Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle
aku fani
Tällä viikolla annan ääneni CrasyDuck12: lle. Hän on vastannut aika moneen visailuun ja hän on myös ollut aika aktiivinen. Tilanne: 1):Kia K, Jonttu-Ankka (2p) 2):aku, Fergus Mc Duck, Manga-ankka, CrasyDuck12 (1p)
:Daku:D
Katsoppas. minuakin on äänestetty itse annan ääneni Sebulle. Tilanne: 1):Kia K, Jonttu-Ankka (2p) 2):aku, Fergus Mc Duck, Manga-ankka, CrasyDuck12 ja Sebu45 (1p) ~Daku siellä missä tapahtuu!
ankkatieturi
Vaikka Kia K, koska hän on ollut aika aktiivinen, ja todella mukava. ~Ankkatieturi- Aina ankkailemassa
Nöösi
Annan ääneni Kia K: lle, koska häntä olen nähnyt todella usein tällä viikolla eri topiceissa ja hän on ystävällinen ja mukava käyttäjä. Ääneni menee siis Kia K: lle!=D *Nöösi, nauru naamalla*
lillen
Jahaa viikko alkaa olemaan loppu joten äänestäkää. Tässä on viikon tilanne: 1): Kia K (4p) 2): Jonttu-Ankka (2p) 3): aku , Fergus Mc Duck, Manga-ankka, CrasyDuck12 ja Sebu45 (1p) Lillen-Positiivisuus on voimaa-
KenRaaliNuuH
Minä annan Kia:K:LLe.
KenRaaliNuuH: Sinun on pakko perustella valintaasi kahdella adjektiivilla jotta äänesi lasketaan kannattaa aina lukea topicin säännöt ... Siis tuota ääneä ei laskettu. Lillen-Positiivisuus on voimaa-
Ok lillen Noh Tässä Anna ääneni Kia:K:LLe On ollut aktiivinen foruumilla tämän viikon aikana ja ei ole postaillut turhia. kävisikö näin
Kyllä, tuo oli hyvä perustelu ... en vain halua poiketa säännöistä siksi valitin . Tässä uusi pistetilanne: 1): Kia K (5p) 2): Jonttu-Ankka (2p) 3): aku , Fergus Mc Duck, Manga-ankka, CrazyDuck12 ja Sebu45 (1p) Lillen-positiivisuus on voimaa- J-A: Korjattu on...
Jonttu-Ankka
Lillen, korjaapa tuo CrasyDuck12. Se on oikeasti CrazyDuck12. Kiitos! ~J-A~