Re:Parhaat Ankallisgallerian piirtäjät 12.3.2012 21:54
Viimesinkin listani on ihan kulahtanut.Tässä tulee ne ehdottomasti parhaat:
1.Vaari
(Hänen kuviansa katsellessa tulee aina niin hyvälle tuulelle.Piirtää Kiat niin kauniiksi jnpp.Rakastan tyyliä jaa omaperäisyyttä.Osaa värittää tietokoneella, mitä itse en niinkään osaa.Etenkin hänen käsin väritetyt ja piiretyt kuvat ovat upeita.Etenkin viimeisimmät ovat mieleeni..Mahtava piirtäjä kaikinpuolin!)
2.Beta version
(Tälläkään piirtäjällä ei ole montaa epäonnistunutta kuvaa.Etenkin tehostukset ovat upeat(siis Gimp muokkaukset).Värit, tyyli kaikki kohdallaan, ei näistäkään voi kun hyvälle tuulelle tulla.Oma tyyli on, joten mitään ei puutu..)
3.DOT
(Niin omaperäinen tyyli jotenkin Italialainen, en osaa sanoa miksi.Kuvat hämmästyttävän upeita ja ideat hipovat taivaan portteja.En vieläkään ole ymmärtänyt, miten hän värittää Promarkereilla niin omaperäisesti, vaikka niillä saa ihan sileää pintaa.Mahtava tyyli, mahtavat ideat, ei tästäkään mitään enää puutu)
4.Wondy
(Piirtää upeasti mallista, muttei omassakaan tyylissään kovinkaan vikaa ole.Värit ovat upeita, paras esimerkki on hänen Kultu kuvassaa joka on akvarelleillä väritetty.Hallitsee värit kuin värit, loistava piirtäjä, fantastinen...)
5.Markus Ankka
(Pakko lisätä listalle, sen verran nuori mutta lupaava piirtäjä.Fantastinen oma tyyli, ja pakko myöntää, että osaa piirtää monia asioita paremmin kuin minä, vaikka on mua aika paljonkin nuorempi. (Taino, paljon ja paljon =D) Kehittynyt huimasti ekoista kuvistaan ja osaa värittääkin.Upea hänkin.Muistuttaa aika paljon oikeastaan mua, lähtenyt lähes nollista, mutta Markus on ylttänyt jo nuoremmassa iässä paljon korkeammalle kuin minä...)
6..Mathilda.
(Piirtää hyvin, mutta matkii turhan paljon Rosaa... Hyvä piirtäjä, mutta hanki oma tyyli!)
7.Tapsa
(Oma tyyli ja kivat värit.Ideat hyvät jnpp.Hyvä piirtäjä hänkin ja kunhan vähän varttuu, on taidot todellakin loistavat!)
8.Onni
(Omalaatuinen tyyli, mutta kuvat joskus turhan sekavia.Taitava käyttämään ja piirtäämän Gimpillä...)
Siinähän ne oikeastaan olivat.Kuten varmaan jo joku huomasi, mun listalle pääsee jos on oma omaperäinen tyyli.Nimiä varmasti unohdin ja lisäilen jos muistan.Galleriassa on liikaa piirtäjiä, joten en mitenkään saanut tähän kikkia hyviä...