Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Lintu

A-L

Moderaattori Liittymispäivä: 19.05.2010

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 19.5.2010 15:46

Moi kaikki!

Keskustelufoorumi on huomisesta alkaen auki klo 07-22.

Aino-Leena
Aku Ankka -lehden harjoittelija

Aku3_barks

Donald-91

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 19.5.2010 15:50

En olekaan AkeMake ottanut ollenkaan noita viestien määrä -tilastojasi huomioon, kun "heitin" tuon arvaukseni että täällä kirjoittelisi 6 000 käyttäjää. Ja kun tarkkoja ollaan, niin en edes tarkoittanut, että kaikki 6 000 olisivat (edes keskimääräisen) aktiivisia.
Ajattelin että jotkut heistä kirjoittelevat vain 0-5 viestiä tyyliin joka toinen kuukausi, eivätkä muuten olisi kirjautuneena tänne... No tiedän eihän sitä aktiivisuutta millään viestimäärällä mitata, mutta viestin kirjoittamiseen kuluvasta ajasta en viitsinyt mennä mitään puhumaan.
Se kun olisi mennyt varmasti vielä enemmän pöpelikköön kuin tuo arvaus täällä kirjoittelevista käyttäjistä.

//: Vau, täällähän näköjään käy kirjoittelemassa muitakin moderaattoreita kuin vain h0rsma ja toimituksen puolesta Aki. Hienoa, niin sitä pitää.
Ja kaikkein hienointa on vieläpä se, että keskustelut ovat myös aamusta nyt pidempään auki kuin ennen. Hyvää työtä ylis! Jatkakaa vain samaan malliin!

Roope6

"Hiidenkirnu"

Moderaattori Viestejä: 3531

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 19.5.2010 16:05

Lainaus:
Vaari: modeksi pääseminenkö niitä hyviä topiceja aloittaa?

En tarkoittanut, että hyviä topiceja täytyisi aloittaa vaan tarkoitin, että täältä ei löydy kirjalle topiceja jotka hän näkisi tarpeeksi hyviksi vastata ja jossa keskustelu on edes hieman parempaa kuin normi tasonen topic täällä. Hyvien topicien teko ei ole minusta mikään syy modeja valittaessa.

Aino-Leenasta kuullaan taas vaihteeksi : ).

Ja saatiihan sitä ääntä kuuluviin! On aivan turhaa myöntyä sellaiseen mistä ei sovittu aiemmin. Lupaukset täytyy pitää ja näinhän se ylläpito nyt myös teki tuon osalta. Arvostus nousee heitä kohtaan kun kuuntelevat käyttäjiä.

Inkkari

_Aali_

Liittymispäivä: 19.05.2010

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 19.5.2010 16:26

Jes! Kiitos paljon! Ja hänelle, joka kertoi adressista, en tiennyt. Kiitos vielä!

_Aali_

Sudari11

AkeMake

Moderaattori Viestejä: 1524

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 19.5.2010 16:42

Mikäli _Aali_ tai jotain muuta käyttäjää kiinnostaa tietää lisää adressista ja akuankka.fi:n historiasta niin kannattaa käydä lukemassa Aku Ankka-foorumin legendat -topic
http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/16711/aku_ankka_foorumin_legendat
ja adressin voi käydä katsomassa Kokous nettisivujen hyväksi -topicissa (Adressi sisälsi nuo asiat, mutta lopullinen muoto oli parempi)
http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/ketju/7427/kokous_nettisivujen_hyvaksi/viesti/417149/ko
Toimituksen vastauksen adressiin taas voi lukea samasta topicista myöhempää
http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/ketju/7427/kokous_nettisivujen_hyvaksi/viesti/469034/ko

Pikkupoika

Lillamyy

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 19.5.2010 17:12

Hieno juttu, mahtavaa!
Mutta onko sellaista topic: ia jo missä voi mainostaa topic: eja?

Ilahtunut

Sudari11

AkeMake

Moderaattori Viestejä: 1524

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 19.5.2010 17:40

Kyllä sellainen löytyy.
Topic-Topic:
http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/16955/topic_topic/sivu/1

/// Kerrankin huomasin, kun saavutan jonkin rajapyykin. Tällä viestillä tuli näköjään 700 viestin raja täyteen. : )

Nakymaton

Budjettivaje

Liittymispäivä: 31.08.2009

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 20.5.2010 14:12

Otanpa itsekin vihdoin ja viimein osaa tähän käyttäjämodekeskusteluun.

