Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Sudari9

korpraali ankka

Liittymispäivä: 16.05.2011

oksenna apina 3.6.2011 7:41

miten saa hymiön viestiin?

Sudari9

korpraali ankka

Liittymispäivä: 16.05.2011

Re: oksenna apina 3.6.2011 7:47

:# tajusin kai

Sudari1

nupu ankka

Liittymispäivä: 01.03.2011

UKK eli usein kysytyt kysymykset 3.6.2011 9:10

Lainaus:
oksenna apina
korpraali ankka - 03.06.11 07:41 (ID 764550) miten saa hymiön viestiin?

Tässä on joitain hymiöitä: Ilahtunut Toiveikas Tupu_riemu Karhukopla Milla Roope_surullinen Tupu_plaah

Teet ne näin ilman välejä: : ) : D : ] ( h ) ( 6 ) : ( : [ Muista tehdä ne ilman sanavälejä Toiveikas.
Jos painat tätä linkkiä niin näet kaikki AA sivun hymiöt http://www.akuankka.fi/akupedia/1510/aku_ankan_nettisivut_hymiot#1510

Wondy, AkeMake ja Hidis voinko lähettää kuvan galleriaan yhtä topiccia varten? Joka ei kauheasti liity Aku Ankkaan. Jos saan luvan niin voitteko hyväksyä ne?

Toinen kysymys, miten pystyy vastata palkinto tehtäviin. Kun Off-topic 2 kerrottiin, että oletteko huomanneet kesäkuun palkintotehtävää? Niin miten pystyy vastata siihen?

Ja kolmas, miten pystyy lainata yhdessä viestissä eri (paljon) lainauksia?

T:Nupu Ankka

Puosu

pappis mies

Liittymispäivä: 17.11.2010

Re: UKK eli usein kysytyt kysymykset 3.6.2011 18:07

Toinen kysymys, miten pystyy vastata palkinto tehtäviin. Kun Off-topic 2 kerrottiin, että oletteko huomanneet kesäkuun palkintotehtävää? Niin miten pystyy vastata siihen? Ja kolmas, miten pystyy lainata yhdessä viestissä eri (paljon) lainauksia? T:Nupu Ankka

Nupu Ankka. Palkintotehtävään pääsee tästä linkistä: http://www.akuankka.fi/palkintotehtava

pappis voimaa, jo vuodesta 59.

Milla2

_wonderlust_

Moderaattori Viestejä: 4337

Re: UKK eli usein kysytyt kysymykset 3.6.2011 19:49

Lainaus:
nupu ankka: Wondy, AkeMake ja Hidis voinko lähettää kuvan galleriaan yhtä topiccia varten? Joka ei kauheasti liity Aku Ankkaan. Jos saan luvan niin voitteko hyväksyä ne?

Galleriatöiden tulisi liittyä jotenkin Disneyyn, joten tähän aiheeseen liittymättömiä kuvia ei julkaista.

Lainaus:
Ja kolmas, miten pystyy lainata yhdessä viestissä eri (paljon) lainauksia?

Tähän on vastaus avausviestissä:
"- Miten voin lainata viestiä?
Klikkaa viestiä kirjoittaessasi viesti-ikkunan yläpuolella olevaa "lainaa alkuperäistä viestiä" -painiketta. Tällöin viesti, johon olet kirjoittamassa vastausta, ilmestyy oman viestisi alkuun. Lainauksen selkeyttämiseksi voit halutessasi myös poistaa lainatusta viestistä osia, joihin et vastaa.
Toinen tapa lainata viestiä on kopioida lainattava teksti ja liittää se viestiisi. Tämän jälkeen laitat lainattavan tekstin alkuun i -kirjaimen hakasulkujen [ ja ] sisään, joka ilmaisee lainauksen alkamista ja lainauksen loppuun /i -merkin hakasulkujen sisään, joka merkitsee lainauksen päättymistä."

Toisin sanoen näin:

[*i]nimimerkki: lainattava teksti tähän[/*i]
ilman *-merkkejä

Sudari1

nupu ankka

Liittymispäivä: 01.03.2011

Re: Re: UKK eli usein kysytyt kysymykset 4.6.2011 16:57

Lainaus:
Re: UKK eli usein kysytyt kysymykset
_wonderlust_ - 03.06.11 07:49 (ID 765098)
Lainaus:
nupu ankka: Wondy, AkeMake ja Hidis voinko lahettaa kuvan galleriaan yhta topiccia varten? Joka ei kauheasti liity Aku Ankkaan. Jos saan luvan niin voitteko hyvaksya ne?
Galleriatoiden tulisi liittya jotenkin Disneyyn, joten tahan aiheeseen liittymattomia kuvia ei julkaista.

OK yritän tehdä siitä disney-tyyppisen.

Mulla on kysymys kun on se palkintotehtävä niin, arvotaanko se voittajien kesken?

T:Nupu Ankka

//Korjasin lainauksen.
-Wondy

Iines14

Daisy_Duck

Liittymispäivä: 24.05.2011

Re: Re: Re: UKK eli usein kysytyt kysymykset 4.6.2011 20:14

*Ilmoitus*! Lopetan täällä käymisen kun minua täällä vain dissataa&haukutaan.....

Voiko ylläpito/Moderaattorit poistaa käyttäjäni? Vai pitääkö minun ottaa johonkin yhteys henkilöön yhteyttä?

Touho1

Sohvaperuna

Liittymispäivä: 02.07.2009

Re: Re: Re: Re: UKK eli usein kysytyt kysymykset 5.6.2011 10:06

Lainaus:
Nupu:Mulla on kysymys kun on se palkintotehtävä niin, arvotaanko se voittajien kesken?

Palkintotehtävissä palkinnot arvotaan yleensä oikein vastanneiden kesken.

Milla2

_wonderlust_

Moderaattori Viestejä: 4337

Re: UKK eli usein kysytyt kysymykset 5.6.2011 16:37

Lainaus:
Daisy_Duck: *Ilmoitus*! Lopetan täällä käymisen kun minua täällä vain dissataa&haukutaan.....

Tehokkaampi keino on ottaa palautteella yhteys ylläpitoon "todistusaineiston" kanssa tai ilmoittaa asiaton viesti. Dissaajia ei valitettavasti pääse pakoon tosielämässä eikä netissä, mutta asialle voi tehdä jotakin. Enkä sanoisi, että täällä "vain" haukutaan, mun mielestä täällä on myös hyvin paljon ystävällisyyttä.

Lainaus:
Voiko ylläpito/Moderaattorit poistaa käyttäjäni? Vai pitääkö minun ottaa johonkin yhteys henkilöön yhteyttä?

Modet eivät voi poistaa tunnuksia, pitää ottaa yhteys ylläpitoon, jos nyt varmasti haluaa häipyä. Suosittelen kuitenkin hetken harkitsemaan, vaikka oma päätöshän se lopulta on.

Mummo2

MummoAnkka123

Liittymispäivä: 24.05.2011

Re: Re: UKK eli usein kysytyt kysymykset 5.6.2011 19:10

Tiedätkö, minkä perusteella toimitus valitsee moderaattorit? Minkälainen ilmoitus siitä tulee, kun tulee moderaattoriksi?

Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]