Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 21.10.2011 16:37
Lainaus:Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset
_wonderlust_ - 20.10.11 02:52 (ID 835262) Käyttäjiä tulee ja menee foorumeilla, tämä on aivan normaalia. Aktiivisuus on oma valinta, eikä ketään ahdistella paluupyyntöviesteillä.
Lainaus:
Jac; vaikkakin alkuaikoinaan samanlainen kuin kaikki käyttäjät alkuaikoinaan.
Toivottavasti et tarkoittanut sitä, että kaikki tänne tulevat ovat aluksi pihalla foorumeilla käyttäytymisestä. Osa on ollut pitkään aktiivisena muilla foorumeilla ennen tänne rekkaamista ja tällaiset henkilöt osaavat kyllä käyttäytyä keskusteluissa kuten kuuluukin.
No jaa, en kyllä ottanut huomioon sitä... Mutta ainakin minä olin sellainen, mitä tarkoitin (ja tarkoitinkin juuri kokemattomia käyttäjiä keskusteluissa) ja olen nyt monien mielestä ilmeisesti parempi käyttäjä, kuin normaali. En kyllä tiedä miksi, mutta en tässä viestissä myöskään yritä kehua itseäni.
Lainaus:
Eli nupu ankan parhaat käyttäjät top-12. Kaikki nuo ovat sellaisia, jotka ovat käyttäytyneet alkuaikoina todella lapsellisesti ja ärsyttävästi, osa heistä käyttäytyy niin edelleen. Et tainnut oikein ymmärtää kysymystä.
DOT, kuulunko minä näihin sinun mielestäsi, jotka käyttäytyvät siis yhä lapsellisesti ja ärsyttävästi?
-Kiitos,
Jac, Jakina ja Jasina