Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Aku9

kirja

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 22.2.2010 17:06

Ei aja, koska se on kysymystopic ja tässä kirjoitetaan ja kehitellään akuankka.fi:n tulevaa UKK-listausta.

~kirja

Klaara

Kaisakoo

Liittymispäivä: 23.09.2008

Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 22.2.2010 17:09

Juuh, nyt ymmärsin. Mutta täälläkin voi näköjään kysyä mieltä askarruttavia asioita! Mutta ei ihan samalla tavalla kuin tuolla toisessa topicissa. Ainakin niin minä sen ymmärsin.

Ope

Sami-96

Liittymispäivä: 05.05.2008

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 22.2.2010 17:30

Lainaus:
PuutarhatonttuRoope_pettynythan eka kohta UKK: ssä voisi olla "Mikä on UKK?".

Toden totta, minulla itselläni meni hetken aikaa keksiä mikä on UKK. Mutta älynsin sen sitten. Lista on minusta hyvä, ja kannatan Wondyn ehdotusta. Mahtavaa jos tämä foorumi pääsee eteenpäin. ; D

Ainakin on taas ollut suuret puheet, toivottavasti nyt toteutuskin on suurempaa.

Ja johan tuolla UKK onkin, mutta tämän listan kaikki kohdat pitäisi sinne lisätä. Mutta niitä mitä siellä on jo, ei tartte poistaa. Nekin on ihan hyödyllisiä. Mutta tuota osoitteenmuutos-asiaa en ehkä hakisi sieltä.

Lainaus:
AkeMake:Tämä nyt tekeillä ole UKK on tarkoitus olla vain keskusteluihin keskittyvä UKK. Tarkoitus olisi, että tämä lista olisi helposti saatavilla heti, kun käyttäjä tulee keskustelut-sivulle. Mielestäni koko sivuston kattava UKK on asia erikseen ja se on hyvällä paikalla, vaikkei ihan tarpeeksi kattava ajatellen, että sen pitäisi sisältää koko sivun yleisimpiä ongelmatilanteita.

//:Jaa, jaa, no siinä tapauksessa. Mie aattelin että kokonaan pistettäs se uusiksi. Keskusteluille oma UKK onkin hyvä keksintö. : D

Sami-96

Roope6

"Hiidenkirnu"

Moderaattori Viestejä: 3531

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 22.2.2010 17:31

Nopeasti modet hoiti tarratopiciksi laiton, sillä nyt tämä pysyy koko ajan pinnalla.

Otetaan tähän käsittelyyn yksi kohta:

- Poistuessani topicista sivu ohjautui väärälle foorumille. Miksi?

Jos nyt tarkkoja ollaan niin sehän on osio eikä foorumi mihin se menee.

Topic on tehty alunperin sille osiolle, jolle se topicista poistumisen jälkeen menee. Modet ovat vain vaihtaneet joskus topicin osiota.

Sudari11

AkeMake

Moderaattori Viestejä: 1524

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 22.2.2010 17:46

Eikös tuo Poppi10:n ehdottama kysymys ole sama kuin "Miten saan tehtyä linki?" Sama kysymys, mutta eri tavalla selitetty?

Lainaus:
Sami-96:
Ja johan tuolla UKK onkin, mutta tämän listan kaikki kohdat pitäisi sinne lisätä. Mutta niitä mitä siellä on jo, ei tartte poistaa. Nekin on ihan hyödyllisiä. Mutta tuota osoitteenmuutos-asiaa en ehkä hakisi sieltä.

Tämä nyt tekeillä ole UKK on tarkoitus olla vain keskusteluihin keskittyvä UKK. Tarkoitus olisi, että tämä lista olisi helposti saatavilla heti, kun käyttäjä tulee keskustelut-sivulle. Mielestäni koko sivuston kattava UKK on asia erikseen ja se on hyvällä paikalla, vaikkei ihan tarpeeksi kattava ajatellen, että sen pitäisi sisältää koko sivun yleisimpiä ongelmatilanteita.
Lainaus:
Adressista:
Ohjeet-linkin takana oleva UKK on liian vaikeasti tavoitettavissa eikä se käsittele suoraan keskusteluja vaan yleisesti koko sivustoa.

