Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Aku2_rosa

Don McAnkka

Liittymispäivä: 26.10.2009

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 23.4.2010 17:03

Lainaus:
Toimitus: Ensi viikolla jyrähtää nettiin uutuus, jonka parissa olemme puuhastelleet viime viikot.

Jee! Vihdoin! Pitkään sitä on jo kaivattukin. ; ) Kiitoksia koko AA.fin ylläpidolle! : )

Lainaus:
Vanhus: Odottelen silti ensi viikon uutuutta pienellä ylläriasenteella, enkä sano enempiä ennen kuin näen tilanteen silloin.

Mitäs tuo tarkoittaa? ;P

Touho1

Sohvaperuna

Liittymispäivä: 02.07.2009

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 23.4.2010 17:54

Lainaus:
Toimitus: Hoi!
Älkää menettäkö toivoanne toimituksen hitauden vuoksi! Kokoamanne uudistusten lista ja UKK olivat loistotyötä, ja pikimmiten pyrimme asiaan tarttumaan. Ensi viikolla jyrähtää nettiin uutuus, jonka parissa olemme puuhastelleet viime viikot. Pianpa näette!
t.
Aki

Vai on muutoksia tulossa.. Hyvä, hyvä, hyvä..niin kuin se eräs mummokin siinä jossain mainoksessa hoki, kun poika pöytäliinan vetäisi pois.. no ei siitä sen enempää.
Hienoa, että Akkarin netin uutterat työntekijät ovat saaneet uudistukset kasaan ja ensi viikolla on luvassa muutoksia. Itse toivoisin, että muutokset olisivat ns. "tarpeeksi radikaaleja" eli, että myös huomaisi, eikä vain niin, että "joo, muutimme nyt vähän tuon logon väriä...eiköhän se ole tarpeeksi?" eli sellaiset uudistukset, että ne myös huomataan, eikä mitään pieniä muutoksia.. Ilahtunut

-Sohvis-

Hessu10

Vaa_ri

Liittymispäivä: 07.04.2009

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 23.4.2010 18:23

Lainaus:
Donttu: Mitäs tuo tarkoittaa? ;P
Sitä etten tuomitse ennen kuin näen mitään. Luulen että tämä ylläri on jotain luokkaa tämän topan kysymykset Toimituksen vastausten kera näkösälle sekä kenties viimein se "Vastaa viestiketjuun" -nappi. Muuta en osaa odottaa, käyttäjämodejen valinnastakaan ei ole ollut puhetta, vaikka saattaahan heille toki olla kutsut lähetetty mutta epäilen vahvasti vastaan. Eipä mokoma toisaalta minua liikuta, täällä ei edelleenkään ole keskusteltavaa jota tällä haavaa kipeimmin tarvitsisitte.

Kuitenkaan en tuomitse vielä, tämä on vain odotusteni taso.

// Sami kuule, luulin jo tehneeni selväksi ettei minusta saada modea tänne tai mihinkään muuallekaan. : D Aikaisintaan sitten kun siitä maksetaan palkkaa, ja silloinkin sillä pitäisi jo elää jotta täällä jaksaisi roikkua.

Ope

Sami-96

Liittymispäivä: 05.05.2008

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 23.4.2010 19:13

Mahtaakohan Vaa_rimme usko käyttäjämodeja vastaan johtua siitä, kun ei itse ole saanut kutsua. ;'D Äläkä ota vakavasti. en minäkään usko että ne tulisi. Katotaan nyt viiden vuoden päähän. : )

Vastaa-viestiketjuun navikan kanssa tuskin menee puuhastella pari viikkoa, eli ehkä se on jotain suurempaa. Lupailihan ylläpitomme tässä kaikenlaista. Saas nähä. Minäkään en tuomitse enempää. Sitten ensi viikolla on sen aika.

//:Kyllä mä Vaa_ri sen tiesin. Tahallaan minä noin kirjoitin, sen verran oon sun puheita (kirjoitettuna muodoltaan) seurannut. ; D

Sami-96

Roope21

Touhula

Liittymispäivä: 25.08.2008

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 23.4.2010 20:12

Hieno homma toimitus/ylläpito! Jonkinlaisia uudistuksia tässä on pikkuhiljaa odoteltukin, joten hienoa, että nyt tapahtuu. Minusta on hyvä, että tulee uudistuksia, vaikka eivät mitään suuren suuria olisikaan. Pienempikin uudistus vie sivuja aina eteenpäin ja antaa mahdollisuuksia tuleville suuremmille uudistuksille. Jäädään siis odottamaan ensi viikkoa. =)

Aku2_rosa

Don McAnkka

Liittymispäivä: 26.10.2009

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 24.4.2010 17:16

Lainaus:
Vanhus: Eipä mokoma toisaalta minua liikuta, täällä ei edelleenkään ole keskusteltavaa jota tällä haavaa kipeimmin tarvitsisitte.

Mitäköhän se tarpeellinen keskustelu mielestäsi olisi? :'D

Ja onhan se uudistus pienikin sellainen... :P

Klaara

Kaisakoo

Liittymispäivä: 23.09.2008

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 24.4.2010 18:16

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset
Toimitus - 23.04.10 12:45 (ID 510907) Hoi! Älkää menettäkö toivoanne toimituksen hitauden vuoksi! Kokoamanne uudistusten lista ja UKK olivat loistotyötä, ja pikimmiten pyrimme asiaan tarttumaan. Ensi viikolla jyrähtää nettiin uutuus, jonka parissa olemme puuhastelleet viime viikot. Pianpa näette! t. Aki

En malta oottaa! Jihuu! Käyn ensi viikolla täällä joka päivä, lupaan sen! Ette tainneet muuten tietää, että olen vähän huono pitämään lupauksia...

Aku2_rosa

lakezorro

Liittymispäivä: 23.04.2010

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 25.4.2010 12:09

jatketaan tätä keskustelua täällä http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/11305/usein_kysyttavat_kysymykset

Klaara

Kaisakoo

Liittymispäivä: 23.09.2008

Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 25.4.2010 12:23

Lainaus:
Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset
lakezorro - 25.04.10 12Roope_yllattynyt9 (ID 512310) jatketaan tätä keskustelua täällä http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/11305/usein_kysyttavat_kysymykset

Tällä topicilla on kuules ihan eri idea, kuin "Kokous nettisivujen hyväksi"- topicilla.

Touho1

Sohvaperuna

Liittymispäivä: 02.07.2009

Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 25.4.2010 12:26

Lainaus:
Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset
Kaisakoo - 25.04.10 12:23 (ID 512318)
Lainaus:
Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset lakezorro - 25.04.10 12Roope_yllattynyt9 (ID 512310) jatketaan tätä keskustelua täällä http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/11305/usein_kysyttavat_kysymykset
Tällä topicilla on kuules ihan eri idea, kuin "Kokous nettisivujen hyväksi"- topicilla.

Kaisakoo, lakezorro tarkoitti kuule tuota "Usein kysytyt kysymykset"- topicia, joka on Sami96:n tekemä, eikä tuota "Kokous nettisivujen hyväksi"- topicia. Ja siinä on suurin piirtein sama idea kuin tässäkin ja sitä paitsi se on tehty paljon aikaisemmin kuin tämä.

Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]