Palaa tämän foorumin etusivulle

Aku3_barks

Donald-91

RE:Off-Topic 2.11.2008 20:44Icon_lock

Lumi aiheesta elokuva-maailmaan ainakin sen verran, että tietääkö kukaan, että mikä on kautta aikain kallein elokuva koko maailmassa?
Ainakin kallein suomalainen on Niko -lentäjän poika, sekä kallein pohjoismaalainen on se joku Arn (tai joku sellainen).

Aku3_barks

Donald-91

RE:Off-Topic 3.11.2008 15:58Icon_lock

Kun tarkemmin ajattelee tuota minun edellistä kysymystä, niin vastaus on melko helppo! Tottakai kaikkien aikojen kallein elokuva on Titanic-elokuva! Roope_silmanisku

Aku_rosa

Rosa4tehwin

Liittymispäivä: 28.06.2008

RE:RE:Off-Topic 3.11.2008 16:25Icon_lock

Donald-91 kirjoitti: Kun tarkemmin ajattelee tuota minun edellistä kysymystä, niin vastaus on melko helppo! Tottakai kaikkien aikojen kallein elokuva on Titanic-elokuva! Roope_silmanisku

Ei muuten edes ole Titanic kallein elokuva. Se on vasta jaetulla seitsemännellä sijalla. Sen budjetti oli 200 000 000 dollaria.
Kallein elokuva tähän mennessä on Pirates of the Carribean 3: Maailman laidalla, jonka budjetti oli 300 000 000 dollaria.
On muuten ihan hyvänhintaisia nuo leffat 0.o Kun miettii kuitenkin, että ei mikään ole miljardeissa laskettuna enää mikään pikkusumma.
Ja lähteenä luonnollisesti Wikipedia ;P

Aku_rosa

Rosa4tehwin

RE:RE:RE:Off-Topic 3.11.2008 16:31Icon_lock

Rosa4tehwin kirjoitti:
On muuten ihan hyvänhintaisia nuo leffat 0.o Kun miettii kuitenkin, että ei mikään ole miljardeissa laskettuna enää mikään pikkusumma.

Awww... Nyt on pakko tuplapostata, kun mokailen niin pahasti. Tänään taas ollut vähän jäinen päivä xD
Eli siis, eihän nyt sentään miljarditasolle mennä (noh, 0,3 miljardia...), eli miljoonista oli kyse. Ja pitkällä matikalla tosissaan mennään... xD
Tullu tänään kavereilta vähän kuittailua, kun tuli lauantailta aika shocking kuvia... : D

Piippumies

Hanhihannu

Liittymispäivä: 09.06.2008

RE:Off-Topic 3.11.2008 16:51Icon_lock

Olen ollut eilen kaupungilla ja siksi minua ei ole täällä näkynyt eilen. Ostin yhden paidan ja talvitakin unohtamatta Menolippu 1910 lisäosaa. Hyvä ostoskärry 7 tunnin kaupunki kiekkaan. Koulussa oli tänään ihan hyvä päivä, kuvista kaksi tuntia! (Tehtiin sellaista päätöspiste työtä) Matikkan tunti meni nopsasti ja mantsan tunti oli mukava. Oli, oli! Huomenna taas koulua... Huoh... Ja ihanaa kun Jari-Matti tippui Bib Brotherista! : D

Piippumies

Hanhihannu

Liittymispäivä: 09.06.2008

RE:RE:Off-Topic 3.11.2008 17:00Icon_lock

Hanhihannu kirjoittiRoope_yllattynytlen ollut eilen kaupungilla ja siksi minua ei ole täällä näkynyt eilen. Ostin yhden paidan ja talvitakin unohtamatta Menolippu 1910 lisäosaa. Hyvä ostoskärry 7 tunnin kaupunki kiekkaan. Koulussa oli tänään ihan hyvä päivä, kuvista kaksi tuntia! (Tehtiin sellaista päätöspiste työtä) Matikkan tunti meni nopsasti ja mantsan tunti oli mukava. Oli, oli! Huomenna taas koulua... Huoh... Ja ihanaa kun Jari-Matti tippui Bib Brotherista! : D

