Re: Re: Re: Kokous nettisivujen hyväksi 7.2.2012 21:25
Lainaus:Donald:
Lainaus:
Vikke Mahtava: No, pidät mua röllinä, joten on SuperÄijän ja Don McAnkankin ASIALLISIA viestejäkin poisteltu pari. Ja kirjotin ihan asiallisesti, mutta koska et nähnyt viestejä, et voi myöskään tietää, että kirjoitinko asiallisen vai epäasiallisen viestin.
Hei miksi lähes koko ajan joka asiasta josta sinulle huomautetaan, olet melkein joka tilanteessa vastaamassa vain minulle. Vaikka muutkin on sinulle kyseisistä asioista huomauttaneet. Tuntuu, että sinä Vikke Mahtava ja jotkin tietyt muut olette aina lähinnä minun kimpussa tällä foorumilla. Eikö teillä ole mitään muuta tekemistä? Jättäkää toiset rauhaan ja antakaa muiden olla foorumilla rauhassa, ja olkaa itsekin kunnolla. Keskustella saa, mutta järkevästi ja hienovaraisesti/asiallisesti ilman mitään haukkumisia asiallistiksi. Onko se teiltä liikaa pyydetty?
Tä? Oli kyllä huono paikka sanoa tuo. Eli sinun mielestäsikö Vikke ei saisi vastata viestiisi vaan pysyä vain hiljaa? Nyt ei ollut kyllä asiotonta keskustelua, vaan ihan normaalia foorumikeskustelua. Itse viestisi sisältöön en ota kantaa, mutta ainakin oli huono paikka sanoa se mitä sanoit.
Lainaus:McDuck-fani:
Lainaus:
cvx: Ongelmanahan on se, että aktiivisimmat -listat motivoivat joitakin käyttäjiä kasvattamaan viestimääräänsä.
Odotinkin tälläistä vastausta, että pääsisin sanomaan seuraavan asian. Jos se kerran motivoi tuohon, niin silloinhan on periaatteessa käyttäjää vikaa, kun yrittää vain päästä jollekin listalle.
Heidän vikansa, mutta meidän ongelmamme. Ja koska järkipuhe ei heihin (spämmääjiin/viikon aktiivisimmat listaan haluaviin)tehoa (yllätys, yllätys) ja heitä tulee aina vain lisää, täytyy asialle tehdä jotain muuta, eli esim. poistaa viikon aktiivisimmat käyttäjät -lista. Muita keinoja ei sitten taida ollakaan.