Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Kapu_aku

a123

Liittymispäivä: 02.06.2010

Re: Re: Re: Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 15.6.2011 20:43

se ei ole tullut vieläkään.

Aku10

SuurSorsa

Liittymispäivä: 27.05.2011

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 15.6.2011 20:47

No voi v**** sun kanssas! Luuletko sä, että modeilla ei olisi parempaa tekemistä kuin hyväksyä sun töherryksiäs?!

Sori vaan, mutta ärsyttää tollaset "Miksi mun upea piirros ei oo jo galleriassa"- inisijät.

Roope6

"Hiidenkirnu"

Moderaattori Viestejä: 3531

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 15.6.2011 21:28

Lainaus:
a123: olen lähettäny kuvan galleriaan nn. 5 tuntia sitten mutta se ei ole vielä tullu. miksi?

Siis 5 tuntia? Eihän se nyt ole edes mikään hirveä aika. Keskellä päivää me ollaan varmaan ehkäpä jossain muualla kuin hyväksymässä kuvia sekä ei me nyt olla aina jok'ikinen tunti hyväksymässä kuvia. Vasta, jos vuorokausi on kulunut eikä sun kuvaa ole näkynyt niin kannattaa ihmetellä mitä sille on tapahtunut. Ennen meidän aloittamista kuvien hyväksyjunä kuvia kuule sai odottaa monta päivää eli mistään 5 tunnista ei paljoa kannattaisi olla hätääntynyt. Malttia nyt, ei me mitään koneita olla.

Huomasin sen sun kuvas tossa samoihin aikoihin, kun ton viestin laitoit, mutta enpä hyväksynyt, miksiköhän? Ehkä siksi ettei se liittynyt ollenkaan Disneyhyn eli turha edes odottaa sellaisen kuvan tulemista galleriaan, joka ei liity pätkääkään aiheeseen.

Touho1

touhoaaja

Liittymispäivä: 11.05.2008

Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 16.6.2011 8:56

Lainaus:
Hidis: Huomasin sen sun kuvas tossa samoihin aikoihin, kun ton viestin laitoit, mutta enpä hyväksynyt, miksiköhän? Ehkä siksi ettei se liittynyt ollenkaan Disneyhyn eli turha edes odottaa sellaisen kuvan tulemista galleriaan, joka ei liity pätkääkään aiheeseen.

Siis jos saan udella niin oletko jokin galleria vastaava tai jokin sen tyyppinen?

//okei tuli selväksi pajauttaja.

- Touhoaaja - ajaa ohuot -

Tomppeli

pajauttaja

Liittymispäivä: 08.06.2011

Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 16.6.2011 9:12

Tuskin Hidis nyt pahastuu, kun sanon, että hänellä on oikeus hyväksyä kuvia galleriaan, eli hän on tavallaan "gallerian moderaattori".

Aku47

Aku-98

Liittymispäivä: 19.05.2011

Re: Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 16.6.2011 14:47

Osaisko joku sanoa miten saa kuvia galleriaan?

Roope6

"Hiidenkirnu"

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 16.6.2011 15:13

Lainaus:
Aku-98: Osaisko joku sanoa miten saa kuvia galleriaan?

Sais kyl linkki ilmestyä gallerian etusivulle, kun monet ovat kysyneet samaa.

No esim. menemällä mihin vain kuvaan niin siinä näkyy kommentoi linkin alla lähetä oma kuva galleriaan tai myös jokaisen kategorian omalta sivulta eli tuossa ennen kuvia on myöskin sama linkki tuohon. Jos et nyt näistä ymmärtänyt niin tässä olis ihan suora linkki kuvan lisäämiseen: http://www.akuankka.fi/galleria/lisaa/media/4

Suutuin pajauttaja, kun menit tuollaisen asian paljastamaan. : | No ei vaineskaan vaan ja kyllä joo mä olen gallerian mode ja Akupedian mode.

Aku47

Aku-98

Liittymispäivä: 19.05.2011

Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 16.6.2011 15:48

Lainaus:
Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset
"Hiidenkirnu" - 16.06.11 03Roope_pettynyt3 (ID 776489)
Lainaus:
Aku-98: Osaisko joku sanoa miten saa kuvia galleriaan?

Sais kyl linkki ilmestyä gallerian etusivulle, kun monet ovat kysyneet samaa.

No esim. menemällä mihin vain kuvaan niin siinä näkyy kommentoi linkin alla lähetä oma kuva galleriaan tai myös jokaisen kategorian omalta sivulta eli tuossa ennen kuvia on myöskin sama linkki tuohon. Jos et nyt näistä ymmärtänyt niin tässä olis ihan suora linkki kuvan lisäämiseen: http://www.akuankka.fi/galleria/lisaa/media/4

Suutuin pajauttaja, kun menit tuollaisen asian paljastamaan. : | No ei vaineskaan vaan ja kyllä joo mä olen gallerian mode ja Akupedian mode.

Kiitos tiedosta. Näette vielä joskus galleriassa mun kuvia. Ilahtunut

Tohtori

/profiilit/83789

Liittymispäivä: 16.07.2010

Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 16.6.2011 21:48

kuvaa odotettu yli 48h eikä vieläkään lisätty missä mättää

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset
SuurSorsa - 15.06.11 08:47 (ID 776131)
No voi v**** sun kanssas! Luuletko sä, että modeilla ei olisi parempaa tekemistä kuin hyväksyä sun töherryksiäs?!

Sori vaan, mutta ärsyttää tollaset "Miksi mun upea piirros ei oo jo galleriassa"- inisijät.

ymmärrät sitte ku oot lisäämäss omaa kuvaas

/profiilit/83789, tavoitteena viesti jota ei poisteta

//oho tuli tuplat joku kliltti mode voi sit yhdistää esim. '''hiidenkairnu'''

// Yhdistin viestit. Kuten Hidis sanoikin, hän moderoi ainoastaan galleriaa ja akupediaa. Hän siis ei pääse keskusteluviesteihin käsiksi.
AkeMake

Roope6

"Hiidenkirnu"

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 16.6.2011 21:56

Lainaus:
/profiilit/83789: kuvaa odotettu yli 48h eikä vieläkään lisätty missä mättää

Sul taitaa noi tunnit kulua melko nopsaa, kun alle vuorokausi tuntuu jotenkin ihmeellisesti kahelta vuorokaudelta. Huomasin kyllä sen kuvan päivällä, mutta enpä hyväksynyt, mutta jätin sen sinne hyväksyttäviin. Eipä näy kuitenkaan kuvaa enää siellä eli taisi joku käydä sen hylkäämässä.

Aku-98: Autoin mielelläni. Rohkeasti vain piirtelemään. : )

//
Lainaus:
oho tuli tuplat joku kliltti mode voi sit yhdistää esim. '''hiidenkairnu'''

Paitsi etten ole keskustelujen mode enkä pysty muiden viesteihin koskea.

Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]