Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Ope

Sami-96

Liittymispäivä: 05.05.2008

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 19.4.2010 15:36

Viimeksi kun minä lähetin sinne kuvaa (kai kesäkuussa 2009), meni siinä melkein kuukausi kunnes kuvani pääsi näytille. Ylläpidolla on kiireitä, mutta jos työ on hyvä, kyllä se sinne pääsee. Se ei ole määrästä, vaan lähinnä siitä kiinni, että siitä näkee että ees on yritetty. Joku paintin pikainen töherrys - ei mee läpi.

Mutta saa koneella hienojakin kuvia, vilkaiseppa käyttäjän _Wonderlust_ kuvia. Mahtavia! = D

Sami-96

Aku3_barks

Donald-91

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 19.4.2010 17:31

Lainaus:
Sami-96 kehui: --- Mutta saa koneella hienojakin kuvia, vilkaiseppa käyttäjän _Wonderlust_ kuvia. Mahtavia! = D Sami-96

Olen samaa mieltä Sami-96:n kanssa. Kyllähän ne Wondyn kuvat ovat hienoja. Mutta minun mielestä myös Vaarilla on erittäin upeita Galleria-töitä! : D Osa niistä on jopa hienompia kuin Wondyn työt.

Olivari

SuperÄijä

Liittymispäivä: 27.12.2009

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 19.4.2010 17:35

Lainaus:
Sami-
Viimeksi kun minä lähetin sinne kuvaa (kai kesäkuussa 2009), meni siinä melkein kuukausi kunnes kuvani pääsi näytille. Ylläpidolla on kiireitä, mutta jos työ on hyvä, kyllä se sinne pääsee. Se ei ole määrästä, vaan lähinnä siitä kiinni, että siitä näkee että ees on yritetty. Joku paintin pikainen töherrys - ei mee läpi.

Vanhat käsitykset päällä. :'D
Nykyään kuvat tulevat yleensä melko nopeasti, noin 1-5 päivän kuluittua kuvan lähettämisestä. Ja paint töherrykset kyllä pääsevät läpi;

>http://www.akuankka.fi/galleria/media/3701/pokaali#kuva
>http://www.akuankka.fi/galleria/media/3699/nam#kuva
>http://www.akuankka.fi/galleria/media/3697/au_#kuva
>http://www.akuankka.fi/galleria/media/3693/aku#kuva

Klaara

Kaisakoo

Liittymispäivä: 23.09.2008

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 19.4.2010 18:04

ZZZZZZZZZZZZZZ:ille: Lähetin kuvani kauan sitten, joskus helmikuussa. Silloinhan Talviurheilua ankkalinnassa- näyttely oli käynnissä.

Samille: Kuvani ei ollut paint-töherrys, vaan lyijykynällä ja tusseilla tehty piirustus.

Roope6

"Hiidenkirnu"

Moderaattori Viestejä: 3531

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 19.4.2010 20:05

Kk: Jos lähetyksessä kestää noin kauan on järkevintä kysäistä asiasta ylläpidolta palautteen kautta tai sitten vain, jos haluaa välttämättä sen kuvan galleriaan vaikka se ei ajankohtainen juuri enään olisi lähettää sen uudelleen.

Olisi se UKK:kin kiva saada joskus näkyviinkin ; ). Ylläpito voisi hieman alkaa nopeuttamaan hommaa, kun nyt näyttää siltä, että homma vain seisoo.

Klaara

Kaisakoo

Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 20.4.2010 15:46

Lainaus:
Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset
Hidis - 19.04.10 08Roope_yllattynyt5 (ID 509407) Olisi se UKK:kin kiva saada joskus näkyviinkin ; ). Ylläpito voisi hieman alkaa nopeuttamaan hommaa, kun nyt näyttää siltä, että homma vain seisoo.

Jep, mutta ehkä ylis haluaa, että UKK on varmasti valmis ja odottaa meidän vielä rakentavan sitä. Minusta se on upea, mutta enhän minä muiden ajatuksia osaa lukea...

Niin, voisi sen kuvan yrittää lähettää uudestaan sekalaiset-näyttelyyn, katsotaan nyt...

Kk -Kysymyksiä kysymysten perään

Roope6

"Hiidenkirnu"

Moderaattori Viestejä: 3531

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 20.4.2010 16:26

Lainaus:
Kk: Jep, mutta ehkä ylis haluaa, että UKK on varmasti valmis ja odottaa meidän vielä rakentavan sitä. Minusta se on upea, mutta enhän minä muiden ajatuksia osaa lukea...

Tuskin ylis enään mitään odottelee, kun UKK:kin on jo ylläpidolle lähetetty. Asia on vain niin, että nyt olisi ylläpidon vuoro hoitaa oma osansa projektistamme, sillä me käyttäjät jo kokosimme nimet ja teimme adressin sekä kokosimme myös tämän UKK:n. Meidän osuus tästä projektista on nyt ohi ja ylläpidon pitäisi hoitaa omansa!

Aku3_barks

Donald-91

Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 20.4.2010 17:13

Saa nähdä tosiaan, että milloin ylläpito hoitaa ne uudistukset. Varmasti siinä menee oma aikansa. Eihän ne suuret uudistukset ihan hetkessä onnistu, vaan siihen vaaditaan paljon aikaa. Tuli tässä sellainenkin juttu mieleen, että _jos_ sen uudistusten tulon voisi laskea seuraavasti:

Uudituksiin mennenee vähintään 3-4 kertaa se aika, mikä meni siitä, kun AkeMake lähetti adressin ylläpidolle, siihen, kun ylläpito vastasi aikoinaan adressiin.

En sitten tiedä, että kuinka todenperäinen tuo arvioni on, sillä se ei ole mitenkään asiantuntemuksellinen eikä se perustu mihinkään kiistattomiin faktoihin! Se on vain minun vähimmäisarvio. Kannanotto on toki sallittua.

Klaara

Kaisakoo

Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 20.4.2010 18:27

Epäilen, että uudistusten (kuten myös UKK:n) saapumiseen sivuille kestää monia viikkoja. Eivät ne uudistukset hetkessä valmistu, ei! En tedä itse, miltä tuntuu ylläpitää nettisivua mutta tiedän, että uudistuksia ei ihan tunnissa tehdä ;>

Kk -Viestejä vuodesta nakki ja peruna

Aku32

chanqui

Liittymispäivä: 14.07.2009

Re: Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 21.4.2010 14:23

Saisiko kysyä mikä on tämä "parhaat käyttäjät"-lista? En ole saanut vielä selvitettyä... Ja jos semmoinen on, niin miten sinne pääsee?

Chanqui-Ankkafani vaikka väkisin

Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]