Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Admin_profile

Toimitus

Moderaattori Liittymispäivä: 10.07.2008

PE 13: Muut möhlinnät 9.8.2010 13:04

Jaetaanpa kommellukset vielä kategorioihin... Täällä siis listataan kaikki ne kovan onnen kenkäisyt, jotka eivät muihin 13. päivä -pelinavauksiin sovi!

Sudari13

lupuhullu8

Liittymispäivä: 05.04.2010

Re: PE 13: Muut möhlinnät 9.8.2010 16:32

No, sanoin tyttöystävälleni: "Hölmö peppu!", kun luulin, että vihamieheni oli takanani. Mutta oli vahinko, että tyttöystäväni olikin takanani, eikä vihamieheni. Sitten tyttöystäväni mätkäisi laukkuansa poskeeni, ja se sattui. Selitin tyttöystävälleni kaiken, annoin suklaakonvehteja, ynnä muuta, ja hän antoi anteeksi. En taatustikaan halua kokea sitä uudestaan!

-LH8-

Roope_rosa

Osku Peloton

Re: Re: PE 13: Muut möhlinnät 9.8.2010 17:54

No, Olin noin 8-vuotias, ja olin R-Kioskilla, ostin karkkia, kun aioin katsoa videon. Menin kassalle, ja aioin maksaa. Sitten huomasin, että lompakkoni oli kadonnut. Moinähän huusin että minut oli ryöstetty ja muuta vastaavaa. itkukin meinasi päästä. Sitten eräs vanhemmanpuoleinen mies kysyi, että minkä värinen lompakkoni oli. Minä vastasin, ruskeahan se oli. Sitten hän kehoitti katsomaan taskuihin josta oikein pilkotti ruskea nahkalompsa. Osaakin hävettää vieläkin...

Tiinu1

Jöötti-tyttö

Liittymispäivä: 13.12.2009

Re: Re: Re: PE 13: Muut möhlinnät 9.8.2010 18:44

Otimme tylsyyden puuskassamme kaverini kanssa juoksukisan koulun pihalla soivittua reittiä pitkin, eikä meitä näyttänyt ollenkaan haittaavan reitin mutaisuus, syksy kun oli. Kun kolmas osa matkasta oli juostu, kaverini alkoi kiihdyttää ja pääsi johtoon, minä tietysti aijoin maksaa samalla mitalla takaisin ja aloin lisätä nopeutta kuraisessa mutkassa. Kuten arvata saattaa liukastuin mutaan ja suurin osa farkuistani tahriintui mutaan. Välitunnin jälkeen meillä oli vielä kaksi tuntia koulua, jotka sain tepastella melkeimpä koko ruskeilla farkuillani huomiota keräten.

-Jöötti-tyttö siellä missä ankatkin-

Aku15

ensi@lantti

Liittymispäivä: 04.07.2010

Re: PE 13: Muut möhlinnät 9.8.2010 19:33

Olin silloin kolmosella, kun tämä tapahtui. Oppituntia oli enään muutama minuutti jäljellä, ja minulla oli kauhea vessahätä! Sanoin opettajalleni, että minun oli päästävä vessaan. Lopulta pääsin. Puin ulkovaatteet kiiresti päälleni ( Puin ulkovaatteet, koska vessa oli ulkona) ja astelin nopeasti vessaan. Huomasin, että vessa ei ollut tutun näköinen- ja sitäpaitsi siellä oli yksi poika. Säikähdin ja juoksin takaisin sisälle hädästä välittämättä. Muut ystäväni tulivat ulos, ja yhdelle sanoin:
- Vessa oli jotenkin kummallisen näköinen.
Sitten menimme yhdessä katsomaan sitä. Menimme tällä kertaa oikeaan vessaan. Ei täällä mitään kummallista ole, kaverini totesi. Nyt tajusin. Olin mennyt vahingossa POIKIEN vessaan! Kaverini nauroi ihan sikana.Minä menin nolona pois paikalta.Nykyään katson tarkkaan, minne vessaan menen.

