UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 1.3.2010 17:01
Sensuroiko MRA ehdotuksensa sen takia, koska luulit, että se olikin listassa, muttet vain ollut sitä huomannut. : ) Minä katsos lisäsin ehdotuksesi melko nopeasti tuonne listaan. En vain sitä tänne ilmoittanut.
Olenkin nyt lisäillyt melkolailla kaikki ehdotukset tuonne listaan pelkästään sillä kriteerillä, että sen pitää liittyä keskusteluihin. Tämä Ninnun ehdotus ei suoraan liity keskusteluihin, joten jätän sen lisäämättä.
Kun täällä syntyi keskustelua/kinaa siitä pitäisikö meidän myös vastata noihin UKK:n kysymyksiin vai jätetäänkö se ylläpidolle, niin lähetin siitä kysymystä ylläpidon suuntaan mitä mieltä he asiasta ovat. Tänään siihen tuli vastaus, joka oli tällainen:
Lainaus:
Hoi!
Kävinkin ilolla katsomassa sananvaihtoanne Kokous-topicissa. Minulla on halu tehdä keskustelupalstasta mahdollisuuksien rajoissa kävijöille mahdollisimman mieleinen paikka, joten saatte toki halutessanne myös tehdä vastaukset. Muotoilemme ne sitten sivulle sopivassa muodossa.
Hienoa, että jaksatte olla noin aktiivisia!
Aki
Näin ollen voimme siis myös vastata kysymyksiin ja mikäli vastaus on jotenkin väärin tai huonosti muotoiltu, niin ylläpito kyllä korjaa ne sopiviksi. Minua vain harmittaa edelleen tämän topicin hiljaisuus. Kyllähän tänne viestejä tulee, mutta UKK ei vain valmistu sitä vauhtia mitä odotin. Pitääkin siis edelleen herätellä keskustelua täällä.
Lainaus:
- Mitä minun tulee muistaa kirjoittaessani foorumille?
- Miten voin kirjoittaa viestin?
Klikkaamalla jonkun käyttäjän kirjoittaman viestin alla olevaa "vastaa viestiin" -linkkiä
- En voi kirjoittaa viestiä. Mitä teen?
- Miten voin muokata viestiäni?
- Miten voin tehdä aiheen?
Otetaan aluksi esille nämä viisi ensimmäistä kysymystä. Kehitelläänpä aluksi näille vastaukset ja nämä lauseet sopivaan äidinkielelliseen muotoon. Ehdotuksia?