Lainaus:
Hidis:
Nopeasti modet hoiti tarratopiciksi laiton, sillä nyt tämä pysyy koko ajan pinnalla.

Mahtavaa! En itse uskonut, että tätä tarratopiciksi huolittaisiin, mutta ajattelin sitä silti ehdottaa, jos vaikka menisi läpi. : )

Lainaus:
- Poistuessani topicista sivu ohjautui väärälle foorumille. Miksi?

Jos nyt tarkkoja ollaan niin sehän on osio eikä foorumi mihin se menee.

Topic on tehty alunperin sille osiolle, jolle se topicista poistumisen jälkeen menee. Modet ovat vain vaihtaneet joskus topicin osiota.

Lisäänpä tuon korjauksen ja vastauksen listaan..

Roope2_rosa

range osku

Liittymispäivä: 16.06.2008

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 22.2.2010 18:15

Juuh, loisto topic. Mutta mitä se 'nakilla paiskaaminen' tarkoittaa?

Sudari11

AkeMake

Moderaattori Viestejä: 1524

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 22.2.2010 18:34

Nakilla paiskaaminen tai heittäminen on kuvaannollinen ilmaisu haasteen jättämiselle (Ei sama asia kuin haastaa oikeuteen. :P ) tai vastuun siirtämisestä toisille. Eli ylläpito haastoi meitä osallistumaan omalta osaltamme uudistuksiin ja tekemään tämän itse vaatimamme UKK:n.

// McDuck-fani, kyllä tämä pysyy pinnalla, koska moderaattorit laittoivat tämän tarratopiciksi pyynnöstäni. : ) Tämä todellakin on hyödyllinen. En tiedä sitten otetaanko tarraus pois, kunhan ylläpito tekee tälle UKK-listalle oman paikkansa. Se riippuu varmaankin siitä kuinka tärkeä topic tämä on vielä sen jälkeen.

/// Jotta Donald-91 saisi haluamansa virallisen vastauksen niin täytyisi varmaan itsensä ylläpidon käydä vastaamassa siihen. Rehellisen oman mielipiteeni voin asiasta kuitenkin antaa. Luulen, että näiden uusistusten tekemisessä kestää ehkä kauankin. Olisiko jopa pari kuukautta.. Sehän on selvä, ettei niitä hetkessä saada aikaiseksi, mutta tarkempi aika riippuu aivan ylläpidon aktiivisuudesta asian suhteen.

Roope11

McDuck-fani

Liittymispäivä: 26.10.2008

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 22.2.2010 18:59

Hyvin tehty AkeMake. Hyvä ja hyödyllien topic, joka tulee tarpeeseen.Toivottavasti pysyy pinnalla.

// Kyllä minä sen ymmärsin. Tarkoitin vain, että tähän vastattaisiin myös ka koetettaisiin parantaa, ettei tämä olisi tyhjän panttina.

Aku3_barks

Donald-91

Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 22.2.2010 19:26

No jos se olisi minun ensimmäisen kommentin aika tähänkin topicciin. Ihan yleisesti täytyy sanoa, että tämä on kyllä erittäin hyvä ja hyödyllinen/tärkeä topic. Siinä missä Kokousnettisivujen hyväkisikin on. Ja sitten ensimmäiseen kysymykseen minun osaltani:

Milloin ne ylläpidon lupaamat uudistukset ovat tulossa?

Toivoisin ihan varmaa, virallista ja rehellistä vastausta.

Liinu3

iitsulitiitsuli

Liittymispäivä: 27.12.2009

Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 23.2.2010 15:07

Lainaus:
Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset
iitsulitiitsuli - 22.02.10 04Roope_pettynyt0 (ID 473125)
Siinä voisi olla vielä vaikka jokin tällainen:
-Olen kirjoittanut Akupediaan/ lähettänyt kuvan galleriaan/ kirjoittanut foorumille, mutta en saa sudenpentumitalia. Mistä tämä johtuu? Tässä ei siis voi olla syynä, ettei ole kirjautunut sisään, koska näitä toimintoja voi käyttää vain sisäänkirjautuneena.

Haluaisin vastauksen, että käykö tuo listalle?

Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]