Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 2.4.2010 11:09
Lainaus:
KK: Minua on aina kummastuttanut tälläinen asia: Olen kirjautuneena omilla tunnuksillani tänne. Laitan esim. Tästä topicista linkin Off-Topiciin. Se, joka avaa linkin (eli siis klikkaa sitä), ei kai hän näe minun käyttäjätietojani. Eli siis kun hän klikkaa sitä linkkiä, ylhäällä ei näy: Olet kirjautuneena: Kaisakoo?
Ei muut pääse sinun tunnuksille sen linkin kautta, joten turha pelätä. Linkkiä painamalla sisällä ollut käyttäjä pysyy edelleen sisällä omilla tunnuksillaan ja ulkona oleva käyttäjä on edelleen ulkona.
Lainaus:
KK: Tässä toinen, jota on luultavimmin jo kysytty: Montako kertaa pitää kirjoittaa Akupediaan, että saa mitalin?
Vastauksen löytää suoraan Akupedian Akupedia artikkelista eli näin sen pitäisi mennä:
Lainaus:
Akupedia: Akupediaan kirjoittamalla saa myös Akupedia-mitaleita ja nämä mitalit näkyvät omassa profiilissasi. Akupedian 1. mitalin saa, kun on kirjoittanut 160 artikkelia/korjausta artikkeliin, 2. jos on kirjoittanut 80, 3. jos on kirjoittanut 40, 4. jos on kirjoittanut 20, 5. jos on kirjoittanut 10 ja 6. jos on kirjoittanut vain 1 artikkelin/korjauksen.
Ikävä kyllä nykyäänhän se ei mene enään noin. Akuankka.fi

sä nimittäin on hieman teknisiä ongelmia mitaleiden kanssa, joten mitali voi muuttua kultaiseksi koska vain kunhan on aiemmin ohittanut tuon 160 artikkelin rajan. Ei siis kannata huolestua vaikka olisi korjannutkin 160 artikkelia ja sitä 1. mitalia ei ole vielä tullut. Se tulee aikanaan kyllä ; ).