Re: PE 13: Muut möhlinnät 10.8.2010 10:22
Multahan näitä löytyy XD
Olin viimekesänä Helsingissä, 4H -retkellä. Yövyimme eräässä hotellissa, jonka aulassa oli limukka-automaatti. Laitoin euron kolikon koneeseen ja painoin jaffakuvaa. Kun sain pulloni, avasin sen heti. En tiennyt, että pullo oli hölsynyt koneessa, ja niin siinä kävi, että jaffa räiskyi pitkin aulan lattiaa : D
Olin viimetalvena uimahallissa äitini kanssa. Menin isoon altaaseen jossa oli hyppylaudat. Siellä oli kaksi ikäistäni poikaa, joihin yritin tehdä vaikutuksen... Menin matalimmalle laudalle jossa pojatkin hyppivät. Hyppäsin tyylikkäänä veteen, mutta kesken hypyn bikieni yläosa valahti ylös! Vedin äkkiä sen alas, ja huomasin poikien sipittelevän toisilleen jotain :'D Juoksin äkkiä toiseen altaaseen ja olin siellä siihen asti kunnes pojat lähtivät.
Olin viimekesänä ratsastamassa. Kun ratsastuksenopettaja käski ottamaan lyhyet ohjat, tietysti sekoitin pitkät ja lyhyet ohjat keskenään ja annoin hepan kävellä pitkin ohjin.
Talvella minä ja kaverini kuuntelimme koulun takapihallani MP3
estani musiikkia. Yhtäkkiä opettaja käveli ohitsemme ja huusin kauhistuneena täyttä kurkkua
"Voi herranjestas!"
Kun säikähdin niin paljon.