Mielikuvitusolento

xennah

Liittymispäivä: 01.12.2008

Re: Re: Re: Re: PE 13: Muut möhlinnät 9.8.2010 19:40

Tämä tapahtui muutama vuosi sitten, ja vieläkin se naurattaa!
"Taistelin" isoveljeni kanssa pehmomiekoilla, joiden sisällä on vanerinen putki. Lähdin juoksemaan huoneeseni, pidellen miekkaa poikittain käsissäni. Se ei tietenkään poikittain mahtunut ovesta sisään, ja miekan päät töksähtivät ovenkarmeihin. Kaaduin sen seurauksena taaksepäin, ja muistoksi sain ison kuhmun takaraivooni. :'D

Aku30

lillen

Liittymispäivä: 08.07.2008

Re: Re: Re: Re: Re: PE 13: Muut möhlinnät 9.8.2010 20:21

Minun pahin mokani Perjantai 13 taitaa olla se että vieläkään tähän perjantai 13 asti minulle ei ole ikinä mitään huvittavaa tapahtunut, kun on jopa 313€ Lahjakortti jaossa Roope_surullinen...

Lillen-Positiivisuus ei nytten auta-

Hessu7

touho989

Liittymispäivä: 04.08.2010

Re: Re: Re: Re: Re: PE 13: Muut möhlinnät 9.8.2010 20:22

Pelasin kaverini kanssa tennistä. sitten kerran kun kaverini syötti, löin ja pallo lensi yli laidan. Minä ja kaverimme lähdimme tietysti etsimään sitä ja kun tulin ulos aitauksesta astuin puisen lanan (pituushyppypaikan hiekan tasoitin) leveämpään päähän ja toinen pää tuli kovalla vauhdilla otsaani sain siitä mojovan kuhmun.

Aku21

tomi98

Liittymispäivä: 10.08.2009

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PE 13: Muut möhlinnät 9.8.2010 21:57

Oli aprilli-päivä.
Siskoni oli vielä koulussa ja ajattelin tehdä hänelle kepposen. Otin laatikosta puikkoliiman ja ajattelin laittaa liimaa ikkunan kahvaan. Sitten siskoni tuli koulusta ja sanoin hänelle: Laita tuo ikkuna auki ku tääl huonees on aika kuuma. Sit se sano: No en mää nyt kerkee laita ite. Sit menin pois huoneesta ja menin ulos. Sitten tultuani ajattelin että täällä huoneessa on liian kuuma ja menin avaamaan ikkunan. Eihän siinä sittenkun kädet liimassa ja siinä sitten oli melkoinen käsien peseminen.

Iines18

Libel-97

Liittymispäivä: 10.08.2010

Re: PE 13: Muut möhlinnät 10.8.2010 10:22

Multahan näitä löytyy XD
Olin viimekesänä Helsingissä, 4H -retkellä. Yövyimme eräässä hotellissa, jonka aulassa oli limukka-automaatti. Laitoin euron kolikon koneeseen ja painoin jaffakuvaa. Kun sain pulloni, avasin sen heti. En tiennyt, että pullo oli hölsynyt koneessa, ja niin siinä kävi, että jaffa räiskyi pitkin aulan lattiaa : D

Olin viimetalvena uimahallissa äitini kanssa. Menin isoon altaaseen jossa oli hyppylaudat. Siellä oli kaksi ikäistäni poikaa, joihin yritin tehdä vaikutuksen... Menin matalimmalle laudalle jossa pojatkin hyppivät. Hyppäsin tyylikkäänä veteen, mutta kesken hypyn bikieni yläosa valahti ylös! Vedin äkkiä sen alas, ja huomasin poikien sipittelevän toisilleen jotain :'D Juoksin äkkiä toiseen altaaseen ja olin siellä siihen asti kunnes pojat lähtivät.

Olin viimekesänä ratsastamassa. Kun ratsastuksenopettaja käski ottamaan lyhyet ohjat, tietysti sekoitin pitkät ja lyhyet ohjat keskenään ja annoin hepan kävellä pitkin ohjin.

Talvella minä ja kaverini kuuntelimme koulun takapihallani MP3Tyrmistynytestani musiikkia. Yhtäkkiä opettaja käveli ohitsemme ja huusin kauhistuneena täyttä kurkkua
"Voi herranjestas!"
Kun säikähdin niin paljon.

Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle