Palaa tämän foorumin etusivulle

Aku_kunkku

ankkakonda

RE:RE:RE:RE:RE:RE:Off-Topic 7.12.2008 12:11Icon_lock

Darfun kirjoitti:
ankkakonda kirjoittiRoope_yllattynytnhan se noinkin mutta ei alle 15-vuotiaan anneta ampua aseella kettua isompaa riistaa ja isäni ei antaisi ampua lintuakaan ennen kuin olen varma että osun siiheen.
Alle 15-vuotias ei saa ampua, mutta se ei tarkoita, etteikö heitä päästettäisi eläimiä ammuskelemaan. Tässä vähän aikaa sitten kun luin metsästyslehteä, sielläkin oli artikkeli siitä, kuinka joku 12-vuotias oli kaatanut ensimmäisen hirvensä. Ensimmäinen laukaus oli osunut maksaan (eikö tämä nyt ole sitä turhan tuskan aiheuttamista?) ja sen jälkeen oli lehden mukaan "annettu" tappava laukaus.<br />
<br />
Linnanjuhlissa taas tänä vuonna oli muutamia erittäinkin kauniita pukuja ja kampauksia. Ihan kiva katsella, varsinkin kun tällä kertaa jaksoi sen katsoa loppuun asti : p Mahtuihan sinne tosin muutamia kauhistuksiakin pukujen suhteen. Kumma kun jotkut ihmiset eivät ollenkaan näe, miten vaate sopii heille.
alle 15 vuotias saa ampua lintuja sekä pien riistaa kuten jäniksiä JOS hänellä on metsästys kortti ja ampuessaan hänen mukanaan on oltava vastuullinen aikuinen tai huoltaja ja vaikka hänen mukanaan olisi aikuinen ja hänellä olisi kortti niin ei hän saisi ampua hirveä.(kukahan lie antanut LAPSEN ampua hirven?Ilahtunut)tänä vuonna en katsonut sittenkään linnanjuhlia mutta tuntemattoman sotilaan katsoin toki loppuun asti

Aku3_barks

Donald-91

RE:RE:RE:Off-Topic 7.12.2008 12:54Icon_lock

_wonderlust_ kirjoitti:
VaDe511 kirjoitti:Mielestäni niillä voi ampua kuka vaan, iällä ei pitäisi olla väliä.

Mutta kun on liian vanha, ei vaan jaksa innostua tuon tyyppisistä asioista. Tylsää, kenties.<br />
Aavikkokettu kirjoitti:Kuinka moni lukee kokeisiin kunnolla? Mää luen ja saan 9-10, ja mua sanotaan hikeks. Mutta eikö sellainen ole hikke joka aloitaa kokeisiin lukemisen yli viikkoa aikasemmin?

Minä luen. Koskapa kärsin lukiossa, aloitan lukemisen periaatteessa helposti kuukautta ennen koetta. Koeviikolla ei ehdi kuin juuri kerrata, ei päivässä ehdi sisäistää sellaista +140 sivua oikeasti millään, ellei sitä ole lukenut väitellen jakson aikana. En kuitenkaan pidä itseäni minään hikkenä, vaikka keskiarvoni puolesta joku voisi minut sellaiseksi laskeakin. Ylipäätään hikeksi haukkuminen (mielestäni se on negatiivinen ilmaus) on lähinnä alle seiskan oppilaiden oikeasti katellista huutelua, josta en tykkää yhtään. Mitähän noloa on siinä, jos on hyvä koulussa, ja ymmärtää ja jaksaa panostaa opiskeluihinsa? Kuka tahansa voisi saada huoon numeron kokeesta, mutta kuka tahansa ei voi heittämällä saada kymppiä.

Olen samaa mieltä. Ei opiskeluissa pärjää, jos ei todella panosta siihen. Ja lukio-opiskeluiden mukaan sitten päästään jatko-opiskeluihin yliopistoihin ja ammattikorkeakouluihin, joten tärkeää se ehdottomasti on, miten lukiossa opiskelee.

Alkuasukas2

Af1

Liittymispäivä: 11.05.2008

RE:Off-Topic 7.12.2008 17:24Icon_lock

Minä nautin musiikista täysin siemauksin, ensin Pinkiä, sitten AC/DC:tä, minkä jälkeen Katy Perrya, Britney Spearsia ja Cheloa.. nannaa korville..***, mun musamakua... Noo, se on hyvä, Kill The Lights, If U seek Amy, Womanizer ja Circus on hyviä, uusia kappaleita Britneyltä. Katyn Hot 'n' Gold on hyvä, Pinkin So What, Funhouse, U+Ur Hand, Get the party started ja vaikka mitkä on hyviä, aivan fanitettavan kuuloisia, AC/DC:n Hyvä kappale on esim.. en muista nimiä..Roope_silmanisku Chelon hyvät kappaleet on esim. Cha cha.. Nami nami, ihanan kuuloista..
Meidän kamun tytöltä (3v) otetaan huomenna jollain tähystimellä kahden euron kolikko suun kautta mahasta... Se oli niellyt sen..

