Palaa tämän foorumin etusivulle

Aku3_barks

Donald-91

RE:RE:Off-Topic 18.1.2009 13:53Icon_lock

Tapsa99 kirjoitti:Tietääkö kukaan, kuka on tämän sivuston nuorin käyttäjä, ja kuka vanhin? Minun mielestäni Max6 on nuorin, ja Valkokaapu vanhin.

Nuorinta enkä kyllä vanhintakaan en nyt tiedä, mutta ainakin olen nähnyt joskus viime alkusyksystä näillä sivuilla jonkun 20-vuotiaan käyttäjän. Hän saattaa olla juuri se Valkokaapu. Voihan noita Profiileja selata ja katsoa jos haluaa. Ilahtunut

Aku20

wierii

Liittymispäivä: 06.07.2008

RE:Off-Topic 18.1.2009 14:18Icon_lock

Minäkään en nuorinta taikka vanhinta tiedä. Tuota syyskuun 2001 tapahtumia käsitteleviä dokumennteja/elokuvia olen nähnyt 4 kappaletta. Enpä taida katsoa.

Aku2_rosa

Nuno

Liittymispäivä: 21.06.2008

RE:Off-Topic 18.1.2009 14:26Icon_lock

Katsoin eilen sen elokuvan. Ei se ollut edes K-15. Tosi hyvä elokuva oli. Kuka katsoi sen?

Sudari2

kroisos 99

Liittymispäivä: 27.11.2008

RE:Off-Topic 18.1.2009 14:39Icon_lock

mitkä on ruotsin sivut ja miten sinne pääsee?

Aku3_barks

Donald-91

RE:RE:Off-Topic 18.1.2009 14:56Icon_lock

Nuno kirjoitti:Katsoin eilen sen elokuvan. Ei se ollut edes K-15. Tosi hyvä elokuva oli. Kuka katsoi sen?

Minä myös katsoin. Se ei nimittäin onneksi ollut niin pelottava ja raaka kuin aiheesta olisi voinut päätellä. Mutta jännittävä se kuitenkin oli. Ei todellakaan mikään "tusinatuote" -elokuva, jollaisia siis nähtäisiin joka päivä. Jos mainitaan elokuvasta joku huonopuoli, (muu kuin vakava aihe) niin suluissa mainitun lisäksi se, että elokuva on aavistuksen sellainen paikallaan junnaava. Se johtuu siitä kun siinä monet soittavat koneesta läheisilleen yms. yhtä aikaa.

Roope20

murmeli-D

Liittymispäivä: 12.05.2008

RE:Off-Topic 18.1.2009 16:33Icon_lock

tiedättekö missä myydään aku julisteita?

Agentti2

JooPet

RE:Off-Topic 18.1.2009 16:42Icon_lock

Koetappa googlettaa hakusanalla "aku juliste". Varmaan löytyy jotain nettikauppoja, joista voi tilata. Divareista ja sarjakuvakaupoista saattaa myös löytyä. Ja tuleehan Aku Ankan välissä jokavuotinen juliste parhaaksi äänestetystä kansikuvasta.

Iines3

Darfun

RE:RE:RE:Off-Topic 18.1.2009 17:02Icon_lock

Nuno kirjoitti:Katsoin eilen sen elokuvan. Ei se ollut edes K-15. Tosi hyvä elokuva oli. Kuka katsoi sen?
Taisi olla se Flight 93? En katsonut eilen, sillä se on tullut TV: stä joskus aikaisemminkin ihan päiväaikaan. Aika dokumenttiluontoinen, en tiedä voisiko sitä edes elokuvaksi sanoa. Suurin osa ohjelmastakin on kuitenkin arvailua, kun ei sitä voida koskaan varmaksi tietää, mitä sillä lennolla on tarkkaan ottaen tapahtunut.

Tänä aamuna sain kuulla, että veljeni ja hänen vaimonsa ovat saaneet lapsen eilen illalla.: ) Jo viides veljenlapsi (kaksi veljeä, joista toisella 2 ja toisella nyt 3 lasta). Kivaa olla täti : D

Aku_kunkku

ankkakonda

RE:RE:RE:Off-Topic 18.1.2009 17:30Icon_lock

Donald-91 kirjoitti:

<br />
Minä myös katsoin. Se ei nimittäin onneksi ollut niin pelottava ja raaka kuin aiheesta olisi voinut päätellä. Mutta jännittävä se kuitenkin oli. Ei todellakaan mikään "tusinatuote" -elokuva, jollaisia siis nähtäisiin joka päivä. Jos mainitaan elokuvasta joku huonopuoli, (muu kuin vakava aihe) niin suluissa mainitun lisäksi se, että elokuva on aavistuksen sellainen paikallaan junnaava. Se johtuu siitä kun siinä monet soittavat koneesta läheisilleen yms. yhtä aikaa.
joo tuli katsottua.

olihan se elokuva ihan hyvä mutta ei se kummiskaan mitään huippuluokkaa ollut harmi vaan.jos jotain hyviä/huonoja puolia pitää sanoa niin loppu oli aika masentava,mutta oli siinä joitain hyviäkin kohtia vaikka aika harvakseltaan kyllä.

Aku19

Janne95

RE:RE:Off-Topic 18.1.2009 17:41Icon_lock

Tapsa99 kirjoitti:Tietääkö kukaan, kuka on tämän sivuston nuorin käyttäjä, ja kuka vanhin? Minun mielestäni Max6 on nuorin, ja Valkokaapu vanhin.

Nuorimmasta en tiedä, mutta Varamara on ainakin vanhin käyttäjä kenet olen Aku Ankan sivulla tähän asti nähnyt.

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]