Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Hessu10

Vaa_ri

Liittymispäivä: 07.04.2009

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 26.2.2010 11:09

Lainaus:
Tarkoittaako vaari nyt, että me keräämme vain kysymykset ja ylläpito vastaa niihin?
Tarkoitan juuri sitä, sillä ylishän nämä jutut tietää. Me käyttäjäthän näitä kysymyksiä esitämme - siksi ettemme tiedä niihin vastausta. Toki on joitakin ihan perusasioita mihin tiedämme ratkaisun, mutta eikös ylläpidon ole silti aina se oikein? Toimitus antoi homman meille siksi että me olemme niitä kysyjiä, ei heille välttämättä sivujentuntijoina tule kaikkia mahdollisia kysymyksiä mieleen. Kuitenkin oletin että vastaukset tulevat sieltä, eivät meiltä.

Roope23

Roope Ankka12

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 26.2.2010 16:02

Enpä ole tässä topicissa käynyt, olen vain tästä kuullut. Hyvä kuitenkin, että tämä tehtiin. Minulla on kuitenkin kaksi kysymystä topiciin liittyen.

1.Tälläinen topic oli jo, miksi piti tehdä uusi? Huomasin kyllä, että tämän topicin aloitusviesti on parempi ja kattavampi, joten uskon vastauksen löytyvän siitä.

2.Aloitusviesti vaikuttaa puutteelliselta, miksi topic luotiin, vaikka se ei ole vielä täydellinen? Onko topicissa tarkoitus täydentää aloitusviestin kysymyksiä?

>Ra12

Taikaviitta3

djlordi

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 26.2.2010 16:34

Sellaisen kysymyksen ainakin voisi lisätä, että "Mikä on topic?", koska tuntuu, että kovinkaan moni ei sitä tiedä. Ja keskustelufoorumihan on eri asia, kuin keskusteluosio, jota ei myöskään kovin moni tunnu ymmärtävän.

Roope6

"Hiidenkirnu"

Moderaattori Viestejä: 3531

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 26.2.2010 17:32

Lainaus:
RA12: 1.Tälläinen topic oli jo, miksi piti tehdä uusi? Huomasin kyllä, että tämän topicin aloitusviesti on parempi ja kattavampi, joten uskon vastauksen löytyvän siitä.

Oletko lukenut ollenkaan aiempia viestejä RA12? Samaa asiaa on kysytty jo kahdesti, joten ilmeisesti et ole lukenut. Katso aiempia viestejä niin ymmärrät tämän topicin tarkoituksen.

Lainaus:
RA12: 2.Aloitusviesti vaikuttaa puutteelliselta, miksi topic luotiin, vaikka se ei ole vielä täydellinen? Onko topicissa tarkoitus täydentää aloitusviestin kysymyksiä?

Nyt en ole olleenkaan varma, sillä Vaari näyttää olevan sitä mieltä, että tarkoituksena olisi vain keksiä kysymyksiä, joihin ylläpito sitten vastaa ja laittaa UKK-sivulle. AkeMake on kuitenkin toistamieltä, joten enpä nyt tiedä mitä tässä topicissa pitäisi tehdä. Ehkäpä jonkun pitäisi kysyäistä palautteen kautta ylläpidolta.

Lainaus:
DL: Sellaisen kysymyksen ainakin voisi lisätä, että "Mikä on topic?", koska tuntuu, että kovinkaan moni ei sitä tiedä. Ja keskustelufoorumihan on eri asia, kuin keskusteluosio, jota ei myöskään kovin moni tunnu ymmärtävän.

Hyviä ehdotuksia ja tärkeitä tällä foorumilla, kun on niin paljon kokematonta porukkaa. Eihän AkeMakekaan tiennyt, että esim. hahmot on osio eikä foorumi. Älä ota tuota pahalla AM se oli vain esimerkki.

Sudari11

AkeMake

Moderaattori Viestejä: 1524

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 27.2.2010 9:21

Lainaus:
Roope Ankka12:
Tälläinen topic oli jo, miksi piti tehdä uusi? Huomasin kyllä, että tämän topicin aloitusviesti on parempi ja kattavampi, joten uskon vastauksen löytyvän siitä.

