Ketkä on osallistunut galleriaan

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko joku osallistunut galleriaan itse olen kaksi työtä lähettänyt mutta ne eivät ole vielä siellä

Kommentit (15)

Vierailija

Minulla siellä on jokin ihme vika kun ei saa mitään lähetetyksi vaan aina tulee säkäväkäpimaus tai mikä lienee.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Olen lähettänyt muutaman, ja lähetän lähiaikoina lisää. (parempia)

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen lähettänyt jotain 5-8 kuvaa sinne. Aika huonoja monet...:D Kuitenkin olen siis joitain lähettänyt ja tulen lähettämään vielä paljon lisääkin niitä. (varmaan:D)

Vierailija

Yhden tekemäni joka on paintilla, yksi on kansikuva ja yksi on kuva jonka olen ottanut piirroksestani ja lähettänyt sen sinne.

Vierailija

En ole vielä osallistunut, mutta sitten kun jaksan/ehdin laittaa sinne itse piirtämiäni kuvia, niin tietenkin laitan. Nyt ei oikein ehdi eikä jaksa, kun pitää mennä lukemaan historian kokeeseen.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Olen lähettänyt Galleriaan noin 10 kuvaa, ja muutama on onnistunut tosi hyvin. Mutta sen sanon, että ne eivät ole parasta käsialaani ja osa niistä on Paintilla tehtyjä.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Oon osallistunu ja ne kaikki on ollu ihan surkeita. Lähi aikoina kylläkin tulee parempia kuvia mutta minkälaisina, jaa a sitä ei tiiä kukaan.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Juuri tänään lähetin ensimmäisen, johon tulee Frodo95. Kansikuvakilpailuun osallistuin omalla nimelläni, lähetin sen tavallisella postilla.

Tänään kun sen kuvan lähetin, tuli säkäväkäpimaus, mutta epäilen, että kuva lähti siltikin. Ja lähetin heti sen jälkeen toimitukselle palautetta, jossa kysyin onko kuvani tullut, ja mistä johtuu moinen ongelma... Lisäksi juuri äsken piirsin kuvan jonka aion lähettää galleriaan...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat