UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 20.5.2010 14:12
Otanpa itsekin vihdoin ja viimein osaa tähän käyttäjämodekeskusteluun.
Itse näkisin moderointihommissa mieluiten (miinus jo kieltäytyneet käyttäjät) Donald91: n, djlordin, AkeMaken tahi _wonderlust_in (kieltäytynyt?). En kuitenkaan väittäisi vastaan, vaikka esimerkiksi "Hiidenkirnu" jopin saisi, tiettyä hommaan vaadittavaa kypsyyttä hän kun on mielestäni osoittanut, aivan kuten esimerkiksi Touhula sekä Sohvaperuna.
Ja mitä itseeni tulee:
Lainaus:
Maailman Paras-98: Budjettivaje (Ystävällinen, aktiivisuutta voisi olla enemmänkin)
Kiitän luottamuksesta, Maailman Paras-98, kuten myös asiallisesta palautteesta. Aktiivisuuteni toden totta on kärsinyt vuodenvaihteen jälkeen, mutta voin kaikesta huolimatta vakuutta, että kyse on vain viestien vähenemisestä. Foorumilla itsellään käväisen poikkeuksetta joka päivä.
Mutta sen enempää itseäni mainostamatta voin suoraan sanoa, että itse olen käytettävissä käyttäjämoderaattorin tehtäviin matematiikkatermeillä ilmaisten jos ja vain jos:
a)yllä mainitsemiani käyttäjiä ensiksi edes harkitaan hommaan ja
b)minulla on yleisesti hyväksytty tuki.
En halua siis kiilata halukkaiden jonossa johtuen juuri laskeneesta aktiivisuudestani ja siitä, ettei minulla ole aiempaa kokemusta vastaavanlaisesta "hallinnoimisesta" juuri nimeksikään. Muut siis ansaitsisivat moderaattorin tittelin paremmin.
Toivottavasti tämä viesti ei nyt vaikuttanut itseni liialliselta tyrkyttämiseltä moderaattoriksi, sillä minulle on henkilökohtaisesti tärkeintä tulevissa(ko?) käyttäjämoderaattoireissa vain se, että he palvelevat sivuston etua.
P.S
Ai niin, meinasi unohtua kokonaan. Toivottavasti Vaa_ri luet tämän, kun viime aikoina olet tässä topicissa suht aktiivisesti pyörinyt.
Olen sinulle anteeksipyynnön velkaa, Vaa_ri. En millään tavalla silloin taannoin noteerannut "lähtemistäsi", vaikka olet AA.fi: n käyttäjistä juuri se, joka on vaikuttanut käymissäni keskusteluissa ja väittelyissä ajattelutapaani eniten.
Anteeksi.