UKK - Usein Kysytyt Kysymykset 4.3.2010 15:06
Lainaus:
Hidis:
En löydä viestiäni!
? Mitähän tällä haetaan takaa?
Itsehän en tuota kysymystä ole tehnyt, mutta luulen, että sillä on haettu tapausta, jossa henkilö yrittää etsiä tiettyä viestiään keskusteluista, muttei löydä topicia ja kohtaa topicissa johon viestinsä on kirjoittanut. Eli neuvotaan käyttämään hakua?
Laitoin tuon antamasi vastauksen kuitenkin jossain muodossa.
Noista hymiöistä luulen, että kun ylläpito saa sen valikon viestin kirjoituksen viereen, josta valitaan halutut hymiöt niin samalla muuttuu myös se tapa, jolla hymiöitä saa. Eli luultavasti hymiöitä ei enää saa normaalilla tekstihymiöllä vaan pitää kirjoittaa esim. [iloinen] tai jotain tuollaista.
Donald-91: lle tiedoksi, että tämä tekemämme UKK on tarkoitus olla ainoastaan keskustelujen UKK, joka laitetaan tähän keskustelu-sivulle näkyviin. Tähän ei siis ole tarkoitus kerätä kysymyksiä mihinkään muuhun kuin keskusteluihin liittyen.
Alkaakohan nyt olla kaikkiin vastattuna? Vieläkö joku keksii jotain kysymyksiä, joita olisi tärkeä laittaa tuohon? Kommentoikaa vastauksia, ovatko ne kattavia ja selitetty järkevästi? Onko joku kysymys turha? Näihin kysymyksiin haluaisin mahdollisimman kattavia vastauksia mahdollisimman monelta!! Eikä sitten sanota, että UKK on nyt hyvä, koska se ei sitä kuitenkaan ole. >: )
Ja tässä vaiheessa on varmaan hyvä antaa valtaisat aplodit "Hiidenkirnu"lle näin suuresta avusta. Lisäksi kiitän kaikkia muitakin, jotka tähän projektiin osallistuivat/osallistuvat. Kiitoksia jokaiselle!! : ) Mutta ei lopeteta tähän vaan vastatkaa noihin edellisessä kappaleessa esitettyihin kysymyksiin.
Vielä erikseen Akin, akkarin toimituspäällikön, minulle lähettämä vastaus palautteeseeni, joka toivottavasti innostaa kaikkia kehittämään näitä keskusteluja paremmiksi omalla panoksellaan. : )
Lainaus:
-- Minulla on halu tehdä keskustelupalstasta mahdollisuuksien rajoissa kävijöille mahdollisimman mieleinen paikka, --
Hienoa, että jaksatte olla noin aktiivisia!
Aki