Aku51

Lordittaja

RE:RE:Off-Topic 7.12.2008 17:32Icon_lock

Af1 kirjoitti:Minä nautin musiikista täysin siemauksin, ensin Pinkiä, sitten AC/DC:tä, minkä jälkeen Katy Perrya, Britney Spearsia ja Cheloa.. nannaa korville..***, mun musamakua... Noo, se on hyvä, Kill The Lights, If U seek Amy, Womanizer ja Circus on hyviä, uusia kappaleita Britneyltä. Katyn Hot 'n' Gold on hyvä, Pinkin So What, Funhouse, U+Ur Hand, Get the party started ja vaikka mitkä on hyviä, aivan fanitettavan kuuloisia, AC/DC:n Hyvä kappale on esim.. en muista nimiä..Roope_silmanisku Chelon hyvät kappaleet on esim. Cha cha.. Nami nami, ihanan kuuloista..<br />
Meidän kamun tytöltä (3v) otetaan huomenna jollain tähystimellä kahden euron kolikko suun kautta mahasta... Se oli niellyt sen..
Mäkin tykkään Britneystä,Pinkistä ja Kate Perrystä...Mutt mun lemppareita on Lordi,Paramore,The Rasmus ja Rihanna!!Jokaisella ihanaa musiikkia....<3<3<3<3<33<3<<3<3<3<3<<33333
Miten se on niellyt sen kolikon??? Voi häntä parkaa....;(

Alkuasukas2

Af1

RE:RE:RE:Off-Topic 7.12.2008 17:35Icon_lock

Lordittaja kirjoitti:
Miten se on niellyt sen kolikon??? Voi häntä parkaa....;(

Tiedäthän sinä kun pienet maistelee kaikkea ihmeellistä..

Aku51

Lordittaja

RE:Off-Topic 7.12.2008 17:35Icon_lock

Mä muuten katoin linnanjuhlat...Oli tosi kauniita pukuja!!! Kun sinne tulee aina niitä julkkiksia niin joitain Aku Ankan piirtäjiäkin voisi tulla.........???

Aku18

jonzkuaku

RE:Off-Topic 7.12.2008 17:37Icon_lock

Katsoin Linnanjuhlia noin puoli tuntia koska olin katsomassa James Bond elokuvaa elokuvateatterissa Koskikeskuksessa. Aivan mahtava elokuva! Riittävästi räjähdyksiä, räiskintää ja kaikkea siistiä!

Sitten siihen metsästysaiheeseen: Minun luokallani kaksi oppilasta ovat olleet hirvimetsällä (he ovat siis 12 vuotiaita). Toinen saa ampua aseella ja toinen saa vain seurata. Minun mielestäni siinä ei ole mitään pahaa jos 12 vuotias ampuu aseella hirviä kunhan ei mitään muuta. Ja hän on ihan tervejärkinen ja todella taitava aseenkäsittelyssä.

Minun lempimusiikkimaku: Katy Perry, Ari Koivunen, Basshunter ja sun muut. Tällä hetkellä tykkään kyllä teknojoululauluista. Kannattaa käydä kuuntelemassa Jingle Bells Basshunter! Todella hyvä biisi. Koulussa kaikki kuuntelee räppiä vaikka itse en siitä tykkää.

Tulin juuri kaverini synttäreiltä. Oli todella hauskaa. Kuka muuten tykkää olla toisten kavereiden tai sukulaisten synttäreillä. Itse tykkään olla kavereiden mutta sukulaisten synttärit ovat tylsiä.

Ja vielä Af1, kuinka se sinun puhuma tyyppi oli saanut kolikon vatsaansa. Ei kai sellaista isoa kolikkoa voi noin vain syödä. Mutta hän oli kyllä aika pieni jos 3v vain oli.

Tulipas pitkä viesti. Näkemisiin ja Hyvää Joulua!

P.S Kannattaa käydä katsomassa space sivulta msn.fi ja etsiä ihmisen nimellä jonzku96 tai Joona. Sieltä löytyy tietoa minusta. Eli kaikki musiikkimakuni ja lempielokuvat jne. Eli Space sivut msn.fi ja Jonzku96 tai Joona. Jos teillä on siellä hotmail tai messenger niin käykää toki kirjoittamassa vieraskirjaan! Haluaisin tietää mitä mieltä ootte musta sen perusteella. Voin laittaa sinne jopa oman kuvani jos joku tahtoo!!!

Aku54

Salwer1st/

Liittymispäivä: 06.05.2008

RE:Off-Topic 7.12.2008 18:30Icon_lock

Voi hyvänen aika näiden uusien käyttäjien kanssa! Tekevät liukuhihnalla topiceja, joita on jo satamäärin ja sijoittavat Pulinat-asioita mihin tahansa foorumiin. Pitäisikö kohta tehdä capsia rämpyttäen johonkin foorumin topic, jona otsikko olisi "ÄLÄ TEE DISNEYYN KUULUMATTOMIA TOPICEJA MUUALLE KUIN PULINAT-FOORUMIIN tai TARKISTAA VÄHINTÄÄ KYMMENEEN KERTAAN, ONKO TOPICISTASI, JOTA OLET JUURI TEKEMÄSSÄ, JO KAKSOIS KAPPALEITA. Huh huh sentään mihin foorumi menee.

Alkuasukas2

Af1

RE:RE:Off-Topic 7.12.2008 18:33Icon_lock

jonzkuaku kirjoitti:
Ja vielä Af1, kuinka se sinun puhuma tyyppi oli saanut kolikon vatsaansa. Ei kai sellaista isoa kolikkoa voi noin vain syödä. Mutta hän oli kyllä aika pieni jos 3v vain oli.

Helppoahan se on työntää suuhun ja tomerasti äkkiä nielaista alas..

Touho

peukaloinen

Liittymispäivä: 05.10.2008

RE:Off-Topic 7.12.2008 18:38Icon_lock

Meillä oli Fysiikka-kemian koe ja luulempa että tulee 9½-10+. Toiveikas

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]