Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Aku3_barks

Donald-91

Re: Viikon käyttäjä 24.9.2010 16:07Icon_lock

Perustele äänesi vähintään kahdella adjektiivilla. Eli topisin sanoen kahdella sellaisella sanalla, joka kuvaa jotenkin käyttäjää. Vasta sen jälkeen äänesi voidaan hyväksyä mukaan.

Tuo perustelu juttu taitaa lukea tämän topicin säännöissä, mutta lukeepahan se myös koko sivuston säännöissä, että viestit täytyy perustella jotenkin.

Kroisos2

Jonttu-Ankka

Re: Re: Viikon käyttäjä 24.9.2010 19:44Icon_lock

Minun ääneni lähtee tällä viikolla McDuck-fanille.
Hän on viime aikoina ollut erittäin aktiivinen, ja lähetellyt paljon laadukkaita viestejä. Hän on muutenkin loistava käyttäjä.
Onnea!

~J-A~

Pikkulintu

Tapsa99

Liittymispäivä: 07.09.2008

Re: Re: Re: Viikon käyttäjä 24.9.2010 21:55Icon_lock

Ääneni menee tällä viikolla "Hiidenkirnu":_lle, sillä hän on ollut tällä viikolla aktiivisempi kuin ennen, sekä hänen viestinsä ovat aina yhtä asiallisia ja hauskoja, sekä niitä on aina mukava lukea. En ole nähnyt häntä koskaan murjottavana täällä sivuillamme, vaan hän on aina positiivinen ja asiallinen käyttäjä. Mielestäni hän ansaitsee tällä viikolla viikon käyttäjän paikan. : )

~ Tapsa

Oletusprofiili

AkutykkääIineksestä

Liittymispäivä: 08.10.2009

Re: Re: Re: Re: Viikon käyttäjä 25.9.2010 12:46Icon_lock

Khrm.. laittaisitteko sen listan aina?
Minä en äänestä ketään, valitan.

Tässä lista:

"Hiidenkirnu": 6 ääntä
Janne95, McDuck-fani ja Sohvaperuna 1 ääni.

Ankanpoika_barks

kukkelikuu

Liittymispäivä: 25.02.2010

Re: Re: Re: Re: Re: Viikon käyttäjä 25.9.2010 14:25Icon_lock

Ääneni saa hiidenkrini, koska hän on mukava ja aktiivinen ja sitä paitsi ketä muutakaan äänestään, kun hänellä on ylivoimainen johto niin on turha äänestää ketään muuta.

Mikki3

Maailman Paras-98

Liittymispäivä: 07.09.2008

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Viikon käyttäjä 25.9.2010 21:00Icon_lock

Kirjoittelen pitkästä aikaa, ääneni menee Sohvaperunalle, sillä hän on todella mukava, ja hauskasta puhumattakaan. Hän on oikea mallikäyttäjä! Ja sitäpaitsi, hän ansaitsee ääneni enemmän kuin tämä ehdokas, joka johtaa kilpailua. Se, mitä hän on näyttänyt Sarjisfoorumilla, on ilkeää ja katkeraa. Muistatteko kun Tupuhullu hävisi Hiidenkirnulle? Siellä he sitten sopivat, ja äänestävät kaikki samaa henkilöä. Jos en olisi Sarjiksessa, antaisin ääneni Hiidenkirnulle, mutta jos näin jatkuu, en äänestä häntä ikinä ja vihaan!

//Pyydän anteeksi Hirnulta siitä, että olin väärässä. Hän ei vaikuttanut hänen äänestämiseen millään tavalla.

Roope6

"Hiidenkirnu"

Moderaattori Viestejä: 3531

Re: Viikon käyttäjä 25.9.2010 21:42Icon_lock

On törkeää syyttää minua siitä mitä en ole tehnyt, nostin silloin tilanteen chatissa esille, mutta en pakottanut missään välissä ketään äänestämään minua, en yhtään ketään ole koskaan pakottanut ketään äänestää minua, silloin chatissa olleet vain päättivät, että minä ansaitsen sen äänen ennemmin kuin tupuhullu. Tämän asian voi vaikka Wondy todistaa todeksi. En ole tehnyt mitään pahaa, ja olen kyllä huomannut sen, että sinä et minusta pidä kun syytit minua siitä, että pilasin sinun topicin, sinä se olet ollut ilkeä minulle, joten mieti sitä!

Aku_pim

DONUONTYHMÄ

Liittymispäivä: 11.07.2010

Viikon käyttäjä 26.9.2010 12:44Icon_lock

Tällä viikolla pikku konfliktien takia olen puolueeton ja jätän ääneni antamatta. Tässä tämänhetkinen tilanne:

"Hiidenkirnu": 7 ääntä
Sohvaperuna 2 ääntä
Janne95, McDuck-fani 1 ääni.

Sudari13

lupuhullu8

Liittymispäivä: 05.04.2010

Re: Re: Viikon käyttäjä 26.9.2010 12:45Icon_lock

Ei enää kinaa, vaikka kyse olisi pikkuveljestäni. Ääneni saa "Hiidenkirnu", koska hänen aktiivisuutensa on mennyt huimasti nousuun kuin raketti, ja hän autteli ja vastasi piisaaviin kyselyihin. Siksi hän antaistee ääneni.

Tilanne:

"Hiidenkirnu": 8 ääntä
Sohvaperuna 2 ääntä

//DOT, et ehkä lopettanutkaan. Miten testiprofiilisi on? Tai keskustellaan tästä Anqqiksen chatissä, tämä asia ei voi julkaistaa niin, että kaikki näkee täällä meidän anqqislaisten yksityiskeskustelun.

-LH8-

Aku_pim

DONUONTYHMÄ

Liittymispäivä: 11.07.2010

Re: Re: Re: Viikon käyttäjä 27.9.2010 9:36Icon_lock

Heikostipa tuli tällä viikolla ääniä. No, mutta enhän voi siitä muita syyttää, kun en itsekään äänestänyt. : D
Tulokset näkyvät edellisessä lh8:n viestissä, mutta laitetaan kertauksen vuoksi tähänkin.

"Hiidenkirnu": 8 ääntä
Sohvaperuna 2 ääntä

"Hiidenkirnu" sai siis ylivoimaisen voittonsa muista käyttäjistä. Onnea! Taisi olla peräti toinen titteli kyseessä. : )
Tässä päivitetty lista voittajista:

Viikko 7: AkeMake
Viikko 8: Kia K
Viikko 9: SuperÄijä
Viikko 10: Kia K
Viikko 11: One Piece
Viikko 12: SuperÄijä ja lillen
Viikko 13: Nöösi ja lillen
Viikko 14: One Piece
Viikko 15: Lillamyy
Viikko 16: lillen
Viikko 17: lillen