Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Naku

Solita

Liittymispäivä: 15.12.2011

Re: Re: Re: Kokous nettisivujen hyväksi 7.2.2012 21:00

Voin sanoa että minä en ainakaan pyri aktiivisimmat-liustaan.Vaikka olenkin tokana ei se tarkoita sitä että olen spämmäri.Olen mielestäni yleensä perustellut vastaukseni.Tietenkin joihinkin kyselyihin ei pidä kirjoitta mitään 15 rivin tekstejä.Olen vain kommentoinut ja olen ollut vaikuttamassa muitten mielipåiteisiin.Olen aina kysynyt pohtinut jos on jotain sen arvoista.Kommentoikaa jos joku on eri mieltä kanssani.Olen valmis keskustelemaan,en väittelemään/riitelemään.

Professori

BartSipmsonUGH

Liittymispäivä: 30.11.2011

Re: Re: Kokous nettisivujen hyväksi 7.2.2012 21:03

Lainaus:
Re: Kokous nettisivujen hyväksi
Donald-91 - 07.02.12 08Roope_pettynyt9 (ID 879172)
Lainaus:
Vikke Mahtava: No, pidät mua röllinä, joten on SuperÄijän ja Don McAnkankin ASIALLISIA viestejäkin poisteltu pari. Ja kirjotin ihan asiallisesti, mutta koska et nähnyt viestejä, et voi myöskään tietää, että kirjoitinko asiallisen vai epäasiallisen viestin.

Hei miksi lähes koko ajan joka asiasta josta sinulle huomautetaan, olet melkein joka tilanteessa vastaamassa vain minulle. Vaikka muutkin on sinulle kyseisistä asioista huomauttaneet.

Tuntuu, että sinä Vikke Mahtava ja jotkin tietyt muut olette aina lähinnä minun kimpussa tällä foorumilla. Eikö teillä ole mitään muuta tekemistä? Jättäkää toiset rauhaan ja antakaa muiden olla foorumilla rauhassa, ja olkaa itsekin kunnolla. Keskustella saa, mutta järkevästi ja hienovaraisesti/asiallisesti ilman mitään haukkumisia asiallistiksi.

Onko se teiltä liikaa pyydetty?

Tai sitten vanhempana herrasmiehenä voisit olla tulkitsematta asiallisia vastauksia riidan haastamiseksi? Kohta koko foorumi pitää pientä väittelyä riitana, joka ehdottomasti saatava loppumaan, koska viestimäärää älykkyysmittarina pitävät käyttäjät seuraavat esimerkkiäsi.

Tomppeli

Vikke Mahtava

Liittymispäivä: 26.05.2011

Re: Re: Kokous nettisivujen hyväksi 7.2.2012 21:17

Lainaus:
Hei miksi lähes koko ajan joka asiasta josta sinulle huomautetaan, olet melkein joka tilanteessa vastaamassa vain minulle

Sun viesti vaan oli sopivasti siinä : DD

Lainaus:
Tuntuu, että sinä Vikke Mahtava ja jotkin tietyt muut olette aina lähinnä minun kimpussa tällä foorumilla.

En mä sinuu kiusi : ( Vastaan sulle aina ku sä vastaat aina mun viesteihin niin JÄNNÄSTI.

//Kammoli osaa vastata niin hienosti :|

Roope15

Kammoli

Liittymispäivä: 24.08.2008

Re: Re: Re: Kokous nettisivujen hyväksi 7.2.2012 21:25

Lainaus:
Donald:
Lainaus:
Vikke Mahtava: No, pidät mua röllinä, joten on SuperÄijän ja Don McAnkankin ASIALLISIA viestejäkin poisteltu pari. Ja kirjotin ihan asiallisesti, mutta koska et nähnyt viestejä, et voi myöskään tietää, että kirjoitinko asiallisen vai epäasiallisen viestin.
Hei miksi lähes koko ajan joka asiasta josta sinulle huomautetaan, olet melkein joka tilanteessa vastaamassa vain minulle. Vaikka muutkin on sinulle kyseisistä asioista huomauttaneet. Tuntuu, että sinä Vikke Mahtava ja jotkin tietyt muut olette aina lähinnä minun kimpussa tällä foorumilla. Eikö teillä ole mitään muuta tekemistä? Jättäkää toiset rauhaan ja antakaa muiden olla foorumilla rauhassa, ja olkaa itsekin kunnolla. Keskustella saa, mutta järkevästi ja hienovaraisesti/asiallisesti ilman mitään haukkumisia asiallistiksi. Onko se teiltä liikaa pyydetty?

Tä? Oli kyllä huono paikka sanoa tuo. Eli sinun mielestäsikö Vikke ei saisi vastata viestiisi vaan pysyä vain hiljaa? Nyt ei ollut kyllä asiotonta keskustelua, vaan ihan normaalia foorumikeskustelua. Itse viestisi sisältöön en ota kantaa, mutta ainakin oli huono paikka sanoa se mitä sanoit.

Lainaus:
McDuck-fani:
Lainaus:
cvx: Ongelmanahan on se, että aktiivisimmat -listat motivoivat joitakin käyttäjiä kasvattamaan viestimääräänsä.

Odotinkin tälläistä vastausta, että pääsisin sanomaan seuraavan asian. Jos se kerran motivoi tuohon, niin silloinhan on periaatteessa käyttäjää vikaa, kun yrittää vain päästä jollekin listalle.

Heidän vikansa, mutta meidän ongelmamme. Ja koska järkipuhe ei heihin (spämmääjiin/viikon aktiivisimmat listaan haluaviin)tehoa (yllätys, yllätys) ja heitä tulee aina vain lisää, täytyy asialle tehdä jotain muuta, eli esim. poistaa viikon aktiivisimmat käyttäjät -lista. Muita keinoja ei sitten taida ollakaan.

Roope3_barks

-Haukka9-

Liittymispäivä: 23.04.2011

Kokous nettisivujen hyväksi 8.2.2012 7:33

Lainaus:
Re: Re: Re: Kokous nettisivujen hyväksi
Kammoli - 07.02.12 09:25 (ID 879203)
Lainaus:
Donald:
Lainaus:
Hei miksi lähes koko ajan joka asiasta josta sinulle huomautetaan, olet melkein joka tilanteessa vastaamassa vain minulle. Vaikka muutkin on sinulle kyseisistä asioista huomauttaneet. Tuntuu, että sinä Vikke Mahtava ja jotkin tietyt muut olette aina lähinnä minun kimpussa tällä foorumilla. Eikö teillä ole mitään muuta tekemistä? Jättäkää toiset rauhaan ja antakaa muiden olla foorumilla rauhassa, ja olkaa itsekin kunnolla. Keskustella saa, mutta järkevästi ja hienovaraisesti/asiallisesti ilman mitään haukkumisia asiallistiksi. Onko se teiltä liikaa pyydetty?

Tä? Oli kyllä huono paikka sanoa tuo. Eli sinun mielestäsikö Vikke ei saisi vastata viestiisi vaan pysyä vain hiljaa? Nyt ei ollut kyllä asiotonta keskustelua, vaan ihan normaalia foorumikeskustelua. Itse viestisi sisältöön en ota kantaa, mutta ainakin oli huono paikka sanoa se mitä sanoit.

Lainaus:
McDuck-fani:
Lainaus:
cvx: Ongelmanahan on se, että aktiivisimmat -listat motivoivat joitakin käyttäjiä kasvattamaan viestimääräänsä.

Odotinkin tälläistä vastausta, että pääsisin sanomaan seuraavan asian. Jos se kerran motivoi tuohon, niin silloinhan on periaatteessa käyttäjää vikaa, kun yrittää vain päästä jollekin listalle.

Heidän vikansa, mutta meidän ongelmamme. Ja koska järkipuhe ei heihin (spämmääjiin/viikon aktiivisimmat listaan haluaviin)tehoa (yllätys, yllätys) ja heitä tulee aina vain lisää, täytyy asialle tehdä jotain muuta, eli esim. poistaa viikon aktiivisimmat käyttäjät -lista. Muita keinoja ei sitten taida ollakaan.

Nonni.Tästähän piti tulla tärkeä epäankka tietoisille tärkeä opetus mutta spämmääjät(Muutama)iski taas(tarkoitan vai huonoja Aku sivujen käyttäjä).

En haluaisi(mutta on pakko)jankuttaa:KATSOKAA keskustelu ohjeet niitä rikotaan kokoajan.
Ja katsokaa edellisiä viesetejä.Kiusata ei saa ketään ankka sivuilla mutta esim roolipelit sun muut ovat hyvin turhia.

Itsekkin olin aluksi huono Akkarin sivuilla mutta opin kokoajan lisää.

Aku_raivo

cxv

Re: Kokous nettisivujen hyväksi 8.2.2012 9:50

Lainaus:
esim roolipelit sun muut ovat hyvin turhia.

Jep, foorumi on tarkoitettu asialliseen keskusteluun eikä mihinkään rope leikkeihin. Onneksi roolipeleille vedettiin rajat ja sama kun tehtäisiin vielä visoille. : ) (lukkoon kaikki Megavisat sun muut Hypersupervisat)

Aku3_barks

Donald-91

Re: Kokous nettisivujen hyväksi 8.2.2012 15:18

Lainaus:
cxv: lukkoon kaikki Megavisat sun muut Hypersupervisat

Entä Historia-visailu 3? Viestissäsi lukee että 'kaikki --' niin siitä helposti saa sellaisen kuvan että myös Historia-visailu pitäisi muka lukottaa.

