Palaa tämän foorumin etusivulle

Aku3_barks

Donald-91

RE:Off-Topic 5.1.2009 19:00Icon_lock

Niin tuossa oli jossain topicissa mainintaa että ne tännään arvotaan ne joulu-kalenteri -palkinnot. Pitääkö tämä kyseinen huhu paikkansa??

Roope21

Touhula

Liittymispäivä: 25.08.2008

RE:RE:Off-Topic 5.1.2009 19:05Icon_lock

Donald-91 kirjoitti:Niin tuossa oli jossain topicissa mainintaa että ne tännään arvotaan ne joulu-kalenteri -palkinnot. Pitääkö tämä kyseinen huhu paikkansa??

Sitä minäkin tässä mietin. Oliko ne tänään, ei ole ainakaan etusivulla mitään. Jos on niin huomenna varmaan voittaja selvillä. Vai mainitaanko se vain myöhemmin jossain Aku Ankassa.

Itse en voi voittaa, kun en osallistunut...Ei jaksanut. :S

Aku54

Salwer1st/

Liittymispäivä: 06.05.2008

RE:Off-Topic 5.1.2009 19:09Icon_lock

Voittajat on arvottu. Onnea heille! Näin kerrottiin Ajankohtaista-osiossa:

Aku Ankan 48/2008 liitteenä julkaistuun joulukalenteriin sisältyneen kilpailun voittajat on arvottu. Oikeita vastauksia tuli huikeat määrät huolimatta kisan osittain haastavistakin kysymyksistä. Pääpalkintona arvottiin Asus Eee PC -miniläppäri ja lohdutuspalkintoina kymmenen muhkeaa Disney-kirjapakettia.

Pääpalkintona olleen Asus Eee PC -miniläppärin voitti:

Anni Toljamo, Ranua

Disney-kirjapaketin voittivat:

Kaisa Kolehmainen, Tampere

Sanna Leinonen, Hyvinkää

Katja Peltola, Lehmo

Panu Salmelin, Huutomäki

Rosa Salonen, Naantali

Sami Ström, Pietarsaari

Antti Viikari, Sammaljoki

Anu Kivioja, Outokumpu

Jussi Saari, Vöyri

Juha Salmela, Forssa

Onnittelut voittajille!

Jos voitit, tassua pystyyn, niin saat varmaan monilta henk.koht. onnitteluja.

Minnianna

MillaMagia8

Liittymispäivä: 01.06.2008

RE:RE:RE:RE:Off-Topic 5.1.2009 19:24Icon_lock

Tapsa99 kirjoitti:Kumpi muuten teidän mielestä on parempi talviurheilu: Hiihto vai luistelu?

Luistelu<3 Ainut urheilulaji, jossa oikeasti voin sanoa olevani jopa hyvä. Harrastin joskus jopa ringetteä:P Silloin tuli hankittua hokkarit. Ei niillä piikeillä oikeasti tee muuta kuin oppii luistelemaan väärin = potkimalla piikeillä.
Niin, ne piikit häiritsee, kerran lensin nenälleni niiden piikkien takia Hurjistunut Käytän hokkareita, niillä on helpompi luistella, kun ne piikit ei ole tiellä. Olen muuten ainut tyttö meidän luokalla jolla on hokkarit!

Aku3_barks

Donald-91

RE:Off-Topic 5.1.2009 20:44Icon_lock

No eipä osunut voitto kohdalleni tällä kertaa. No, osallistuinkin vain yhtenä päivänä koko joulukalenteriin, niin hirveä ihmekkös tuo sitten on.

Ratsupoliisikokelas

Frodo95

RE:Off-Topic 6.1.2009 11:57Icon_lock

Kysymypä täältä neuvoa kiperään kysymykseen. Olen nyt värkännyt tuommoisen pienoismallilentokoneen, ja enää tarrat kiinni. Mutta eihän siitä mitään tule, sörssin jo kaksi tarraa, mutta onneksi voi valita monista tarroista. Mikä on helpoin tapa laittaa ne kinni?
itse kostutin sen eka, ja sitten otin sen pinseteillä, mutta onnsituin vain kerran... Vastauksia kiperään pulmaan!Roope_pettynyt

Riitta2

Siru05

RE:RE:Off-Topic 6.1.2009 12:17Icon_lock

LeenuLiinu&Tiinu kirjoitti:Haa, täällä on offtopickin... Onpas paljon asioita muuttunut siitä kun viimeksi kävin täällä... (Mikä olikin joskus eh... Kesällä?)<br />
<br />
No, oli miten oli, olen täällä jälleen, vaikka todennäköisesti kaikki ovatkin jo unohtaneet minut...
Kyllähän minä sinut muistan Toiveikas eihän noin kivaa tyyppiä voi unohtaa Ilahtunut

Aku3_barks

Donald-91

RE:Off-Topic 6.1.2009 12:46Icon_lock

Valitettavasti en tiedä vastausta Frodo95:n kysymykseen, mutta tuli mieleen yksi todella vaikea kysymys (varmaan). Se liittyy tähtitieteeseen, ja tarkemmin sanottuna omaan Aurinkokuntaamme.
Ja se kysymys on tämä: Kuinka monen vuoden välein KAIKKI yhdeksän planeettaa (siis Plutokin mukaan lukien) Aurinkokunnassamme ovat täsmälleen samassa linjassa?
Vastauksen laskeminen on sen takia erittäin vaikeata, koska planeetoilla menee niin eri pituinen aika yhdessäkään kierroksessa Aurinkomme ympäri. Esimerkiksi Plutolla menee kierroksessa peräti 248 vuotta, kun Maalla menee luonnollisestikkin vain 1 vuosi. Ja vastaavasti Merkurius kiertää Auringon niinkin nopeasti kuin 87Tyrmistynytsä päivässä!! Siis alle kolmessa maan kuukaudessa. Erityisesti tähtitiedettä mahdollisesti harrastaville käyttäjille tämä minun kysymykseni lienee "mieluinen".

Ope

Sami-96

Liittymispäivä: 05.05.2008

RE:RE:Off-Topic 6.1.2009 12:52Icon_lock

Frodo95 kirjoitti:Kysymypä täältä neuvoa kiperään kysymykseen. Olen nyt värkännyt tuommoisen pienoismallilentokoneen, ja enää tarrat kiinni. Mutta eihän siitä mitään tule, sörssin jo kaksi tarraa, mutta onneksi voi valita monista tarroista. Mikä on helpoin tapa laittaa ne kinni? <br />
itse kostutin sen eka, ja sitten otin sen pinseteillä, mutta onnsituin vain kerran... Vastauksia kiperään pulmaan!Roope_pettynyt

Minä teen yleensä niin, että kostutetulla sienellä otan ne siitä tarrapaperi-höskästä, ja sitten kun se on jäänyt siihen sieneen kiinni, niin etköhän lopun osaa! : D Siis laitat vain sen sienen siihen kohtaan pienoismallia kuin se tarra tulee, niin se jää siihen hyvin kiinni! Toivottavasti auttoi. : )

Neiti_napsa

LeenuLiinu&Tiinu

RE:Off-Topic 6.1.2009 12:58Icon_lock

Haa, kaikki eivät olekaan unohtaneet minua! Toiveikas Hienoa.

Voisiko joku selittää, mistä ihmeen joulukalenterista te puhutte?

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]