Palaa tämän foorumin etusivulle
Missä koulussa ootte? (jos ootte) 2.11.2008 14:47
mä olen ....... koulussa.
Edited by: webmaster on Nov 3, 2008 6:20 PM
RE:Missä koulussa ootte? (jos ootte) 2.11.2008 14:52
En halua paljastaa tarkkaa kotiseutuani joten sanon etten käy koulua (hyi, ällös valehtele) (nimittäin se on tarkan asuinpaikkani nimi..).
RE:Missä koulussa ootte? (jos ootte) 2.11.2008 15:42
Älä KOSKAAN kerro asuinpaikkaasi tai kouluasi internetissä. Et voi nimittäin koskaan tietää, kuka täällä näitä viestejä lukee. Myöskään puhelinnumeron tai oman nimen kertominen voi olla vaarallista. Etunimen kertominen ei ole sinäänsä, mutta myös sukunimen kertominen ei tosiaankaan ole kannattavaa. Varoitan siis; älkää koskaan kertoko henkilöllisyyttänne netissä!
RE:RE:Missä koulussa ootte? (jos ootte) 2.11.2008 15:50
Mary-Kate kirjoitti:Älä KOSKAAN kerro asuinpaikkaasi tai kouluasi internetissä. Et voi nimittäin koskaan tietää, kuka täällä näitä viestejä lukee. Myöskään puhelinnumeron tai oman nimen kertominen voi olla vaarallista. Etunimen kertominen ei ole sinäänsä, mutta myös sukunimen kertominen ei tosiaankaan ole kannattavaa. Varoitan siis; älkää koskaan kertoko henkilöllisyyttänne netissä!Just niin! Ties vaikka minkälainen koulusurmaaja näitä viestejä lukeekin.
Ajatuskin kammottaa....(Grrrr.....)
RE:Missä koulussa ootte? (jos ootte) 2.11.2008 15:52
Juu, tämähän on foorumi jolle pääse rekisteröitymättäkin lukemaan, ja kaiken maailman pedofiilit kiinnittää heti huomion tällaisiin ja muihin keskusteluihin ja alkaa katteleen.
RE:Missä koulussa ootte? (jos ootte) 2.11.2008 16:13
Oikeastaan, en näe asuinpaikkansa paljastamisessa netissäkään mitään vaaraa. Siis paikkakuntaa, osoite nyt on jo toinen juttu.
Aivan hyvin tätä voi lukea "ulkopuoliset" eli kaiken maailman pedobearit sun muut, mutta mitäpä sitten? Eiköhän heillä ole omallakin paikkakunnallaan aivan riittämiin ahdisteltavia, niin heidän ei tarvitse satunnaista koululaista netistä valita.
Ei pedofiilit toimi (netissä) niin, että he vain poimivat jonkun, joka on paljastanut itsestään liikaa ja pomppaa joku kaunin päivä hänen kotiovelleen tai kouluun.
Ei ei, he itse tekevät tuttavuutta ja kyselevät henk. koht. tiedot yms. ja ehdottavat tapaamista itse tai pyrkivät siihen, että huijattava osapuoli sitä ehdottaa. Ei kukaan mitään kenenkään opiskelupaikasta hyödy.
Ja hyvä ihmistuntija kyllä pystyy netissäkin päättelemään, esittääkö joku jotain vai onko hän omana itsenään. Ainakaan itse en ole kovinkaan montaa kertaa erehtynyt.
Itse aiheeseen sanoen, että käyn lukiota Kangasniemellä. Pienen pieni korpikylä, jossa lukiossa on oppilaita se hieman reilu sata xD
Esimerkiksi etunimeänikään en pelkää missään netissä kertoa. Eräällä toisella foorumilla taitaa suunnilleen kaikki tuntea nimeni ja onhan minulla mesessäkin nickinä ihan oikea nimi. Eikä ole vielä yksikään pedofiili ovea kolkutellut.
Olenkin yleensä näiden ei-kriittisten (s-posti, nimi, asuinpaikka yms.) asioiden kanssa netissä sitä mieltä, että jos jotakin se oikeasti niin paljon kiinnostaa, että haluaa ottaa nimen ylös ja tulla moikkaamaan tai vaikka lisätä meseen, niin antaa palaa. Kyllä minä kutsumattomat vieraat osaan hoidella ja mesessähän nyt on ihan mukava jutustella nettituttujen kanssa.
RE:RE:Missä koulussa ootte? (jos ootte) 2.11.2008 16:17
Rosa4tehwin kirjoittiikeastaan, en näe asuinpaikkansa paljastamisessa netissäkään mitään vaaraa. Siis paikkakuntaa, osoite nyt on jo toinen juttu.<br />
Aivan hyvin tätä voi lukea "ulkopuoliset" eli kaiken maailman pedobearit sun muut, mutta mitäpä sitten? Eiköhän heillä ole omallakin paikkakunnallaan aivan riittämiin ahdisteltavia, niin heidän ei tarvitse satunnaista koululaista netistä valita.<br />
Ei pedofiilit toimi (netissä) niin, että he vain poimivat jonkun, joka on paljastanut itsestään liikaa ja pomppaa joku kaunin päivä hänen kotiovelleen tai kouluun.<br />
Ei ei, he itse tekevät tuttavuutta ja kyselevät henk. koht. tiedot yms. ja ehdottavat tapaamista itse tai pyrkivät siihen, että huijattava osapuoli sitä ehdottaa. Ei kukaan mitään kenenkään opiskelupaikasta hyödy.<br />
Ja hyvä ihmistuntija kyllä pystyy netissäkin päättelemään, esittääkö joku jotain vai onko hän omana itsenään. Ainakaan itse en ole kovinkaan montaa kertaa erehtynyt.<br />
<br />
Itse aiheeseen sanoen, että käyn lukiota Kangasniemellä. Pienen pieni korpikylä, jossa lukiossa on oppilaita se hieman reilu sata xD<br />
Esimerkiksi etunimeänikään en pelkää missään netissä kertoa. Eräällä toisella foorumilla taitaa suunnilleen kaikki tuntea nimeni ja onhan minulla mesessäkin nickinä ihan oikea nimi. Eikä ole vielä yksikään pedofiili ovea kolkutellut.<br />
Olenkin yleensä näiden ei-kriittisten (s-posti, nimi, asuinpaikka yms.) asioiden kanssa netissä sitä mieltä, että jos jotakin se oikeasti niin paljon kiinnostaa, että haluaa ottaa nimen ylös ja tulla moikkaamaan tai vaikka lisätä meseen, niin antaa palaa. Kyllä minä kutsumattomat vieraat osaan hoidella ja mesessähän nyt on ihan mukava jutustella nettituttujen kanssa.
Kiitos tehwin!
RE:Missä koulussa ootte? (jos ootte) 2.11.2008 16:32
Taisin tosiaankin mennä vähän hieman pitkähkölle. Eihän kukaan nyt voi tietää koulun perusteella nimeä tai osoitetta. x) Minullakin on muutamia nettituttuja mesessä, mutta tiedän, että he ovat luotettavia, sillä olen uskonut heille sivujeni salasanoja yms. ja he ovat auttaneet koodaamisessa. Sekä olen tietenkin nähnyt heidän kuvansa ja he ovat uskoutuneet minulle samalla tavalla.
Mutta osoitehan on tietenkin aivan eri juttu. Sitä en minäkään kerro kenellekään netissä liikkuvalle. Kyllähän minullakin on mesessä nickinä oikean nimeni lempinimi, eikä häirikköjä ovellemme ole silti ilmaantunut.
Internet on hyvin laaja, eikä koskaan voi tietää, minkälaisia henkilöjä siellä liikkuu. Sen takia kannattaa olla hieman varovainen, ettei paljastele itsestään liikaa. Jos tuntematon ehdottaa jotakin tapaamispaikkaa, niin ei missään nimessä kannata suostua siihen. Tämä tyyppihän siellä ruudun toisella puolella voi olla antanut väärän henkilöllisyyden itsestään, who know?
En toki usko, että koulun kertominen on siis kauhean vakavaa. Ei täällä sivuilla edes tuskin liiku mitään pedofiileja. Koulussahan voi olla vaikka kuinka monta sataa oppilasta, eihän pedofiilit edes löydä yhtä henkilötä kaikkien oppilaitten joukosta.
Taas lietsoin jotain ihme kauhukohtausta, voi minua. Koulun kertominen ei ole siis vaarallista YHDELLE henkilölle. Ja tuskin nyt muillekaan.
(Ärsyttää, kun U-näppäin ei toimi kunnolla.)
RE:Missä koulussa ootte? (jos ootte) 2.11.2008 16:36
keskuskoulu en sano enempää
ikeastaan, en näe asuinpaikkansa paljastamisessa netissäkään mitään vaaraa. Siis paikkakuntaa, osoite nyt on jo toinen juttu.<br />