Antteksi nyt, jos taas sanoin jotain väärin, mutta en tarkoittanut sitä, ettei Vikke eri profiileillaan saisi sanoa yhtään mitään viesteihini. Ei, se on väärä käsitys. Tarkoitin viestilläni sitä, että jos Vikke yms näkee tarpeellisena lkommentoida viestiäni hän ja muut voisi miettiä vähän mitä kirjoittaa.

Tuo sama tasavertainen ja asiallinen kohtelu koskee kaikkia tällä foorumilla.

Lainaus:
cxv: Jos k-modeilla olisi bännimisoikeudet niin tämä foorumin valvonta olisi huomattavasti tiukempaa ja trolleja ei välttämättä kauan jouduttaisi sietämään.

Niin se auttaisi ihan pienen hetken korkeintaan. Sillä jos joku oikeasti haluaa trollata tai spämmätä, hän tekeee sen jälkeen (valitettavasti) uusia profiileja voidakseen taas trollata tai spämmätä.

Aku_raivo

cxv

Re: Re: Kokous nettisivujen hyväksi 8.2.2012 16:54

Lainaus:
Don: Entä Historia-visailu 3? Viestissäsi lukee että 'kaikki --' niin siitä helposti saa sellaisen kuvan että myös Historia-visailu pitäisi muka lukottaa.

Historia-visailu saa toki jäädä, mutta visat pitäisi tiivistää jotenkin. Voisi olla vaikka Maantieto-visa, Historia-visa (tässä tapauksessa Historia-Visailu 3) ja muista aihealueista visat. Piirtäjille pitäisi olla yksi yhteinen visa ja kenties julkaisuille oma visansa. Hahmo-visakin olisi ihan jees. Pointtini on siis se että kaikelle ei tarvitsisi tehdä omaa visailua.
-

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/16/ketju/25655/megavisa/viesti/830445/megavisa#830445

Tuollaiset pois.

Lainaus:
Donald: Niin se auttaisi ihan pienen hetken korkeintaan. Sillä jos joku oikeasti haluaa trollata tai spämmätä, hän tekeee sen jälkeen (valitettavasti) uusia profiileja voidakseen taas trollata tai spämmätä.

Sitten vaan lisää bänniä.

Hiewatha

tupu,hupu,lupu ja rupu

Liittymispäivä: 08.02.2011

Re: Re: Re: Kokous nettisivujen hyväksi 9.2.2012 8:29

Lainaus:
Re: Re: Kokous nettisivujen hyväksi
cxv - 08.02.12 04:54 (ID 879336)
Lainaus:
Don: Entä Historia-visailu 3? Viestissäsi lukee että 'kaikki --' niin siitä helposti saa sellaisen kuvan että myös Historia-visailu pitäisi muka lukottaa.

Historia-visailu saa toki jäädä, mutta visat pitäisi tiivistää jotenkin. Voisi olla vaikka Maantieto-visa, Historia-visa (tässä tapauksessa Historia-Visailu 3) ja muista aihealueista visat. Piirtäjille pitäisi olla yksi yhteinen visa ja kenties julkaisuille oma visansa. Hahmo-visakin olisi ihan jees. Pointtini on siis se että kaikelle ei tarvitsisi tehdä omaa visailua.
-

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/16/ketju/25655/megavisa/viesti/830445/megavisa#830445

Tuollaiset pois.

Lainaus:
Donald: Niin se auttaisi ihan pienen hetken korkeintaan. Sillä jos joku oikeasti haluaa trollata tai spämmätä, hän tekeee sen jälkeen (valitettavasti) uusia profiileja voidakseen taas trollata tai spämmätä.

Sitten vaan lisää bänniä.

Cxv kyllä puhuu tällä hetkellä järkevää asiaa, verrattuna viime vuoteen. Pidän siitä, että monet uudet ja vanhemmatkin käyttäjät päättyvät kaidalle polulle. Ja olen aivan samaa mieltä cxv;n kanssa, että kaikki roolipelit ja visat poistettaisiin, ja tilalle jäisivät kaikki tälläiset järkevät Historia-Visailut ja kaikki muutkin tälläiset joihin ei tule lyhyitä vastaksia paljonkaan eikä niissä topissa spämmättäisikään. Voihan monissa muissakin paikoissa roolata, ei tänne sellaisia tarvita!

~Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa~

Aku3_barks

Donald-91

Re: Kokous nettisivujen hyväksi 9.2.2012 15:05

Lainaus:
thl ja r: tilalle jäisivät kaikki tälläiset järkevät Historia-Visailut

Kiitos ilmaisesta 'mainoksesta' Historia-visailulle.

Olen kyllä samaa mieltä, ettei ihan joka aiheelle tarvita omaa visailua. Ymmärrän Historia-visailun lisäksi jonkun maantiede-visailun, mutta en keksi nyt muita jossa voisi kohtalaisen helposti välttää yleensä spämmiä.

Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]