Palaa tämän foorumin etusivulle

Aku32

adz

RE:Off-Topic 2.11.2008 16:05Icon_lock

Jassoo historiankoe häämöttää ens viikolla..tänään off päivä enkä oo pukenu enkä ees pue..hehheh, eilen tuli valvottua ja katoin kauhua ja vähä muutakin. Eilen käytiin hautausmaalla ja oli tosi mageeta.
Relaan ny huomenna sairaanpitkä päivä ja umpattu täyteen.

Jaa sain enkunkokeen ja oli melkosen tiukka monta sivua, en lukenu ja pääsin kokeesta 20 minsaa aiemmin pois ku ehin tekemään sen, 10-.
Miinus harmitti.
Fyssakemmakoe oli justiin arvioisin kiitettävää.

Aku10

93Hurtta93

RE:Off-Topic 2.11.2008 16:38Icon_lock

Uaah, mä EN millään keksi minne menisin TETiin. Viikko pitäis tutustua...

Iines3

Darfun

RE:RE:Off-Topic 2.11.2008 16:48Icon_lock

93Hurtta93 kirjoitti:Uaah, mä EN millään keksi minne menisin TETiin. Viikko pitäis tutustua...
Mulla oli TET 2 viikoa, ja olin englanninkielisessä päiväkodissa. Olisi voinut kestää vaikka viikon pidempäänkin mun mielestä Toiveikas Kannaattaa kysellä jo aikaisin tutustumispaikkaa ettei jää ilman, varsinkin jos asuu pienemmällä paikkakunnalla.

Kultu

Mary-Kate

Liittymispäivä: 02.09.2008

RE:Off-Topic 2.11.2008 16:58Icon_lock

Yeps, eli jokaiselle pikkuasialle ei tarvitse tehdä omaa topicciaan. Juuri näiden takia Pulinat-palstan sivut ovat paisuneet kuin pullataikina.

Meillä on ensi viikolla Historian koe. Blah. Ja sitten heti maanantaina bilsan koe. Ja kohta on taas matikan koe. Eikö ne kokeet koskaan lopu? Ainiin, ei saa tietenkään unohtaa ihanaa englannin koetta. (Arghh hermo menee U-kirjaimen kanssa, kun se ei toimi kunnolla.)

Tuntuu ihan oudolta, että nyt on jo marraskuu. Sitten kun tulee lunta, juoksen heti ulos (ellen ole jo siellä) ja hypin hulluna. Ehkei sittenkään, ohikulkijat saattavat katsoa kummastuneina.

wond kirjoitti:Harmittaa, kun äikkää ja kuvista ei ole ensi jaksossa:/ Viikkotunteja on se 35, ja tiistaina istun persuksillani kasista viiteen. Että tervetuloa lukioon, lapsukaiset! Kolmas jakso on kyllä aina vaan parempi, viikkotunteja 40. Neljännessä jaksossa taas on hypäreitä 6h/vko. Ei jes.

Siis mitähäh. 40-tuntia? Minä ainakin sekoaisin, jos joutuisin istumaan pakkolaitoksessa niin kauan. Rakastan kuvaamataitoa enemmän kuin mitään ainetta. Musiikkikin olisi ihanaa, jollei musiikkia opettava opettajamme luulisi meitä niin... Lapsiksi. Kappaleet ovat aivan naurettavan helppoja, ja laulammekin jotain "Sufflle-porkkana"-kappaletta. Arvatkaa kaksi kertaa kertaa, räjähtääkö pääni?

Aku10

93Hurtta93

RE:RE:RE:Off-Topic 2.11.2008 17:54Icon_lock

Darfun kirjoitti:...Kannaattaa kysellä jo aikaisin tutustumispaikkaa ettei jää ilman, varsinkin jos asuu pienemmällä paikkakunnalla.

Jep, onhan tässä vielä aikaa kysellä. Mutta valinnanvaraa ei ole paljon kun tosiaan asun pienellä paikkakunnalla.