Minäpä tuplaspottaan, sori... Eli Big Brotherista, ei Bib Brotherista... Ja lunta tuli viime perjantaina maahan. Aluksi oli ihan kivaa, mutta sitten, kun pääsi pyöräileen niin lumi alko jo ärsyttämään. Voisi jo sulata... (En ole totta vieköön lumi ihmisiä, kuin lomilla ja lasketellessa, jota useinmiten tehdään lomilla...) Tänään aamullakin oli liukasta ja piti lähtä jo aikaisin pyörällä ajamaan... vJa on kylmä... Hyrr... (Sorge kirjotusvirheet, pelaan juuri nyt netissä Menolippu netti-peliä... Koittakaa kestää kaikki pilkunviilaajat... )

Aku3_barks

Donald-91

RE:Off-Topic 3.11.2008 20:07Icon_lock

Big Brotherista tuli mieleeni, että kenen veikkaatte voittavan tänä vuonna BB:n? Itse veikkaan että Johan voittaa.

Milla2

_wonderlust_

Moderaattori Viestejä: 4337

RE:RE:RE:Off-Topic 3.11.2008 20:47Icon_lock

Rosa4tehwin kirjoitti:Tullu tänään kavereilta vähän kuittailua, kun tuli lauantailta aika shocking kuvia... : D

Älä kerro enempää:'D Täällä on sen verran nuorta porukkaa..

Hanhihannu kirjoitti:Minäpä tuplaspottaan, sori...

Tehwinin tuplapostaamisen jälkeen se tuntuu jotenkin anteeksiannettavammalta:'D

Hanhihannu kirjoitti:Koittakaa kestää kaikki pilkunviilaajat...

Ethän vain tarkoita tällä ketään erityistä..?:'D

Ääh, miksi enkkuni lagaa niin pahasti? Murinärin.. Yritä nyt sitten kirjoittaa nettisivuille enkuksi, kun ei muista alkeellisimpiakaan kielioppisääntöjä. (Lauseessa ensin does ja melkein heti perään doesn't... Jätte bra!) Kolme sanakoetta tällä viikolla, toki peräkkäisinä päivinä, ja torstaina jopa kaksi. (Nurinaa.) Lisäksi tekee ihan tajuttomasti mieli suklaata. Anyone? Yksi hyvä asia tässäkin päivässä, sain maestro Pitsingiltä aivan übermahtavan sähköpostin<3 Olen ollut ihan pilvissä (ei siis pilvessä) koko päivän Hehkuttanen (huomaa potentiaali) asiasta myöhemmin. Voi jee, kun olen salaperäinen. Ja nyt pitäisi painua pesemään letti-_- Pesu+kampaus, siinä onkin sitten loppuillalle tekemistä. Satunnnaisesti sitä ajattelee, että helpottuisikohan elämä, jos hiukset ylettyisivät vaikkapa vain puoleen selkään?

Aku_rosa

Rosa4tehwin

RE:Off-Topic 4.11.2008 9:32Icon_lock

_wonderlust_ kirjoitti:
Älä kerro enempää ;D Täällä on sen verran nuorta porukkaa..

No way man... ma'am, no way ;P

Wond kirjoitti: Yksi hyvä asia tässäkin päivässä, sain maestro Pitsingiltä aivan übermahtavan sähköpostin<3 Olen ollut ihan pilvissä (ei siis pilvessä) koko päivän Hehkuttanen (huomaa potentiaali) asiasta myöhemmin. Voi jee, kun olen salaperäinen.

Annahan tulla sitä hehkuttelua pikimmiten. Onnistuit nimittäin aika tehokkaasti herättämään uteliaisuuteni (eeheei, en minä muuten mitenkään utelias ole... : D). Selvästi jotain tärkeääkin asiaa...? Me curious!!! xD Siä mitään potenttiaaleja käytä, kun kerran jo paljastaa jutun kerkesit :P

(Menee muuten tiukille, antaako foorumi enää lähettää koko viestiä... :/ Dämn aikarajoitukset!)
Niinhän siinä kävi, että tämäkin piti tiistaille jättää...

Taikaviitta3

djlordi

RE:RE:Off-Topic 4.11.2008 10:19Icon_lock

Donald-91 kirjoitti:Big Brotherista tuli mieleeni, että kenen veikkaatte voittavan tänä vuonna BB:n? Itse veikkaan että Johan voittaa.

Samoin veikkaan sitä, mutta tänään tulee 2 uutta miestä taloon.

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]