Itse näkisin moderointihommissa mieluiten (miinus jo kieltäytyneet käyttäjät) Donald91: n, djlordin, AkeMaken tahi _wonderlust_in (kieltäytynyt?). En kuitenkaan väittäisi vastaan, vaikka esimerkiksi "Hiidenkirnu" jopin saisi, tiettyä hommaan vaadittavaa kypsyyttä hän kun on mielestäni osoittanut, aivan kuten esimerkiksi Touhula sekä Sohvaperuna.

Ja mitä itseeni tulee:

Lainaus:
Maailman Paras-98: Budjettivaje (Ystävällinen, aktiivisuutta voisi olla enemmänkin)

Kiitän luottamuksesta, Maailman Paras-98, kuten myös asiallisesta palautteesta. Aktiivisuuteni toden totta on kärsinyt vuodenvaihteen jälkeen, mutta voin kaikesta huolimatta vakuutta, että kyse on vain viestien vähenemisestä. Foorumilla itsellään käväisen poikkeuksetta joka päivä.

Mutta sen enempää itseäni mainostamatta voin suoraan sanoa, että itse olen käytettävissä käyttäjämoderaattorin tehtäviin matematiikkatermeillä ilmaisten jos ja vain jos:

a)yllä mainitsemiani käyttäjiä ensiksi edes harkitaan hommaan ja
b)minulla on yleisesti hyväksytty tuki.

En halua siis kiilata halukkaiden jonossa johtuen juuri laskeneesta aktiivisuudestani ja siitä, ettei minulla ole aiempaa kokemusta vastaavanlaisesta "hallinnoimisesta" juuri nimeksikään. Muut siis ansaitsisivat moderaattorin tittelin paremmin.

Toivottavasti tämä viesti ei nyt vaikuttanut itseni liialliselta tyrkyttämiseltä moderaattoriksi, sillä minulle on henkilökohtaisesti tärkeintä tulevissa(ko?) käyttäjämoderaattoireissa vain se, että he palvelevat sivuston etua.

P.S
Ai niin, meinasi unohtua kokonaan. Toivottavasti Vaa_ri luet tämän, kun viime aikoina olet tässä topicissa suht aktiivisesti pyörinyt.
Olen sinulle anteeksipyynnön velkaa, Vaa_ri. En millään tavalla silloin taannoin noteerannut "lähtemistäsi", vaikka olet AA.fi: n käyttäjistä juuri se, joka on vaikuttanut käymissäni keskusteluissa ja väittelyissä ajattelutapaani eniten.
Anteeksi.

Hessu10

Vaa_ri

Liittymispäivä: 07.04.2009

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 20.5.2010 14:49

Lainaus:
Budjettivaje: Toivottavasti Vaa_ri luet tämän, kun viime aikoina olet tässä topicissa suht aktiivisesti pyörinyt.
Pyörin täällä aktiivisesti edelleen, lähinnä gallerian vuoksi, muttei juuri huvita kirjoitella. Jostain jännästä syystä...

Lainaus:
Olen sinulle anteeksipyynnön velkaa, Vaa_ri. En millään tavalla silloin taannoin noteerannut "lähtemistäsi", vaikka olet AA.fi: n käyttäjistä juuri se, joka on vaikuttanut käymissäni keskusteluissa ja väittelyissä ajattelutapaani eniten.
Anteeksi.
Sinulla ei ole mitään velvollisuutta pyydellä anteeksi, oikeastaan olisin toivonut kaikkien toimineen samoin. En sitten kokonaan kyennytkään lopettamaan kiitos (pahus) melkoisen valitusvyöryn jonka ilmoituksellani aiheutin. Olisin vain halunnut kaikkien ymmärtävän, unohtavan ja jatkavan normaalisti, kuten sinä teit. Ignore me, please, making this easier.

Ja koska oletettavasti siirrymme piakkoin nollatoleranssiin offin osalta, mainittakoon vielä itse aiheestakin että modevalintoja ei tarvitse pelätä.

//
Lainaus:
Donald: Jos olen nyt yhtään perillä, tarkoittanet sitä, että kaikista topiceista aletaan kohta poistamaan kaikki sellaiset viestit jotka eivät liity topicin aiheeseen (kuten varmaan tämäkin viesti : D ). Sitäkö tarkoitit?
Sitäpä juuri, ei niitä modeja turhaan hommata.

Aku3_barks

Donald-91

Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 20.5.2010 15:26

Mistä sinä Vaari sen niin päättelit/päättelet, että "siirrymme piakkoin nollatoleranssiin offin osalta"? Ja mitä sinä sillä tarkoitat?
Jos olen nyt yhtään perillä, tarkoittanet sitä, että kaikista topiceista aletaan kohta poistamaan kaikki sellaiset viestit jotka eivät liity topicin aiheeseen (kuten varmaan tämäkin viesti : D ). Sitäkö tarkoitit?

Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]