Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Olivari

SuperÄijä

Liittymispäivä: 27.12.2009

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 6.11.2011 14:49

Lainaus:
cxv:
Lainaus:
Vince:
Toisten uhkaileminen on lapsellista käyttäytymistä, josta ei ole mitään hyötyä.
tainnut olla ensimmäinen kerta

Ei tosiaankaan. Taitaa olla niklakselle elämäntapa.

Lainaus:
Kia K:
Tuli muuten mieleeni, että mistäköhän johtuu, etten voi kunnolla päivittää profiiliani? Äsken tein sinne hieveän pitkät päivitykset ja tallensin joka välissä, mutta silti mikään ei muuttunut.

Luulen että se johtuu siitä että profiiliin ei voi laittaa kovin pitkiä kirjoituksia, siinä lienee joku merkkiraja. Itsekkään en saa piirtäjien & käsikirjoittajien top-50 listaani profiiliini. =(

Hessu14

Vince

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 6.11.2011 21:43

Lainaus:
SuperÄijä:
Lainaus:
cxv:
Lainaus:
Vince:
Toisten uhkaileminen on lapsellista käyttäytymistä, josta ei ole mitään hyötyä.
tainnut olla ensimmäinen kerta

Ei tosiaankaan. Taitaa olla niklakselle elämäntapa.

Vihaan sellaista elämäntapaa, koska uhkaileminen on todella epäystävällistä. Niklas saa syyttää sitten vain itseään, ettei pääse Parhaisiin käyttäjiini.

Lainaus:
SuperÄijä:
Lainaus:
Kia K: Tuli muuten mieleeni, että mistäköhän johtuu, etten voi kunnolla päivittää profiiliani? Äsken tein sinne hieveän pitkät päivitykset ja tallensin joka välissä, mutta silti mikään ei muuttunut.

Luulen että se johtuu siitä että profiiliin ei voi laittaa kovin pitkiä kirjoituksia, siinä lienee joku merkkiraja. Itsekkään en saa piirtäjien & käsikirjoittajien top-50 listaani profiiliini. =(

D'ouh!!! Tai siis kiitos, vastasit juuri minuakin vaivaavaan kysymykseen. : ) Yritin itsekin kerran tehdä oikean mahtilistan, jossa olisi sekä Disney -että muunlaisetkin piirtäjät, mutta se osio palasikin entiseen surkeuteensa. Inhoan noin rajoittavaa meininkiä. Iso ja kattava lista luultavasti kiinnostaisi muita käyttäjiä, etenkin jos siinä vähän vieraampiakin piirtäjiä mukana.

Tomppeli

hiirikebabOnBanneilla

Liittymispäivä: 05.10.2011

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 7.11.2011 18:27

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/ketju/18623/ukk_usein_kysytyt_kysymykset/viesti/801321/

Wondyn ankkakorttikuva on ammattitaiteilijan teoksesta muokattu kuva, miksi se on siis hyväksytty kalleriaan?

Milla2

_wonderlust_

Moderaattori Viestejä: 4337

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 8.11.2011 23:45

Lainaus:
hiirikebab: Wondyn ankkakorttikuva on ammattitaiteilijan teoksesta muokattu kuva, miksi se on siis hyväksytty kalleriaan?

Meni vähän ohi, mutta ennen kuin kukaan ehtii epäillä: ei, en ole muokannut kenenkään muun "teosta" kuin omaani. Oot toki oikeassa, jos mut lasketaan ammattilaiseksi, mitä tosin ei tapahdu iiihan parin vuoden sisällä.: P

Delia

Kia K

Liittymispäivä: 26.11.2009

Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 9.11.2011 15:10

Rajoitettu merkkimäärä vi olla, mutta miten selitätte sen, ettei lista muuttunut ollenkaan? Entäpä sen, miten joillakuilla on proffarissaan paljonkin pidempiä kirjoituksia?

-Kia K.

Tomppeli

hiirikebabOnBanneilla

Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 9.11.2011 17:05

Lainaus:
Meni vähän ohi, mutta ennen kuin kukaan ehtii epäillä: ei, en ole muokannut kenenkään muun "teosta" kuin omaani.

Piirsit kortitkin siis itse? Ok. Korttien tarkastelulla sen huomaa, toisin kuin kuvauksesta. :P

Milla2

_wonderlust_

Moderaattori Viestejä: 4337

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 9.11.2011 19:40

Lainaus:
hiirikebab: Piirsit kortitkin siis itse?

Kyl. Tietysti.

Lainaus:
Korttien tarkastelulla sen huomaa, toisin kuin kuvauksesta. :P

"Kuviointiin otin mallia pelikorteista" yrittää tarkoittaa sitä, että otin mallia, mutta piirsin itse. Itseilmaisu kybä ja sillee.

Tomppeli

hiirikebabOnBanneilla

Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 10.11.2011 21:38

Lainaus:
"Kuviointiin otin mallia pelikorteista" yrittää tarkoittaa sitä, että otin mallia, mutta piirsin itse. Itseilmaisu kybä ja sillee.

Myönnän lukeneeni huonosti.

Kulta-into3

hamtaro2001

Liittymispäivä: 14.03.2011

Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 12.11.2011 10:18

Saako kysyä miksi sigi on kielletty täällä vaikka melkein kaikki laittaa sen?

Tomppeli

hiirikebabOnBanneilla

Re: Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 12.11.2011 10:24

Ei ne ole kiellettyjä.

Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]