Palaa tämän foorumin etusivulle

Touho1

Sohvaperuna

Liittymispäivä: 02.07.2009

Re:Uusin Aku Ankka-lehti 5.8.2011 10:44

Lainaus:
hiirikebab: Missä Vankkiksen arvostelut? On huvittava lukea, kuinka kaveri lyttää joka viikko akkarin, mutta jatkaa sen tilaamista vuodesta toiseen.

Kai tähän jää jotenkin koukkuun..=D No itse ainakin kyllä pohdin vakavasti tässä syksyn aikana, että jatkanko Akkarien tilausta. Tai enhän minä tätä tilaa, mutta kuitenkin...Ei ole mitään iloa tilata lehteä, jolla voisi heittää saman tien vesilintua, kun se on postiluukusta pudonnut, mutta katsotaan nyt mihin tämä lehden taso tästä menee.

Lainaus:
Daniel10:Minä jään. Ja Noelin Mikki tarinat ovat minustakin hyviä! Loistavia! Joskus jopa mahtavia!

Mulla on joku Van Hornien vastainen geeni. En tykkää sen enempää Noelin kuin myöskään Williamin piirrostyylistä. Enkä kyllä yleensä niistä tarinoistakaan muutamia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.

Taikaviitta2

Daniel10

Liittymispäivä: 24.09.2010

Re: Re:Uusin Aku Ankka-lehti 5.8.2011 12:30

Toivottavasti ensi-kerralla tulee hyvä Akkari! Jos vaikkapa tulisi se suomalaisen käsikirjoittaman tarina, sitten se Barksin joka kuukautinen 10 - sivuinen sarja, ja voisi lisäksi tulla Kunnon Mikki-tarina. Vaikkapa Gottfredsonin. Sitten vielä pari vitysisarjaa! Silloin olisi Akkari tavallista parempi! Mutta jos Akkarit pysyy tuollaisena.. Esimerkkinä nRoope_yllattynyt 29, niin silloin Akkarissa ei olisi mitään järkeä. Mutta voinhan kuitenkin tilata vielä tämän vuodeen. Jos ensivuosikin alkaa yhtä surkeasti, niin voi hyvinkin minun Akkarin tilaus loppua.

~ Daniel10

Aku7

Kananjalka

Liittymispäivä: 31.07.2011

Re: Re:Uusin Aku Ankka-lehti 5.8.2011 13:31

Mua taas Wan Hornin (puhutaan Wiliamista) piirrostyyli huvittaa. Se on vain niin hassua ja outoa, mutta piirtäähän se Akulle aika isot silmät.

Ja nyt asian ytimeen: loukkaamatta piirtäjiä ja toimitusta; minun mielestäni viime Akkarit ovat olleet täyttä sontasantaa ynnä hevosenhometta.

Touho

LäPä7*

Liittymispäivä: 01.11.2010

Re: Re: Re: Uusin Aku Ankka-lehti 5.8.2011 20:13

AA 31/2011:

Aku Ankka; Merellinen seikkailu
Ihan OK tarina, jossa Akua voisi sanoa varkaaksi. Hän vähän niinkuin varastaa sen, minkä häneltä vietiin, jos näin voisi sanoa.
Vihdoinkin tuli Vicarin tarina, no piirrettynä. Per Hedmania en ole enne kuullut, eli vieras tyyppi mulle. Aika hyvä tarina. Arvosana: 9+

Mortti ja Vertti; Maaginen maskotti
Ehkä tämän akkarin paras tarina! Hyvä tarina Gorm T.Roope_pettynyttä. Tässä tarinassa Ylävirran yrityksen "toimistoon" oli majoittunut katti ja tämä on entinen Egyptin kissa. Egyptissä siihen aikaan luultiin, että nämä mustavalkoiset katit tuottavat onnea. Joukkueelle alkoi sadella voittoja, mutta Katti katosi. Siihen tytssäsi se voittoputki. Noo... alkoi suuri etsintä ja löysiväthän ne ka´tin. He halusivat ostaa sen, mutta katin emäntä sanoi EI! Sitten alkoi peli ja se voitettiin. Just silloin katti tuotiin ja huomattiin, ettei katissa ole mitään "taikavoimaa", vaan voittoputki johtui pelaajita. Pelaajat olivat hyviä! Sellainen juoni tässä tarinassa, arvosanaksi 9½

Pelle Peloton; Haamutiedettä
Outo tarina, arvosanaksi 8½

TH&L; Varapallo
Hyvä tarina. Vihdoinkin tulee jalkkikseen liittyviä tarinoita. Tässä Akkarissa niitä on riittänyt. Tässä tarinassa on sekoitettu kaali ja jalkapallo (siis pallo!). Arvosana: 9½

Hessu; Unien sankari
En oikein ymmärtänyt tarinaa. Siinä Hessu näki unta, mutta viimein kuva jäi hämäämään, sen takia arvosanaksi 9.

Aku Ankka; Lepoloma
Tää oli hyvä, tää oli hyvä!
Lukekaa ehdottomasti viimeisen kuvan tekstit:
Roope: - "Tismalleen! Katsokaa häntä nyt. Loman pitäisi virkistää eikä päivvastoin."
Aku: - "Olen ihan samaa mieltä, Roope-setä. (Nyyh!)"
Tää oli paras tarina, arvosanaksi tulee kuitenkin 9½.