Kuten jo sanottiin, lue aikaisempia viestejä, sillä tästä on jo puhuttu melko paljon.
Lainaus:
Roope Ankka12:
Aloitusviesti vaikuttaa puutteelliselta, miksi topic luotiin, vaikka se ei ole vielä täydellinen? Onko topicissa tarkoitus täydentää aloitusviestin kysymyksiä?

Kyllä aloitusviesti ehdottomasti on keskeneräinen! "Miksi luotiin, vaikka aloitusviesti ei ole täydellinen?" Mitä ihmettä? Väitätkö, että aloitusviestin kuuluisi olla täydellinen ennenkuin topicin voi luoda. Se on melko paljon vaadittu. Mielestäni meidän kuuluisi täydentää aloitusviestin kysymyksiä ja niiden vastauksia vielä huomattavasti. Nyt on kyllä Roope Ankka12: lta jäänyt täydellisesti tutustumatta tähän topiciin..

Mikä on topic? voisi tosiaan olla ihan hyvä kysymys. Lisäänpä sen aloitusviestiin.

Lainaus:
Hidis:
Ehkäpä jonkun pitäisi kysyäistä palautteen kautta ylläpidolta.

Olen sitä mieltä, että siitä tuskin on mitään haittaa, vaikka kysymyksiin vastaukset laitammekin. Jos ne ovat täysin väärin niin eiköhän ylläpito vastaukset silloin muuta. Tuskin vastauksista kuitenkaan mitään haittaa voi olla. Tästä tuli kuitenkin sen verran keskustelua, että laitoin ylläpidolle kysymystä asiasta. Toivotaan nyt, että ylläpito antaa oman näkemyksensä asiasta, jotta pääsemme vihdoinkin keskustelemaan itse asiasta.

// Juu, laitanpa tuon Tapsa99:n ehdottaman kysymyksen.

Pikkulintu

Tapsa99

Liittymispäivä: 07.09.2008

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 27.2.2010 9:52

Voisiko sinne lisätä sellaisen kysymyksen, että "En voi kirjoittaa viestiä. Mitä teen?" Siihen vastaukseksi voisi olla esim. Keskusteluajat ovat jo menneet kiinni tai sitten et ole kirjautunut sisään.

- Tapsa - Siellä missä sinäkin

Sudari14

Roope macankka 1

Liittymispäivä: 10.12.2008

Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 27.2.2010 19:54

Lainaus:
Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset
Tapsa99 - 27.02.10 09:52 (ID 476120)
Voisiko sinne lisätä sellaisen kysymyksen, että "En voi kirjoittaa viestiä. Mitä teen?" Siihen vastaukseksi voisi olla esim. Keskusteluajat ovat jo menneet kiinni tai sitten et ole kirjautunut sisään.

- Tapsa - Siellä missä sinäkin

Minä en pysty kirjoittamaan vaikka oon kirjautuneena.Pystyn pelkästään lainaamaan viestejä ja kirjoittaa niihin. Mitä teen olen epätoivoinen???

Milla2

_wonderlust_

Moderaattori Viestejä: 4337

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 27.2.2010 19:57

Lainaus:
Roope macankka 1: Minä en pysty kirjoittamaan vaikka oon kirjautuneena.Pystyn pelkästään lainaamaan viestejä ja kirjoittaa niihin.

Uudistusten myötä sivuilta katosi pelkkä Vastaa-linkki, ja jäljelle/tilalle jäi Vastaa viestiin. Voit silti vastata lainaamatta kenenkään muun viestiä, kun klikkaat vain Vastaa viestiin, mutta et lainaa enää alkuperäistä viestiä (musta-keltainen Lainaa alkuperäistä linkkiä -linkki).

//Eipä mitään: )

Sudari14

Roope macankka 1

Liittymispäivä: 10.12.2008

Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 27.2.2010 20:19

Paljon kiitoksia!!

Roope21

Touhula

Liittymispäivä: 25.08.2008

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 28.2.2010 17:03

Miten olisi: Miten voin muokata viestiäni? Sellaista en listalla nähnyt.

Lainaus:
- Vastasin topiciin, muttei se noussut ensimmäiseksi. Miksi?
Parempi kieliasu olisi kai: Vastasin topiciin, mutta se ei noussut ensimmäiseksi. Miksi?

Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]