Palaa tämän foorumin etusivulle

Milla2

_wonderlust_

Moderaattori Viestejä: 4337

RE:RE:RE:Off-Topic 22.12.2008 20:14Icon_lock

Salwer1st/ kirjoitti:Jep. Malaria oli... Oli myös AIDS.

Wtf, AIDS? o_0 Nyt kyllä epäilen. Varsinkin, kun sanoit, että _oli_.
Rosa4tehwin kirjoitti:Käyttäjämoderaattoreita on tulossa, mutta aikataulu ollee täysin avoin.

Lienee, Tehwin, lienee; ) Sehän se olla-verbin potentiaalimuoto on. (Ja saakaan yhdellä kRoope_pettynytla.) Oi kun on taas ihana vähän höyläillä pilkkua:'D
bella balleriina kirjoitti:mmm... mä tein tällassen ja sain haukut

Ok, tähän en edes sano mitään.
Yyh, kenkäriippuvuuteni muistuttaa taas olemassaolostaan. Tahtoo uudet kopottimet! Selailen jo Pennangalanin sivuja. Viimeksi toimitus oli niin luotettavaa ja palvelu hyvää, ettei ole edes sitä kynnystä. Jospa tässä tilaisi toisetkin sieltä.. Muuntelen tässä valuuttalaskurilla kenkien hintoja ja yritän tyynnytellä itkevää lompakkoani. (120.65€, 93.83€, 124.36€..) Miksi vaate- ja kenkämakuni on niin kallis? Roope_itkeva
Rosa4tehwin kirjoitti:Mutta enköhän jotain sitten kuitenkin keksi, jos vaikka jotain kirjaa lukisi...

Olen itse koulukirjoista päästyäni lukaissut neljä kirjaa, ja viides on nyt kesken. Nimittäin Dracula<3 Luv it. Iltaisin on ihana napata se kouraan ja kuluttaa aikaansa, kun pitäisi nukkua. Mutta ei sitä vain voi keskellä päivää lukea, se vaatii tietyn tunnelman.

Iines7

Aavikkokettu

RE:Off-Topic 22.12.2008 20:31Icon_lock

Huomen lähden Leppävirralle aika tylsää kun pitää istuu autos yli kuus tuntii ja välistä toinen kissa sylis kiva lämpöpatteri nimittäin. Tyrmistynyt Roope_pettynyt

Pikkulintu

toropla

RE:RE:RE:RE:RE:Off-Topic 22.12.2008 20:38Icon_lock

Salwer1st/ kirjoittiRoope_yllattynytli myös AIDS.

Ei kuule mene läpi.

Vitsit kun on tylsää. Ei hirveesti innosta netissä pyörii, eikä jaksais lukeakaan. Kirja, jota luen on tylsä, mutten viitsisi keskenkään jättää. Siinä on sitä paitsi puolet kuvia. Boring. Tuskin telkkaristakaan mitään järkevää tulee. Kaipa tässä nyt jotain keksii. Jos vaikka sais sen kirjan kuitenkin luettua. Ainakaan ei tarvii koulusta huolehtia. Ihanaa, kun on loma. Voishan sitä vaikka mennä tästä pianoa pimputtelemaan.

Aku32

tulikärpänen

Liittymispäivä: 23.10.2008

RE:Off-Topic 22.12.2008 20:54Icon_lock

Mikä on tämän päivän joulukalenterikysymys??

Aku3_barks

Donald-91

RE:Off-Topic 23.12.2008 11:26Icon_lock

Kaikille heille, jotka kyselevät päivänkysymyksen perään, niin tämä seuraava: Eikö sinulla ole Aku Ankan numeroa 48/2008??
Siitä löytyy jokaisen päivän päivänkysymys kun vain avaa päivän luukun.

Aku30

lillen

Liittymispäivä: 08.07.2008

RE:Off-Topic 23.12.2008 12:21Icon_lock

itse asiassa olet oikeassa Donald-91 hyvä pointti en ole itse tullut ajateleeksi sitä.

Aku3_barks

Donald-91

RE:Off-Topic 23.12.2008 13:03Icon_lock

Oletteko muuten kuinka monesti käyneet vastaamassa Nettijoulukalenterin päivänkysymykseen??
Itse olen vain yhdesti. Mutta voisi ottaa jo pienen loppukirin, nyt kun on kaksi päivää, jolloin niihin voi vielä vastata.

Discotytto

ama5

RE:Off-Topic 23.12.2008 13:10Icon_lock

Oon käynyt aina kun kerkeän! Kysymykset on joskus aika vaikeita.

Iines3

Darfun

RE:RE:Off-Topic 23.12.2008 13:20Icon_lock

Donald-91 kirjoittiRoope_yllattynytletteko muuten kuinka monesti käyneet vastaamassa Nettijoulukalenterin päivänkysymykseen??
Joka ikinen päivä paitsi eilen! Ja olisin vieläpä tiennyt vastauksen. Tarkoitus oli vastata joka kysymykseen, mutta eilen olin kaupungilla koko päivän, ja takaisin tullessani olin niin rättiväsynyt, etten edes muistanut koko joulukalenteria (olin joululahjoja ostamassa, rankkaa puuhaa nääs). Mutta ei sille voi mitään. Toivottavasti edes muutama vastaus tähän mennessä on mennyt oikein. : D Luulisin ainakin.
Ei millään tunnu, että jouluaatto olisi jo huomenna. Täytyy tämän päivän puolella tehdä vielä kaksi pehmolelua, ja osa lahjoistakin on vielä ostamatta. Huomenna tulee veli perheineen. Menee kyllä joulutunnelma hieman pilalle..

Aku13

Akuhullu97

RE:Off-Topic 23.12.2008 13:28Icon_lock

Noin 12-15 kertaa olen nettijoulukalenteriin käynyt vastaamassa. Kyllä se aina päähän tulee, mutta kun olisi aika, niin ei enää muistakaan. Kysymykset ovat ainakin minulle olleet niin helppoja, että siitä se vastaaminen ei ainakaan ole kiinni. Enemmän unohtamisesta siis. Ihan kiva, että tuollainenkin on, mutta mites siinä mitään voisi minun onnella voittaa. No, taidan mennä nyt tämän päivän kysymykseen vastaamaan.

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]