Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Delia

Kia K

Liittymispäivä: 26.11.2009

Re: Re:Arvostele Edellinen Käyttäjä! 29.3.2010 14:42Icon_lock

Sohvaperuna on oikein asiallinen käyttäjä, joka on aktiivinen eikä spämmää tai ole trolli. Kirjoittaa mukavia viestejä. Arvosana: 10. Toiveikas

-Kia K.

Roope1

Santtu99

Liittymispäivä: 01.12.2009

Re: Re: Re:Arvostele Edellinen Käyttäjä! 29.3.2010 14:46Icon_lock

Kia K on kyllä minun mielestä hyvä että aktiivinen kirjoittaja 10+

Touho1

Sohvaperuna

Liittymispäivä: 02.07.2009

Re: Re: Re: Re:Arvostele Edellinen Käyttäjä! 29.3.2010 15:15Icon_lock

Santtu99 on mukava kirjoittelija,joka pitää myöskin moottoriurheilusta. On melko aktiivinen sekä asiallinen. Arvosana: 9½

Pikkupoika

Lillamyy

Re: Re: Re: Re: Re:Arvostele Edellinen Käyttäjä! 29.3.2010 15:18Icon_lock

Sohvaperuna on todella mukava, asiallinen, ystävällinen, auttavainen ja aktiivinen käyttäjä. Sohvaperuna ei ole loukannut ketään (ainakaan ilman syytä) ja hän auttaa jos tarvitsee apua.

Ilahtunut

Liinu3

iitsulitiitsuli

Liittymispäivä: 27.12.2009

Re: Re: Re: Re: Re: Arvostele edellinen AA.fi:n käyttäjä! 29.3.2010 15:18Icon_lock

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Arvostele edellinen AA.fi:n käyttäjä!
iitsulitiitsuli - 27.03.10 13:38 (ID 495148)
Niiden muutamien kertojen perusteella, jolloin olen Lillamyytä nähnyt, hän vaikuttaa mukavalta käyttäjältä. Arvosanaksi 9.

Mielipiteeni Lillamyystä ei ole parin päivän aikana muuttunut.

Delia

Kia K

Liittymispäivä: 26.11.2009

Arvostele edellinen AA.fi:n käyttäjä! 29.3.2010 15:21Icon_lock

Iitsu on oikein mukava ja aktiivinen käyttäjä, joka ei spämmää tai ole trolli. Hänen kanssaan on mukava keskustelle niistä näistä. Hänellä on kirjakielikin kohdallaan. Arvosana: 10. Toiveikas

-Kia K.

Pikkupoika

Lillamyy

Re: Arvostele edellinen AA.fi:n käyttäjä! 29.3.2010 15:23Icon_lock

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Arvostele edellinen AA.fi:n käyttäjä!
iitsulitiitsuli - 29.03.10 03Roope_pettynyt8 (ID 495814)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Arvostele edellinen AA.fi:n käyttäjä!
iitsulitiitsuli - 28.03.10 01:22 (ID 495148)
Sohvaperuna on asiallinen ja aktiivinen, sekä hän kirjoittaa kieliopin mukaan. 10+

Mielipiteeni Sohvaperunasta ei ole päivän aikana muuttunut.

Kröhöm, sun ei pitänyt arvioida Sohvaperunaa...
iitsulitiitsuli on aika huolimaton, mutta varmaan myös asiallinen. En ole paljoa nähnyt, mutta täälläisen kuva olen hänestä saanut tuon edellisen viestin ansiosta.

Ps. Jouduin lyhentämään otsikkoa.

Ilahtunut

Voihan rähmä! Kia K ehti ensin.
Kia K on mukava, asiallinen, auttavainen, huumorintajuinen ja aktiivinen. Super kiva käyttäjä, vaikka en olekaan häntä paljoa nähnyt. Mutta huonoa sanottavaa minulla hänestä on... Hmmm... Ei mitään. Todella hyvä käyttäjä. (En vieläkään anna numeroita yms. ettei kukaan loukkaannu)

Ilahtunut

Anteeksi, iitsuli... Ei ollut tarkoitus loukata, olet asiallinen, mukava, huolellinen, auttavainen ja aktiivinen käyttäjä. Anteeksi tuo alku, mutta eikö sinulla ensin ollut Sohvaperunan arvostelu?? No, toivottavasti olemme nyt sovussa. Anteeksi vielä kerran.

Ilahtunut

Kaija

AKU -97

Liittymispäivä: 08.11.2008

Re: Arvostele edellinen AA.fi:n käyttäjä! 29.3.2010 18:33Icon_lock

Lainaus:
Arvostele edellinen AA.fi:n käyttäjä!
Vince - 27.03.10 09:58 (ID 493991) AKU-97 on ihan kelpo ja perushyvä käyttäjä, joka on ilmeisesti parantanut keskustelutyyliään. Vielä kun kirjoittaisit niin kuin muutkin etkä rivittäisi tekstiä tuollalailla hassusti. Sinun tyylisi ei oikein näytä mukavalta. Ei millään pahalla AKU-97. Ilahtunut // d'ouh... Mr Roope Ankka ehti ensin. No ei se haittaa, kirjoitan hänestäkin. Hän on mukava, ystävällinen, asiallinen ja avoin käyttäjä. Hänen tekstinsä on mukavaa ja selkeää luettavaa. Virheitäkään ei siitä huomaa, joten kielioppikin on hänellä hallussa. En muuten viitsi käyttää numeroita, tulee koulu liikaa mieleen. Milla

Lillamyy on hyvä käyttäjä, joka kirjoittaa hyviä viestejä, ja ne ovat todella laadukkaita. On tehnyt hyviä (ja suosittuja) topicceja. Lillamyy on mukava käyttäjä, joka ei hauko ketään, eikä käyttäydy muutenkaan törkeästi tai loukkaavasti ketään kohtaan. On ystävällinen, ei spämmää, eikä varmaan tule ikinä spämmäämäänkään (ainakaa toivottavasti).

Arvosana on kunnioitettava: 10

AKU-97

ps. Vincen ehdotuksesta päätin alkaa kirjoittamaan näin. Ja en muuten loukkaantunut tippaakaan. Minulle saa antaa palautetta.

Touho

sebu45

Liittymispäivä: 20.11.2009

Re: Re: Arvostele edellinen AA.fi:n käyttäjä! 29.3.2010 18:39Icon_lock

Hyvähän käyttäjä kylläkin olet!

Olet myös:Asiallinen,mukava ja välillä aktiivinenkin.

AKU-97 viestit ovat:Asiallisia,tietenkin mukavaa luettavaa ja ne ovat yleensä pitkiä.

Arvosanani on:9++.

Aku_pim2

manga-ankka

Liittymispäivä: 29.05.2009

Re: Re: Re: Arvostele edellinen AA.fi:n käyttäjä! 29.3.2010 18:50Icon_lock

Sebu45 on hyvä todella asiallinen käyttäjä, josta varmaan jokainen AA:n käyttäjä tietää. Itse olen sebun monta kertaa nähnyt, mutta juttua ei ole niin paljon syntynyt.

10!

Ciao!

Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]