Palaa tämän foorumin etusivulle

Roope16

Don_Rosa

Onko paha asia jos tytötkin keräilee Aku Ankka taskareita? 15.3.2008 18:10

No, tuossa jo kuulettekin kysymyksen... Kun monet tytöt keräilee enimmäkseen Iinestä eikä taskaria... Tai lehtejä. Monet väittää että ne olisi enemmän poikien juttu, mutta mä ainakin keräilen taskareita ja olen tyttö. Kait ehkä jotkut alle 10 v keräilee, mutta jos on 12?

Haggis

hupiveikko

RE:Onko paha asia jos tytötkin keräilee Aku Ankka taskareita? 15.3.2008 18:15

olen poika mutta tytöt on söpöjä ja siksi saavat kerätä muuten ei

Roope16

Don_Rosa

RE:Onko paha asia jos tytötkin keräilee Aku Ankka taskareita? 15.3.2008 18:18

Ok. Toiveikas

Sudari7

Jäätelö

RE:Onko paha asia jos tytötkin keräilee Aku Ankka taskareita? 15.3.2008 18:22

Ei oo mitään järkee sanoo et vaa pojat sais keräillä taskareita.

Hannu

Knight Rider

RE:RE:Onko paha asia jos tytötkin keräilee Aku Ankka taskareita? 15.3.2008 18:24

Jäätelö kirjoitti:Ei oo mitään järkee sanoo et vaa pojat sais keräillä taskareita.

Olen täysin samaa mieltä kuin sinä!

Kurkkutihulainen

Ironia

RE:Onko paha asia jos tytötkin keräilee Aku Ankka taskareita? 15.3.2008 18:30

Onko paha asia jos 14-vuotias tyttö hamstraa akkareita ja Mad -lehitä? ;D Eipä mulle oo kukaan tullu sanomaan.
Voi olla että tätä enemmän pojat ja miehet harrastaa, vaikka tytöt ja naisetkin voivat samaa hommaa tehdä hyvillä mielin. Mielummin rahat akkareihin kuin eläimillä testattuun kosmetiikkaan!

Aku10

93Hurtta93

RE:Onko paha asia jos tytötkin keräilee Aku Ankka taskareita? 15.3.2008 18:35

Ei tosiaankaan ole paha asia, jos tyttö kerää taskareita. En itse kerää taskareita, mutta en näe syytä miksi minä en tyttönä saisi kerätä taskareita. Toiveikas
Mustakin varmaan aatellaan, että " Oot vähän poikamainen, kun pelaat pleikalla ja haluaisit vielä ostaa Ps 3Tyrmistynyten" Mutta kyllähän sitenkin ajatellaan, että esim. ratsastus on enemmän tyttöjen harrastus mutta se ei ole niin!

Loretta

Kalypso94

RE:Onko paha asia jos tytötkin keräilee Aku Ankka taskareita? 15.3.2008 18:35

Mä olen tyttö ja kerään taskareita. Jos sitä ny keräämiseks voi sanoo. Ostan ainakin Toiveikas

Milla2

Kisu

RE:RE:Onko paha asia jos tytötkin keräilee Aku Ankka taskareita? 15.3.2008 18:39

Ironia kirjoittiRoope_yllattynytnko paha asia jos 14-vuotias tyttö hamstraa akkareita ja Mad -lehitä? ;D Eipä mulle oo kukaan tullu sanomaan.<br />
Voi olla että tätä enemmän pojat ja miehet harrastaa, vaikka tytöt ja naisetkin voivat samaa hommaa tehdä hyvillä mielin. Mielummin rahat akkareihin kuin eläimillä testattuun kosmetiikkaan!

Oon samaa mieltä tosta eläin jutust!! Eläimet on tärkeempii ku joku kauneus!! Ja mä luen itekki Mad-lehtee ja akkareit!! Repikää siit!!

Haggis

hupiveikko

RE:Onko paha asia jos tytötkin keräilee Aku Ankka taskareita? 15.3.2008 18:40

don_rosa asutko vantaalla hakunilassa

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]