Palaa tämän foorumin etusivulle

Kultu

Roosa ankka

Don Rosa topic 17.1.2009 18:59Icon_lock

Eli kaikkea laidasta laitaan Donista... Voi laittaa esim. kumpi on parempi Rosa vai Barks. Tai miksi pidät Rosasta, kysyä tai muuta vastaavaa. Eli kaikkea Don Rosasta.

Kultu

Roosa ankka

RE:Don Rosa topic 17.1.2009 19:26Icon_lock

Minä itse pidän Rosasta yksityiskohtien, tarkkuuden ja erityiseseti hyvien tarinoide(fantasiaa realistisuuden rajoissa) ja huumorin vuoksi. Rosan huumori on luotu mahtavilla tausta efekteillä ja tapahtumien kulku on mahtava. Ja vielä duck omistus. IlahtunutMannaa...

Taavi2

Ankisti12

RE:Don Rosa topic 17.1.2009 19:28Icon_lock

Pidän Don Rosan piirtotyylistä, koska se on niin pikkutarkkaa ja yksityiskohtaista. Itsekkin, kun piirtelen (kuvis 10 :P) piirrän aina pikkutarkkaa. En tiedä miksi, mutta sen takia Rosa on minusta niin hyvä. Lisäksi Rosan juonissa on niin paljon hauskoja vitsejä, (kiitos kuuluu myös kääntäjille) nauran usein niitä lukiessani ääneen. Siksi pidän Rosan tarinoista.

Taavi2

Ankisti12

RE:Don Rosa topic 17.1.2009 19:33Icon_lock

Kirjotin kyllä vähän oudosti jotkut kohdat tuossa viestissäni, mutta toivottavasti ymmärrätte...

Aku_rosa

donaldduck96

RE:Don Rosa topic 17.1.2009 19:41Icon_lock

Pidän Don Rosasta juuri hänen tarkkuutensa vuoksi ja kuten Ankisti12 jo sanoi että Rosan juonissa on niitä hauskoja pikku vitsejä! Don Rosan piirtämistä kansista ja aloitusruuduista on aina kiva etsiä D.U.C.K omistukset.

Kultu

*Kultu*

RE:RE:Don Rosa topic 18.1.2009 9:54Icon_lock

Ankisti12 kirjoitti:Pidän Don Rosan piirtotyylistä, koska se on niin pikkutarkkaa ja yksityiskohtaista. Itsekkin, kun piirtelen (kuvis 10 :P) piirrän aina pikkutarkkaa. En tiedä miksi, mutta sen takia Rosa on minusta niin hyvä. Lisäksi Rosan juonissa on niin paljon hauskoja vitsejä, (kiitos kuuluu myös kääntäjille) nauran usein niitä lukiessani ääneen. Siksi pidän Rosan tarinoista.

Olen samaa mieltä.

Aku_auto

vauhtivaakku577

Liittymispäivä: 03.12.2008

RE:Don Rosa topic 18.1.2009 10:41Icon_lock

Pidän Don Rosasta jonkuvverran sen takia koska on niin mukava etsiä D.U.C.K.omistuksia.Ja mä oon saanu päähäni yhen asian.Nimittäin sen että Carl Barks ois sukua Don Rosalle.Koska se D.U.C.K.omistus tarkoitti muistaakseni suomeksi omistettu Carl sedälle Kenolta (Eli Don Rosalta).

Aku_kunkku

Jones Duck

Liittymispäivä: 16.03.2009

RE:RE:Don Rosa topic 30.4.2009 8:14Icon_lock

vauhtivaakku577 kirjoitti:Pidän Don Rosasta jonkuvverran sen takia koska on niin mukava etsiä D.U.C.K.omistuksia.Ja mä oon saanu päähäni yhen asian.Nimittäin sen että Carl Barks ois sukua Don Rosalle.Koska se D.U.C.K.omistus tarkoitti muistaakseni suomeksi omistettu Carl sedälle Kenolta (Eli Don Rosalta).

Enpä ihan tuota usko se oli Unca Carl ja se voi tarkottaa ehkä jotain muutakin.

Riitta2

Siru05

RE:Don Rosa topic 30.4.2009 13:37Icon_lock

D.U.K.C omistukset on tosi kivoja niitä on aina niiin kiva etsiä. samoin Rosan pikkutarkka tyyli. Vauhtivaakku olet aivan oikeassa että tuo omistus on suomeksi Carl sedälle Kenolta,mutta he eivät ole sukua vaan Donin esikuva on Carl Barks joten hän luultavasti sanoo sen takia Carl Bärksiä Carl-sedäksi. =)

Sudari11

judoka

Liittymispäivä: 01.01.1900

RE:Don Rosa topic 30.4.2009 13:45Icon_lock

Pidän siksi Rosasta, koska hän piirtää - tai siis piirsi, sarjoihinsa hauskoja yksityiskohtia. Tykkään myös etsiä niitä D.U.C.K -omistuksia.
Uusimmassa Akkarissa oli muuten Suomessa ennen julkaisematon tarina joka oli Rosan piirtämä!

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]