoitti:: Osaako kukaan laskea, että mikä viikonpäivä on 25.11 tasan tuhannen vuoden kuluttua? Eli mikä viikon päivä on 25.11.3008?&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;

Villi arvaus: tiistai Toiveikas&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />
Mulla on käsi siteissä kun kaatusin eilen liukkaassa mäessä ranteen päälle. En voi nostaa taikka painaa mitään. Sattuu karseesti. :&amp;#039;( Tänään oli koulun liikunnassa ulkoilupäivä ja tehtiin lumiukko joka esitti opea. Sen jälkeen saatin glögiä ja karkkia. Valopilkku tähänkin päivään...

&lt;br /&gt;<br />

Joo ei kännyköissäkään ihan noin pitkälle kalenteripäiviä sentäs laiteta Ilahtunut<br />
<br />
GALLUP: Osaatko html-koodia hyvin?<br />
<br />
Itse osaan mielestäni aika hyvin, teen pian uudet kotisivut itselleni.

Ysillä, kun olin ATKTyrmistynytsa niin osasin sen silloin kyllä hyvin, mutta tähän mennessä se on jo päässyt unohtumaan (2Tyrmistynytsa vuodessa) kun on niin paljon muutakin muistettavaa. Tein silloin myös siis omat kotisivut, mutta osoitetta en nyt enkä myöhemmin viitsi alkaa netissä levittelemään.

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]