Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Milla2

_wonderlust_

Moderaattori Viestejä: 4337

Re: Ohjetopic topicien tekoon 13.2.2011 16:31Icon_lock

Lainaus:
-OP- RuFFy: Koska liimattuja topiceja voi olla vain kaksi, ja kirjan tekemä ankkalisjuhlagaala on nyt tämän topicin tiellä.

Eipäs voi, kaksi on vaan mukava maksimimäärä olla liimattuna, jotta ne eivät kärsi inflaatiota.

Nyt voisi taas muistutella topiccien tekemisen jalosta taidosta ja liimata tämän.

Sudari11

-OP- RuFFy

Liittymispäivä: 09.12.2010

Re: RE:Ohjetopic topiccien tekoon 14.2.2011 13:17Icon_lock

Itse olen todella tyytyväinen tämän topicin olemassaolosta. Ilman tätä monet käyttäjät olisivat luoneet tuhansia ja taas tuhansia spämmitopiceja, esimerkiksi "kumpi on parempi omena vai kiivi?"-topiceja.

Lainaus:
jonzkuaku: Voitaisiin tehdä yksi iso topic, johon kirjoitetaan arvostelut Akkarista.

Meidän mahti Akuhullu97 onkin jo luonut "Uusin Aku Ankka-lehti"-topicin. Mahtavaa Akuhullu! Itseasiassa animaatio-osiossa on ehkä kaksisataa aihetta, ja täällä kolmetuhatta joista kahdeksansataa on järkeviä! Huonon ja hyvän topicin ero on todella suuri. Esimerkiksi Aku Ankan nettisivuille riittäisi kaksi sellaista profiili/käyttäjä-arvosteluja, ja niitä on ehkä neljä. Mielestäni mitaleista ja tiedoista on turha tehdä omia topiceja.

Aku39

Ankkafani315

Re: Re: RE:Ohjetopic topiccien tekoon 18.2.2011 16:16Icon_lock

Lainaus:
Ohjetopic topiccien tekoon
-OP- RuFFy - ...Mahtavaa Akuhullu! Itseasiassa animaatio-osiossa on ehkä kaksisataa aihetta, ja täällä kolmetuhatta joista kahdeksansataa on järkeviä! Huonon...

Ehkä sitten kannattaisi kiinnittää huomiota niihin tiettyihin aiheisiin joihin järkikulta on muuttanut asumaan. : ) Siitä tulikin mieleen, että olen täysin jättänyt hyllylle sen topicienkokoamisprojektini. Aiheen nimi on siis Topicit kokoon! ja ylimääräinen apu kokoamisessa ei olisi haitaksi.

Aku_rodriques

kumiankka12

Liittymispäivä: 08.02.2011

Re: Re: Re: RE:Ohjetopic topiccien tekoon 20.2.2011 14:07Icon_lock

Hei!
Ensinnäkin tunnustan jo tehneeni kaksi tai kolme täysin turhaa topiccia... Mutta se ei ole tämän viestin aihe! Olen jo muutaman päivän suunnitellut tekeväni Ankkalinnan hahmot-topicin, jossa voisi kysellä Ankkalinnan hahmoista eri asioita, esim: Koska Hansu on luotu? Ja siihen sitten voisi joku joka tietää vastata. Mutta minulla on kolme ongelmaa... Ensimmäinen ongelma: Onko se turha topic? Toinen ongelma: Koska olen vielä melko kokematon käyttäjä niin en osaa vielä kunnolla etsiä,että onko sellaista topiccia jo... Joten voisiko joku hyväntahtoinen sielu katsoa että onko sellaista topia tehty? Kolmas: Olisiko sillä potentiaalia pysyä ylhäällä?

MUOKKAUS: Kiitos vastauksestasi, Hiidenkirnu!

_Kumiankkana luokses pompin_

Roope6

"Hiidenkirnu"

Moderaattori Viestejä: 3531

Re:Ohjetopic topiccien tekoon 20.2.2011 14:22Icon_lock

Kumiankka12: Hyvä, että kysyt aiheesta. Seuraavan kerran, kun haluat mielipiteitä uuteen topic ideaasi kysy sitä topic?:issa. http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/18991/topic_

Ihan hyvä idea, mutta mielestäni tämä topic ajaa saman asian:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/1/viestiketju/16675/kysymyksia

Ihan hyvä, että tämä on taas ylhäällä parin kuukauden seikkailun jälkeen : ).

Tosiaan kannattaa kiinnittää mielummin huomioita niihin topiceihin, jossa on järkeä eikä välittää niistä, jotka on jossakin pohjalla pölyä keräämässä.

Aku47

hernikki

Liittymispäivä: 16.07.2010

Re: Re:Ohjetopic topiccien tekoon 28.2.2011 19:14Icon_lock

Menet ihan alas/ylös.sitten klikkaat sitä vihreetä tekstii ja sieltä saatkin jo etsiä,seuraavat asiat itse!Anteeksi lyhyt viesti

Delia

Sansku11

Liittymispäivä: 06.03.2011

Re: Re: Ohjetopic topicien tekoon 6.3.2011 8:36Icon_lock

Terve! Olen Sansku11. Olen Aku Ankka hullu. Olet lähetellyt hirveän paljon viestejä. olen vasta aloitellut Aku Ankka netti sivujen käyttöä.

Kapu_aku

a123

Liittymispäivä: 02.06.2010

Re: Re: Re: Ohjetopic topicien tekoon 10.3.2011 16:29Icon_lock

joo.. aloittelijoille . hymiöt ovat merkkejä joita voi lisätä tekstiin. tässä joitakin: Milla Ilahtunut Roope_surullinen Tupu_plaah Karhukopla

tässä linkki jos haluaa tietää enemmän hymiöistä:http://www.akuankka.fi/akupedia/1510/aku_ankan_nettisivut_hymiot#1510

PS. Toivon tämän lisäävän hymiöitä teksteihinTupu_riemu

Lainaus:
Sansku11:
Terve! Olen Sansku11. Olen Aku Ankka hullu. Olet lähetellyt hirveän paljon viestejä. olen vasta aloitellut Aku Ankka netti sivujen käyttöä.

tervetuloa. mielestäni on hyvä kun aina enemmän ihmisiä saapuu tänne. no joo.. moro

// Yhdistin tuplapostauksen ja ensi kerralla voisit uuden asian muokata edelliseen viestiisi.
AkeMake

fiuku

Liittymispäivä: 11.03.2011

Re: RE:Ohjetopic topiccien tekoon 11.3.2011 20:15Icon_lock

kuka tietää miten saa keskustelussa hahmon kuvan esille muiden nähtäväksi

Milla2

_wonderlust_

Moderaattori Viestejä: 4337

Re: Ohjetopic topiccien tekoon 11.3.2011 20:49Icon_lock

Lainaus:
fiuku: kuka tietää miten saa keskustelussa hahmon kuvan esille muiden nähtäväksi

Kysymyksesi liittyy oikeastaan tähän topicciin, jossa on siihen myös vastaus:
http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/18623/ukk_usein_kysytyt_kysymykset

Mikäli kohtaat foorumilla pohdituttavan asian, kannattaa katsoa, onko tuolla vastausta. Jos ei, voit kysyä tuossa topicissa.

Vastaus kysymykseesi:
Lainaus:
aloitusviesti@UKK-topic:
- Miten voin vaihtaa keskustelukuvaketta/avatarta?
Klikkaa Ankkaprofiilissasi valmiina näkyvää kuvaa, niin saat esiin kuvavalikon. Klikkaa sieltä haluamaasi kuvaa, niin saat sen omaksi profiilikuvaksesi.

Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]