Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Aku15

ensi@lantti

Liittymispäivä: 04.07.2010

Re: Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 4.1.2011 18:57

Minä tiedän ainakin, että Mac Duckyn profiili on poistettu, koska olen nähnyt yhden hänen kirjoittamansa viestin, jossa ei ole hänen profiilikuvaansa, rekisteröitysmispäiväänsä ja viestimäärää. Sain selville, että kyseinen käyttäjä on Mac Ducky, koska luin muut viestit ja niissä luki se.

Olivari

SuperÄijä

Liittymispäivä: 27.12.2009

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 5.1.2011 11:04

Lainaus:
ensi@lantti:
Minä tiedän ainakin, että Mac Duckyn profiili on poistettu, koska olen nähnyt yhden hänen kirjoittamansa viestin, jossa ei ole hänen profiilikuvaansa, rekisteröitysmispäiväänsä ja viestimäärää. Sain selville, että kyseinen käyttäjä on Mac Ducky, koska luin muut viestit ja niissä luki se.

No mikäs tämä sitten on?
>http://www.akuankka.fi/profiilit/1815

Taikaviitta3

djlordi

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 5.1.2011 11:14

Lainaus:
ensi@lantti: Minä tiedän ainakin, että Mac Duckyn profiili on poistettu, koska olen nähnyt yhden hänen kirjoittamansa viestin, jossa ei ole hänen profiilikuvaansa, rekisteröitysmispäiväänsä ja viestimäärää.

Tuolla perusteella munkin profiili oltaisiin poistettu. Itsekin ole löytänyt "arkistoista" muutaman maaliskuussa 2008 kirjoittamani viestin, joissa ei itselläni näy profiilikuvaa eikä noita muitakaan tietoja. Enkä edes pysty muokkaamaan enää niitä viestejä. Eli vika ei ole siinä, että profiili oltaisiin poistettu, vaan vika on joku aivan muu.

Kulkuri1

akkari11

Liittymispäivä: 07.10.2010

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 5.1.2011 11:47

Okei, eli tämä voidaan jo laittaa Ylläpidon mokaksi. Eise tietenkään mikään maailman vakavin juttu ole, mutta olisi varmaan joidenkin mielestä kiva päästä muokkaamaan viestejään.

Lauri_lokki

DoubleDuck

Liittymispäivä: 23.08.2010

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 6.1.2011 11:25

Itse luulin aluksi, että semmoiset viestit olisivat joitakin Moderaattoreiden käytössä oleva profiili, jossa ei näkyisi mitään tietoja. Luulen kuitenkin, että vastausolisi kuitenkin aivan toinenlainen.
Minun kysymys:
Huomasin, että uusi Foorumi oli ilmestynyt, Pelit ja leikit. Olin tehnyt aikaisemmin keskustelun nimeltä Sisä-ja ulkoleikit. Menin siihen minun tekemään keskusteluun, ja painon nappia "ilmoita asiaton viesti", ja kirjoitin, että voitaisiinko se keskustelu siirtää sinne "Pelit ja leikit"-foorumille, ja sitä ei ole vieläkään siirretty sinne. Lähetin viestin ylläpidolle eilen.
Tässä omat epäilyni:
- ylläpito on jostakin syystä sitä mieltä, että se keskustelu ei kuuluisi siihen Foorumiin
- keskusteluani ei voisi siirtää sinne, sillä se Foorumi on tehty myöhemmin
- keskustelun suosio olisi niin alhaalla, että siirrosta ei olisi mitään hyötyä

Mitä mieltä olette itse tuosta asiasta?

~DD, tuplasti Tuplanollaa!

Roope6

"Hiidenkirnu"

Moderaattori Viestejä: 3531

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 6.1.2011 11:55

Ai Lordiltakin on noita viestejä mennyt tollaiseksi? Mistäköhän johtuu, kun nykyään tuntuu noita topiceistakin löytyvän, jossa ei näy sen topicin tekijää. Tuo MAD:in profiilihan meni silloin rikki eli sitä ei tarvitse ihmetellä, jos hänen viesteissään ei näy kiroittajaa, mutta nykyään tälläisiä tuntuu löytyvän aina vain lisää ettei viestissä ole kirjoittajan nickiä eli mistä lie tuokin johtuu?

DD: Ehkä ei kannata alkaa ilmoittelemaan noita topiceja siirreltäväksi, antaa mielummin Maken ja Wondyn hoitaa se homma kahdestaan. Luulisin ettei tuo sinun topic siirtynyt siksi tuohon osioon, koska eivät nämä alkuperäiset modet ole jatkuvasti niitä lukemassa ja tekemässä miten ilmoittaja tahtoon. Kannattaa nyt vain jaksaa odotella hetki, että Wondy ja Make pääsee tuon hommansa aloittamaan eikä nyt hätiköidä asioiden kanssa.