Aku Ankka ja Kumppanit; Rapatessa roiskuu
Just! Arvosana: 9

Kansi
Sekava työ, arvosanaksi 2/5

{LäPPä} * Kohti 1000 viestiä!

* = Epävirallinen

Peloton1

Mattiii

Re: Uusin Aku Ankka-lehti 7.8.2011 14:20

Tuossa pari viikkoa sitten kirjoittamassani viestissäni toivoin akkariin Vicaria johtosarjaksi ja toive toteutui tämän viikon lehden osalta. Muutenkin oli pitkästä aikaa oikein hyvä lehti, tuntui että olisi lukenut 2000-luvun alun lehteä.

Vicarin johtosarja oli kyllä taattua Vicaria Akun tohelointineen, näihin ei kyllä vähällä kyllästy, ainakaan minä. : D Ja pitkästä aikaa julkaistiin Ylävirran yritystä, tätä olen jo jonkin aikaa toivonut lehteen julkaistavaksi, mutta monta vuotta meni siinäkin. Joka tapauksessa tämäkin oli taattua Ylävirran yritystä, aivan kuin ennen vanhaan. Aika pitkälti näiden kahden tarinan ansiosta lehti oli pitkästä aikaa jopa arvosanan hyvä vertainen.

Aku51

Markus Ankka

Liittymispäivä: 02.06.2011

Re: Re: Uusin Aku Ankka-lehti 8.8.2011 19:20

Tyhjennetty.

Aku51

Markus Ankka

Re: Re: Re: Uusin Aku Ankka-lehti 8.8.2011 19:21

Tyhjennetty.

Aku51

Markus Ankka

Re: Re: Re: Re: Uusin Aku Ankka-lehti 8.8.2011 19:21

Tyhjennetty.

Tomppeli

Tupelo

Liittymispäivä: 18.06.2011

Re: Re: Re: Re: Re: Uusin Aku Ankka-lehti 8.8.2011 20:44

Joka asiaa ei tarvitse ilmoittaa eri viestissä.

Taikaviitta2

Daniel10

Liittymispäivä: 24.09.2010

Uusin Aku Ankka-lehti 10.8.2011 14:15

Uusin Aku Ankka-lehti:

Kansi: Elikkkääää, nyt tuli se Tarmo koiviston Aku-tarina, ja siihen liittyvä kansikuva, joka on hyvin piirretty. Tarinan oli siis piirtänyt, että käsikirjoittanut suomalaiset! Hieno ylhäältä kuvattu kansi kuva! 10-

Alkuselostus: Sitten tuli tämän johtosarjan käsikirjoittaja Markku Paretskoin, tarinan piirtäjien Tarmon, ja Topi koiviston haastattelu, jota oli ihan mukava lukea : ) Pitkän selostuksen takia, Johtosarja pääsi alkamaan vasta sivulta 4, ja Akkarin sarjakuvaosio jäi sivua lyhyemmäksi..

Aku Ankka: Kännykkäkultaa
Vautsi vau! Piirrokset muistuttivat yhtä klassikko piirtäjää Dick Mooresia, jonka sarjoja nähtiin ainakin 60 - luvulla. Osaksi piirrokset muistuttivat myös Carl Barksia ja jossain kohdissa jopa Don Rosaa! Joissain kohdissa Ankat olivat kyllä huonosti piirrettyjä, ja ihan.. öh.. hölmön näköisiä. Idea oli aivan uusi, vaikka aivotärähdykset onkin aika kulunut idea. Kännykät oli kyllä hieman erikoinen aihe, mutta hyvä tarina tämä oli silti. 9+

Karhukopla: Köpökonnat
Taas tällainen Maximinon tarina. Piirrokset eivät tässä paljoa nunezista eroa. Aika uudenlainen juoni. Tarina kyllä hieman muistutti eräässä kohtaa Don Rosan tarinaa talon kokoinen vastustaja. Mutta ei tarina sentään niin hyvä ollut! Ihan hyvä suoritus tuntemattomilta käsikirjoittajilta ja Maximinolta. 8 ja puoli

Mikki hiiri: Suku on pahin
Nyt tuli sitten vihdoin ja viimein Mikki-tarina! ja vieläpä jatkosarja. Ja hyvä tarina oli tämä. Tuo Milla kultahiiri kuulosti jotenkin tutulta.. Mutta voisiko joku kertoa missä tarinassa hän on ollut? Vai onko hän näkynyt monessakin tarinassa? Jäi vaivaamaan päätä. Eli Mikki-etsivä tarina, jossa oli kidnapattu Milla kultahiiri. Milla kuitenkin saatiin vapaaksi tarinan lopussa, vaikka tämä onkin jatkosarja. Mikille vai tuli vaikeuksia, ja tarina jäi kesken. Mitäköhän ensi kerralla tapahtuu? No, kuitenkin hyvä tarina oli tämäkin! 9-

Tuota AKu ja Kumppanit hommaa en nyt arvostele.. Se ei vaikuta arvosanaan yhtään.

Koko lehden Arvosana on kuitenkin 9-.. Ja väjän päälle. Eli 9- ja 9 välissä. Yksi vuoden parhaimpia numeroita siis..

~ Daniel10

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]