Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Aku9

DukcThatNeverWas

Liittymispäivä: 18.05.2011

Re: Re: Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 21.10.2011 15:41

Edelleen: Miksi en pysty pelaamaan wizards of the mickey-peliä. Johtuuko se selaimesta tjn. Minä käytän aina Mozilla Firefoxea. Kiitos jos esim. modet vastaisivat tähän! Ilahtunut

Roope2_rosa

Don Rosa1

Liittymispäivä: 11.02.2011

Re: Re: Re: Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 21.10.2011 15:56

Itsellänikään tuo peli toimi, kun testasin, mutta syytä en osaa kertoa. Tietokoneet kun eivät ole mun heiniä. Ehkä jotakin osaisin arvella syyksi, mutta jotten tee itseäni naurunalaiseksi, annan Maken kertomaan syyn, hänenhän alaa ovat koodaaminen yms. : )

Olivari

SuperÄijä

Liittymispäivä: 27.12.2009

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 21.10.2011 16:04

Lainaus:
DukcThatNeverWas:
Voin sanoa sen verran ettähänen pois meno EI ollut SINUN syysi vaan sen että hän luuli että hänet olisi bannattu.

Miten bannien saanti johtaa kuolemaan?

Lainaus:
DukcThatNeverWas:
Lainaus:
DOT:
Lainaus:
nupu ankka:
Tässä sulle 5-10 käyttäjää!

1.Nupu Ankka
2.Jac
3.DuckThatNeverWas
4.LäPä*7
5.Kia K
6.Ansku2001
7.aw
8.rachel
9.Markus Ankka
10.Ratasaivo
11.Saikku XD XD
12.kasper99

Eli nupu ankan parhaat käyttäjät top-12. Kaikki nuo ovat sellaisia, jotka ovat käyttäytyneet alkuaikoina todella lapsellisesti ja ärsyttävästi, osa heistä käyttäytyy niin edelleen. Et tainnut oikein ymmärtää kysymystä.

Samaa mieltä. Muttei minun kohdalla. Ja Markuksen voisit AINAKIN ottaa pois

Kyllä, myöskin sinun ja Markus Ankan kohdalla. nupu ankan listalla kaikki (tai no Kia K: sta en tiedä) ovat vähintäänkin alkuaikoinaan käyttäytyneet lapsellisesti.

Lainaus:
DukcThatNeverWas:
Edelleen: Miksi en pysty pelaamaan wizards of the mickey-peliä. Johtuuko se selaimesta tjn. Minä käytän aina Mozilla Firefoxea.

Vika on sivussa, mutta tarkemmin en osaa sanoa.

Lainaus:
Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Apache/2.2.14 (Ubuntu) Server at fin.wizardsofmickey.Port 80

Aku12

Jac

Liittymispäivä: 28.12.2009

Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 21.10.2011 16:37

Lainaus:
Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset
_wonderlust_ - 20.10.11 02:52 (ID 835262) Käyttäjiä tulee ja menee foorumeilla, tämä on aivan normaalia. Aktiivisuus on oma valinta, eikä ketään ahdistella paluupyyntöviesteillä.
Lainaus:
Jac; vaikkakin alkuaikoinaan samanlainen kuin kaikki käyttäjät alkuaikoinaan.
Toivottavasti et tarkoittanut sitä, että kaikki tänne tulevat ovat aluksi pihalla foorumeilla käyttäytymisestä. Osa on ollut pitkään aktiivisena muilla foorumeilla ennen tänne rekkaamista ja tällaiset henkilöt osaavat kyllä käyttäytyä keskusteluissa kuten kuuluukin.

No jaa, en kyllä ottanut huomioon sitä... Mutta ainakin minä olin sellainen, mitä tarkoitin (ja tarkoitinkin juuri kokemattomia käyttäjiä keskusteluissa) ja olen nyt monien mielestä ilmeisesti parempi käyttäjä, kuin normaali. En kyllä tiedä miksi, mutta en tässä viestissä myöskään yritä kehua itseäni.

Lainaus:
Eli nupu ankan parhaat käyttäjät top-12. Kaikki nuo ovat sellaisia, jotka ovat käyttäytyneet alkuaikoina todella lapsellisesti ja ärsyttävästi, osa heistä käyttäytyy niin edelleen. Et tainnut oikein ymmärtää kysymystä.