Masylle hänen pyytämänsä topic: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/22551/oletko_kirjautuneena_operaatio_hurri

Aku3_barks

Donald-91

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 6.1.2011 17:00

Kenen mielestä näillä sivuilla kannattaisi järjestää se sellainen Julkaisu 2010 -gaala? (Kategoria-ehdotukset löydätte minun uusimmasta viestistä Markku-gaala -topicista.)

Kuka tai ketkä sen gaalan voisi järjestää?

Se pitäisi kuitenkin järjestää huolella ja varmaankin aika pian.

Minun mielestä se olisi ihan perusteltua järjestää, sillä siitä on puhuttu paljon ja vastaavaa ei tietääkseni muualla näillä sivuilla ole.

Lauri_lokki

DoubleDuck

Liittymispäivä: 23.08.2010

UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 6.1.2011 20:36

Minusta tuommoinen keskustelu on jo, mutta jos ei ole, niin tässä olisi muutama vaihtoehto:
Aku Vankkis
"Hiidenkirnu"
_wonderlust_
AkeMake

Aku Vankkis sai kyllä hienosti vietyä "Vankka-sedän joulukalenteri"-keskustelun hienosti läpi, ja onnyt aloittanut uuden keskustelun nimeltä Pistepotti, ja on kyllä saanut kaikki järjestelyt hyvin tehtyä, joten se "Vuoden sarja 2010" voisi sujua häneltä ihan hyvinkin, mutta hänelle saattaisi tulla siinä vähän kiire, joten siinä olisi sitten vähän miinusta...

"Hiidenkirnu" olisi tosi hyvä viemään semmoisen läpi, ja hänhän sai myös hienosti "Markku-gaala 2010":n äänet laskettua erinomaisesti, ja olisi tosi hyvä ehdokas.

Kummatkin Moderaattorit ovat tosi hyviä vaihtoehtoja, mutta kuitenkin ehkä hieman enemmän kääntyisi. Aku Vankkiksen ja "Hiidenkirnun" puoleen.

No siinä oli ainakin muutamia vaihtoehtoja, mutta kyllähän niitä moniakin muita käyttäjiä löytyy, jotka voisivat tulla siihen. Roope_silmanisku

~DD, tuplasti Tuplanollaa!

Kulmikas_mies

Veli Huilu

Liittymispäivä: 04.01.2010

Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 7.1.2011 13:04

Lainaus:
UKK - Usein Kysytyt Kysymykset
DoubleDuck - 06.01.11 08:36 (ID 690125) Minusta tuommoinen keskustelu on jo, mutta jos ei ole, niin tässä olisi muutama vaihtoehto: Aku Vankkis "Hiidenkirnu" _wonderlust_ AkeMake Aku Vankkis sai kyllä hienosti vietyä "Vankka-sedän joulukalenteri"-keskustelun hienosti läpi, ja onnyt aloittanut uuden keskustelun nimeltä Pistepotti, ja on kyllä saanut kaikki järjestelyt hyvin tehtyä, joten se "Vuoden sarja 2010" voisi sujua häneltä ihan hyvinkin, mutta hänelle saattaisi tulla siinä vähän kiire, joten siinä olisi sitten vähän miinusta... "Hiidenkirnu" olisi tosi hyvä viemään semmoisen läpi, ja hänhän sai myös hienosti "Markku-gaala 2010":n äänet laskettua erinomaisesti, ja olisi tosi hyvä ehdokas. Kummatkin Moderaattorit ovat tosi hyviä vaihtoehtoja, mutta kuitenkin ehkä hieman enemmän kääntyisi. Aku Vankkiksen ja "Hiidenkirnun" puoleen. No siinä oli ainakin muutamia vaihtoehtoja, mutta kyllähän niitä moniakin muita käyttäjiä löytyy, jotka voisivat tulla siihen. Roope_silmanisku ~DD, tuplasti Tuplanollaa!

Itsekino lisin sanonut noita.
Mutta mikä vuoden sarja 2010? Sellainen on jo! Ja sitä paitsi Donald-91 puhui ankkajulkasugaalasta, siin ätarkoitetaan niin kuin taaskreita ja kovakantisia, ei mitään sarjoja. Taisi olla moka, vai? Olen itse tehnyt tuollaisen misä äänestetään parhaita, mutta jos joku mode tai joku muu tekee ssemmoisen, niin siitä vaan!

Oletusprofiili

AkutykkääIineksestä

Liittymispäivä: 08.10.2009

Re: Re: UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 7.1.2011 15:47

Kannatan ideaasi, Don.

Lainaus:
Donald-91: Kuka tai ketkä sen gaalan voisi järjestää?

Donald-91
_wonderlust_
AkeMake
"Hiidenkirnu"
Fort Tripla

Noita lähinnä itse ajattelin..

Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]