Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Olivari

SuperÄijä

Liittymispäivä: 27.12.2009

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 22.3.2010 15:48

Lainaus:
Fergus-
En tiedä onko joku kysynyt tätä, mutta haluaisin tietää, miten toimitukselle voi lähettää palautetta, kommentteja tai toiveita. Onnistuuko se täältä???

Tuolta noin:
>http://www.akuankka.fi/palaute
Sivun alareunastakin saattaa löytyä linkki, tosin varma en ole.

-₯שׂ₰

Roope2_barks

Fergus Mc Duck

Liittymispäivä: 20.06.2009

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 22.3.2010 17:42

Kiitos tiedosta, SuperÄijä.
Pitäisi kysyä eräs toinen asia, vaikka se ei minulla kuulukaan.
N. Äsäviisaalla on näet yli 800 viestiä, mutta mitalina keskusteluista vain 2. Akupediassa taas sanotaan, että 600 viestiä riittää 1. mitaliin. Onko sivuissa jokin virhe?? Roope_yllattynyt

"Fergus, skottiverta parhaimmillaan"

Taikaviitta

Taikaviitta 11

Liittymispäivä: 17.12.2008

Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 23.3.2010 15:54

Se virhe taitaa olla akupediassa, koska tuskin sivuilla virhettä on...

Tv11, jo yli vuoden!

Roope6

"Hiidenkirnu"

Moderaattori Viestejä: 3531

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 23.3.2010 16:31

Mitäs tähän projekstiin kuuluu? Jokos AkeMake on adressin laittanut eteenpäin?

Fergus: Mainitsemasi asia johtuu varmasti teknisistä ongelmista joita näillä sivuilla on edelleen. Ennen sai tosiaan 1. mitallin keskusteluista, kun oli kirjoittanut 600 viestiä (kokemusta löytyy itseltäni), mutta nykyään 1 mitalli voi tulla, koska vain 600 viestin jälkeen. Siihen ei siis ole nykyään enään mitään rajaa teknisen ongelman takia.

Aku3_barks

Donald-91

Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 24.3.2010 12:29

Onhan se AkeMake laittanut sen adressin ylläpidolle jo aikapäiviä sitten. Ainakin kuusi viikkoa sitten. Siis joskus helmikuun alussa. Joten vähän ihmetytti tuo Hidiksen kysymys. Varsinkin, kun se tuli juuri Hiidenkirnulta, joka näitä tällaisia topicceja seuraa tietääkseni melko tiiviisti. Mutta näköjään pitää vaan sanoa, että luulo ei (aina) ole tiedon väärti. Eli ymmärtääkseni siis sen 'arvoinen'.

Roope6

"Hiidenkirnu"

Moderaattori Viestejä: 3531

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 24.3.2010 15:01

Krhm... Kukas tässä adressista on kysynyt? Minä kyllä itse tietääkseni kysyin projektina tätä UKK: sta, joka ei nyt liity adressiin. Kyllä minä nyt adressin saapumista ja siitä aiheutuvaa riemua olen seuraillut ja olen tietoinen siitä, mutta halusin nyt tietää UKK projektin etenemisestä? Missä vaiheessa täällä mennään?

//Oho Roope_yllattynyt. Ei todellakaan ollut tarkoitus kirjoittaa adressi vaan UKK. Pahoittelen omaa virhettäni : (.

Olivari

SuperÄijä

Liittymispäivä: 27.12.2009

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 24.3.2010 15:07

Lainaus:
Krhm... Kukas tässä adressista on kysynyt? Minä kyllä itse tietääkseni kysyin projektina tätä UKK: sta, joka ei nyt liity adressiin.

Sinä. Katsohan tätä:
Lainaus:
Jokos AkeMake on adressin laittanut eteenpäin?

Tuossahan sinä sitä kysyt.

-₯שׂ₰

Sudari11

AkeMake

Moderaattori Viestejä: 1524

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 24.3.2010 19:19

En suinkaan ole unohtanut tätä UKK:ta. Minulla on vain ollut hiukan ongelmia tietokoneiden kanssa ja muutenkin kiireitä opiskelussa, joten en ole päässyt tänne paljoa kommentoimaan. Hoidan kuitenkin velvollisuuteni tämän tehtävän osalta loppuun. Lähetän huomenna illalla viestiä ylläpidolle siitä, että listamme on valmis, joten nyt on viimeinen mahdollisuus vaikuttaa UKK:iin mikäli sinne vielä jotain keksii.

Lisäsin floodauksen sanastoon, kun Heinänen siitä edellisellä sivulla mainitsi. En kuitenkaan ole törmännyt kyseiseen sanaan täällä AA:n sivuilla, joten onkohan sen kovin tarpeellista olla sanastossa. Näillä sivuilla, kun ei (onneksi) esiinny floodausta, joten siitä ei kukaan puhu eikä se sana tule kellään vastaankaan.

Harvoinpa noita hiirikebabin (edellisellä sivulla) mainitsemia tilanteita tulee, jolloin topic olisi poistettu ja sen takia 'tulisi mutkia matkaan'. Jos tuo jonkun mielestä olisi kuitenkin tärkeää saada listalle, niin koettakaapa muotoilla se kätevään muotoon ja lisään sen sitten listaan.

Admin_profile

aqanq

Liittymispäivä: 10.08.2009

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 27.3.2010 13:58

Mulla on joku mitali missä on 3 numeron kuva. Mikä mitali se on?

Delia

Kia K

Liittymispäivä: 26.11.2009

Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 27.3.2010 14:01

Se on keskustelu mitalisi, jonka numero 3 nousee sitä myötä, kun kirjoitat viestejä.

Nimeni on K -Kia K

Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]