Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Oletusprofiili

AkutykkääIineksestä

Liittymispäivä: 08.10.2009

Usein Kysytyt Kysymykset 17.5.2011 18:59

Lainaus:

Miksi en ole saanut sudenpentu merkkiä akupediasta, vaikka olen kirjoittanut/muokannut monia artikkeleita?

Tähän ollaan vastattu monta kertaa, mutta asian laita on niin, että nämä mitallit elävät omaa elämäänsä. Ne tulevat kun tulevat. Itse olen odottanut Akupedia mitallia siitä lähtien kun olen tänne liittynyt ja korjannut artikkeleita.

Mikki8

Ankka-Fani37

Liittymispäivä: 10.08.2010

Re: Usein Kysytyt Kysymykset 17.5.2011 20:13

Selvä, ja kiitokset tiedosta Ilahtunut

Sudari1

nupu ankka

Liittymispäivä: 01.03.2011

Re: Re: Usein Kysytyt Kysymykset 18.5.2011 13:37

Olen korjannut yli 10 arkittelia ja tein kaksi omaa, mutta en ole saanut vieläkään mitään mitallia. Miksi en saa niitä?

Toinen kysymys

Koska Julle Ankanpään kunnia mitallit jaetaan?

T:Nupu Ankka

Roope6

"Hiidenkirnu"

Moderaattori Viestejä: 3531

Re: Usein Kysytyt Kysymykset 18.5.2011 14:13

Jätetään tuollaiset ehdotukset sitten jatkossa kokous nettisivujen hyväksi topiciin, kun siellä olisi tarkoitus tuollaisista asioista puhua eikä tässä topicissa.

Lainaus:
nupu ankka: Olen korjannut yli 10 arkittelia ja tein kaksi omaa, mutta en ole saanut vieläkään mitään mitallia. Miksi en saa niitä?

Jos vain vaivautuisit lukemaan juuri tällä sivulla olevan vastauksen ihan samaan kysymykseen niin sinun ei olisi tarvinnut kysyä tätä.

Vastaus on kuitenkin se, että mitalit on epäkunnossa ja ne ehkä ilmestyvät milloin sattuu tai sitten ne ei ilmesty ollenkaan. Mitalien kanssa on ollut ongelmia tuolta vuoden 2009 kesästä asti, mutta eiköhän nekin saada kohta kuntoon eli kärsivällisyyttä. : )

Lainaus:
Koska Julle Ankanpään kunnia mitallit jaetaan?

Tähän ei tiedä vastausta kukaan muu kuin ylläpito. Niitä ei välttämättä jaeta enää koskaan, mutta eihän sitä koskaan tiedä koska uudet mitalit jaettaisiin. Asiasta kyllä ilmoitetaan ihan julkisesti, jos niitä jossakin välissä meinataan jakaa.

Aku_rosa

Ton Roza

Liittymispäivä: 19.11.2010

Re: Re: Usein Kysytyt Kysymykset 18.5.2011 16:07

Mistä voi nykyään lukea klassikko-lehtien digiversioita? Alotussivulla niitä ei ollut.

Hannu6

Hannu Hanhi 00

Liittymispäivä: 28.04.2011

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 18.5.2011 18:50

Tässä olisi yksi kysymys: Miksei omaa viestiään voi itse poistaa, vaan sen voi poistaa vaan ja ainoastaan modet ja ylläpito?

Roope6

"Hiidenkirnu"

Moderaattori Viestejä: 3531

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 18.5.2011 19:14

Lainaus:
Ton Roza: Mistä voi nykyään lukea klassikko-lehtien digiversioita? Alotussivulla niitä ei ollut.

Tosiaan eipä näkynyt olevan linkkiä tuohon etusivulla, kun tuo pallo on varattu nyt tuolle koodinmurrolle. No löytyihän tuolta naamakirjasta sentään viimeisin klassikko, joka on ilmestynyt.

http://www.akuankka.fi/barks_klassikko

Muutenhan noita joka kuukausi ilmestyviä klassikoita pääsee lukemaan tästä osoitteesta:

http://www.akuankka.fi/klasari_4_2011

Vanhemmat klassikot löytyy vaihtamalla tuo numero nelonen joko 3,2 tai 1.

Lainaus:
Hannu Hanhi00: Miksei omaa viestiään voi itse poistaa, vaan sen voi poistaa vaan ja ainoastaan modet ja ylläpito?

Tähän emme tgaaskaan me käyttäjät oikein pysty vastaamaan, koska emmehän me tiedä miksi rivikäyttäjiltä on evätty mahdollisuus poistaa omia viestejään. Oikeastaan kyllä ymmärrän miksi näin tehdään, koska sittenhän käyttäjät poistelisivat omia viestejään ja näin olisi vaikea ymmärtää mistä osa puhuu, kun joku on poistanut viestinsä välistä. Se olisi hyvä, jos jokainen voisi poistaa oman viestinsä, kun se olisi vielä topicin viimeinen, näin ainakin käyttäjät voisivat poistaa omat tuplapostaukset, jos sellainen sattuu tulemaan.

Roope22

Tri £uromie$

Liittymispäivä: 02.04.2010

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Usein Kysytyt Kysymykset 19.5.2011 14:44

Lainaus:
Miksi en ole saanut sudenpentu merkkiä akupediasta, vaikka olen kirjoittanut/muokannut monia artikkeleita?

Se ei ratkaise kuinka moneen artikkeliin on kirjoittanut.Laatu vaikuttaa paljon.Nyt kun katsoin artikkeleitasi niin ne olivat aika lyhyitä.

Sorry,lyhyt viesti...

Oletusprofiili

AkutykkääIineksestä

Liittymispäivä: 08.10.2009

Usein Kysytyt Kysymykset 19.5.2011 19:21

Lainaus:
Tri euromies: Laatu vaikuttaa paljon

Tuo ei ole totta. Voit vaikka spämmiä Akupediaan, niin saisit silti mitallisi. En ole kylläkään varma, mutta ei se laatu kamalasti vaikuta.

Taikaviitta3

djlordi

Usein Kysytyt Kysymykset 19.5.2011 20:40

Lainaus:
Tri £uromie$:
Lainaus:

Se ei ratkaise kuinka moneen artikkeliin on kirjoittanut.Laatu vaikuttaa paljon.Nyt kun katsoin artikkeleitasi niin ne olivat aika lyhyitä.

Niiden pituudella ei ole mitään väliä, eikä niiden laadulla. On ihan sama onko niissä "asadjasfnasö" vai jotain kunnollista tekstiä. Valitettavasti vika on Aku Ankan tietokannoissa, missäs muuallakaan. Monet asiat ovat olleet epäkunnossa jo kauan aikaa ja niitä kuulemma "korjataan" ; )

Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]