Palaa tämän foorumin etusivulle

Moby4

___Aku Ankka___

Liittymispäivä: 17.06.2008

Ottaako teitä päähän... 4.10.2008 19:26

...kun ei saa kysyy että "haluuks joku ostaa..." tai etä "myykö kukaan...". mua se harmitta aina välillä.

Aku54

Salwer1st/

Liittymispäivä: 06.05.2008

RE:Ottaako teitä päähän... 4.10.2008 19:28

Eikö saa kysyä? En todellakaan ole myymässä täällä mitään ja antamassa yhteystietojani kaiken kansan töllisteltäväksi.

Moby4

___Aku Ankka___

RE:Ottaako teitä päähän... 4.10.2008 19:35

Ei saa, se lukee siellä säänöissä. Etkö ole lukenut sääntöja Salweri

Aku54

Salwer1st/

Liittymispäivä: 06.05.2008

RE:RE:Ottaako teitä päähän... 4.10.2008 19:49

___Aku Ankka___ kirjoitti:Ei saa, se lukee siellä säänöissä. Etkö ole lukenut sääntöja Salweri

Siitä on niin kauan...

Aku60

Ankkarock

Liittymispäivä: 14.05.2008

RE:Ottaako teitä päähän... 4.10.2008 20:09

Auts! Hyttynen uri minua juuri! Aiii!!
Ai että ottaako minua päähän, että ei saa kysyä "Myytkö mulle eksimmäisen Ankkalehden?"? Minua lei ota yhtään päähän!En ainakaan ole tännetullut myyymään ankkajulkaisuja, sillä jokannen niistä on minulle omalla tavallaan tärkeä, sllä ankka-lehti maailman hauskin kuvasarjalehti akuankan sanoin.! EN IKINÄ MYY YHTÄKÄÄN AKKAJULKAISUA JONKA MINÄ OMISTAN!!
Kiitos toimitus kun olette langettanet tällaisen säännön!
Täsä on nyt minu mielipiteeni tstä asiasta sillä miä rakastan akuankkaa!

Aku60

Ankkarock

Liittymispäivä: 14.05.2008

RE:RE:Ottaako teitä päähän... 4.10.2008 20:11

Ankkarock kirjoitti:Auts! Hyttynen uri minua juuri! Aiii!!<br />
Ai että ottaako minua päähän, että ei saa kysyä "Myytkö mulle eksimmäisen Ankkalehden?"? Minua lei ota yhtään päähän!En ainakaan ole tännetullut myyymään ankkajulkaisuja, sillä jokannen niistä on minulle omalla tavallaan tärkeä, sllä ankka-lehti maailman hauskin kuvasarjalehti akuankan sanoin.! EN IKINÄ MYY YHTÄKÄÄN AKKAJULKAISUA JONKA MINÄ OMISTAN!!<br />
Kiitos toimitus kun olette langettanet tällaisen säännön!<br />

Pahoitteluni, mahdollisista kirjoitusvirheistä, sillä on aika vakeaa kirjoittaa miniläpärillä mehujää kädssä!

Aku60

A.N.K.K.A

Liittymispäivä: 08.06.2008

RE:RE:Ottaako teitä päähän... 5.10.2008 8:34

Ankkarock kirjoitti:Auts! Hyttynen uri minua juuri! Aiii!!<br />
Ai että ottaako minua päähän, että ei saa kysyä "Myytkö mulle eksimmäisen Ankkalehden?"? Minua lei ota yhtään päähän!En ainakaan ole tännetullut myyymään ankkajulkaisuja, sillä jokannen niistä on minulle omalla tavallaan tärkeä, sllä ankka-lehti maailman hauskin kuvasarjalehti akuankan sanoin.! EN IKINÄ MYY YHTÄKÄÄN AKKAJULKAISUA JONKA MINÄ OMISTAN!!<br />
Kiitos toimitus kun olette langettanet tällaisen säännön!<br />

Hyvin sanottu, Ankkarock! Munkin mielestä on vain hyvä, että täällä ei saa julkaista yhteystietojaan.

Ope

Sami-96

Liittymispäivä: 05.05.2008

RE:Ottaako teitä päähän... 14.10.2008 18:10

Hei c'moon!! Nämä ovat Aku Ankan nettisivut, joisas on vapaa aihealue, mutta se ei ole tarkoitettu mainostukseen tai kaupitteluun. Ei todellakaan! Sitä voitte tehdä jossain muualla, mutta älkää täällä... :/

Milla2

_wonderlust_

Moderaattori Viestejä: 4337

RE:Ottaako teitä päähän... 14.10.2008 18:17

Kuinkahan helppoa jonkun pervon, viisikymppisen Jorma-sedän olisi houkutella pikkupoikia ostamaan vähän ankkajulkaisuja.. Todellisuus voisi olla jotain muuta. Ihan hyvä vaan kun tuollainen kielletään, Huuto.net kumppaneineen on ostamista ja myymistä varten. Eivät foorumit. Kyllä eri kielloille (yleensä) löytyy syyt. Tosin, kuten havaittu, näiden sivujen linjahan on selvästi holhoava. Ei siis ihme, että tuokin kielletään.

Moby4

___Aku Ankka___

RE:Ottaako teitä päähän... 14.10.2008 18:22

Niin taidatte olla oikeassa, en olisi kuitenkaan myynyt mitään mutta ehkä ostanut.

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]