DOT, kuulunko minä näihin sinun mielestäsi, jotka käyttäytyvät siis yhä lapsellisesti ja ärsyttävästi?

-Kiitos,
Jac, Jakina ja Jasina

Tomppeli

Tupelo

Liittymispäivä: 18.06.2011

Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 21.10.2011 16:53

Lainaus:
Jac: en tässä viestissä myöskään yritä kehua itseäni.

Etpä vissiin.

Puosu

kasper99

Liittymispäivä: 12.08.2011

Re: Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 21.10.2011 17:17

Kertoisiko joku miten linkitetään? Siis kun jossain topiceissa jotkin käyttäjät laittavat sellaisen sinisen osoitteen, jota klikkaa niin pääse jonnekkin. Ilahtunut

Tomppeli

hiirikebabOnBanneilla

Liittymispäivä: 05.10.2011

Re: Re: Re: Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 21.10.2011 17:25

Lainaus:
No jaa, en kyllä ottanut huomioon sitä... Mutta ainakin minä olin sellainen, mitä tarkoitin (ja tarkoitinkin juuri kokemattomia käyttäjiä keskusteluissa) ja olen nyt monien mielestä ilmeisesti parempi käyttäjä, kuin normaali. En kyllä tiedä miksi, mutta en tässä viestissä myöskään yritä kehua itseäni.
Oletko täällä vain boostaamassa egoasi?

Semmoisia ajatuksia tuo viesti minussa herättää.

Sudari11

AkeMake

Moderaattori Viestejä: 1524

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 21.10.2011 17:41

Lainaus:
DukcThatNeverWas:
Miksi en pysty pelaamaan wizards of the mickey-peliä. Johtuuko se selaimesta tjn.

Näyttäisi siltä, että wizard of mickey -sivustolla on jotain ongelmaa. Kuten sivustolla lukee: Kävijällä ei ole käyttöoikeuksia palvelimelle. Tuollaisesta virheestä ei oikein voi sanoa mitään muuta kuin sen mitä SuperÄijäkin jo sanoi: Vika ei ole selaimessa vaan tuolla sivustolla.
// No, voi siitä myös sanoa, että sivusto on olemassa, vaikkei sinne pääsekään. Sivua ei siis ole poistettu netistä.

Lainaus:
kasper99:
Kertoisiko joku miten linkitetään?

Osoitteesta tulee automaattisesti linkki kun sen edessä on tuo http-alku. Eli kopioimalla ja liittämällä osoitepalkissa olevan osoitteen viestiisi se muuttuu linkiksi, kun lähetät viestit.
Huomaa seuraavien osoitteiden ero (molemmat on kirjoitettu viestiin normaalisti samalla tavalla kuin muukin teksti):
http://www.akuankka.fi
www.akuankka.fi

Milla2

_wonderlust_

Moderaattori Viestejä: 4337

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 21.10.2011 17:42

Koetetaas sitten pysyä aiheessa, viimeisimmät viestit ovat liian useasti olleet aiheeseen kuulumattomia.

Lainaus:
kasper99: Kertoisiko joku miten linkitetään?

Vastasin tänne: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/ketju/17895/omat_galleriatyot/viesti/835615/re_omat_gal

Lainaus:
DukcThatNeverWas: Edelleen: Miksi en pysty pelaamaan wizards of the mickey-peliä.

Ei ole mitään järkeä kysyä samaa asiaa parin tunnin kuluttua, jos ei ole "vielä" saanut vastausta. Ei tässä topicissa kukaan 24/7 päivystä. Kysymykseen: ei hajuakaan. En tajua tuollaisista mitään.

//Make ehtikin pinkaista edelle.: P

Aku9

DukcThatNeverWas

Liittymispäivä: 18.05.2011

Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 21.10.2011 17:49

Lainaus:
Superi:
Lainaus:
DukcThatNeverWas:
Voin sanoa sen verran ettähänen pois meno EI ollut SINUN syysi vaan sen että hän luuli että hänet olisi bannattu.

Miten bannien saanti johtaa kuolemaan?

Keksippä sinä! (argumentit taitaa loppua minulta.)

Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]