Iines3

Darfun

RE:RE:RE:RE:Off-Topic 2.11.2008 18:57Icon_lock

93Hurtta93 kirjoitti:
Darfun kirjoitti:...Kannaattaa kysellä jo aikaisin tutustumispaikkaa ettei jää ilman, varsinkin jos asuu pienemmällä paikkakunnalla.

<br />
Jep, onhan tässä vielä aikaa kysellä. Mutta valinnanvaraa ei ole paljon kun tosiaan asun pienellä paikkakunnalla.
Minustakin tuntui ensin, ettei täällä ole mitään mistä voisi TET paikkaa edes kysellä. Kun oikein miettii niin aika paljonhan niitä vaihtoehtoja voi olla esim. postit, kahvilat, kirjastot, päiväkodit, kaupat kannattaa kysellä.

Aku3_barks

Donald-91

RE:Off-Topic 2.11.2008 19:26Icon_lock

Erinomaisen hyvä keskustelu kerrankin! Tällaisia keskusteluita tarvitaan. Edellä on puhuttu paljon eri kokeista, ja itsellänikin alkaa huomenna koeviikko. Ja asiasta toiseen, josta ei tarvitse aivan omaa keskustelua tehdä niin kysynkin:
Kenellä päin on jo satanut ensilumi maahan? Ja jos on niin minkä verran suurinpiirtein. Meillä päin on jo satanut reilu 10cm.

Aku18

jonzkuaku

RE:Off-Topic 2.11.2008 19:33Icon_lock

Nonniin kaikki Enkun ja Hissan kokeet on ohi niinkuin tuossa aijemmin mainitsin. Ei olla kyllä harmi vain saatu vielä. Ensi viikolla sitten äikän koe.

Ei ole satanut ensilunta maahan eikä varmaan tulekkaan ennen joulua koska ei tullut viime vuonnakaan. Missähän päin sitten asut Donald-91 kun lunta jo niin paljon.

Oliko muuten kukaan Halloweeninä missään bileissä? Olin juuri eilen ja mahtavat bileet olikin. Koko illan tanssittiin ja minä jopa voitin tanssikilpailun. Hehhee. Juotiin myös juomia joissa oli vähän alkoholia..... Siitä ei sen enempää. Hauska juhla kuitenkin oli.

Aku3_barks

Donald-91

RE:RE:Off-Topic 2.11.2008 19:46Icon_lock

jonzkuaku kirjoitti:Nonniin kaikki Enkun ja Hissan kokeet on ohi niinkuin tuossa aijemmin mainitsin. Ei olla kyllä harmi vain saatu vielä. Ensi viikolla sitten äikän koe.<br />
<br />
Ei ole satanut ensilunta maahan eikä varmaan tulekkaan ennen joulua koska ei tullut viime vuonnakaan. Missähän päin sitten asut Donald-91 kun lunta jo niin paljon.<br />
<br />
Oliko muuten kukaan Halloweeninä missään bileissä? Olin juuri eilen ja mahtavat bileet olikin. Koko illan tanssittiin ja minä jopa voitin tanssikilpailun. Hehhee. Juotiin myös juomia joissa oli vähän alkoholia..... Siitä ei sen enempää. Hauska juhla kuitenkin oli.

Missäpäinkö asun? Tarkkaa sijaintia en viitsi sanoa, mutta kelpaako vastaus etä Oulun läänissä. (ps. lumimäärää en ole tarkasti mitannut, mutta joku sen verran)

Aku2_rosa

Keinonen

RE:Off-Topic 2.11.2008 20:03Icon_lock

Todella hyvä topic muuten Ilahtunut
Sain terveystiedon kokeen, max pistemäärä oli 44 ja mä sain 32 ja numeroks tuli 7½??????? Laskin että mun olis pitäny saada 8+. Meen valittamaan sille opelle heti ku tavataan.....

Lumi tuli perjantaina eikä oo vielä lähteny pois. Mun mielstä lumi vois tulla joulun ja uuden vuoden ajaks ja sitte se vois pikkuhiljaa sulaa pois

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]