Club Penguin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko teillä tyyppiä? Jos on niin tänne vain! (Muutkin saavat tulla) Voitte kertoa tyyppinne nimen, tapahtumia jne.

Tyypin nimi: Ellyppi ja Elberado

Varatyyppejä: Ellyppi2 ja El be ra do 2

Membeship: Ei ole (saan joululahjaksi)

Tapahtuma: Dojolta saa kaivoskypäriä/Dojon päälle on myrskyn seurauksena vyörynyt lunta.

Kysymyksiä: Kuka on dojon katolla oleva ?????? tyyppi?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

jonzkuaku kirjoitti:Tyypin nimi: Jonzku1<br />

Member: Oli mutta ei oo enää<br />

Kysymys:ei oo koska osaan kaiken pelistä koska olen ollut siellä demosta asti. <br />

<br />

Tässä muutamia vastauksia: ???? Penguinista ei ole vielä mitään tietoa, lehdessä vähän infoa. Memberyyttä ei voi ostaa pengurahalla vaan oikealla (kokenut) Ostin itse kuukauden memberyyden ja maksoi 5 euroa.

Joo, ostin memberyyden itelleni, mutta eikö kukaan voi kertoa miten sen pingun päänpäälle saa NIMEN sen alkuperäsen penguin numerosarjan tilalle?? Pingurahaa saa kivasti peleistäkin ja oonki ostanut pingurahalla kaikkee sälää ja pari lemmikkiä. :D

Vierailija

P.J. Petkunterä kirjoitti:Onko teillä tyyppiä? Jos on niin tänne vain! (Muutkin saavat tulla) Voitte kertoa tyyppinne nimen, tapahtumia jne. <br />

<br />

Tyypin nimi: Ellyppi ja Elberado<br />

Varatyyppejä: Ellyppi2 ja El be ra do 2<br />

Membeship: Ei ole (saan joululahjaksi)<br />

Tapahtuma: Dojolta saa kaivoskypäriä/Dojon päälle on myrskyn seurauksena vyörynyt lunta.<br />

Kysymyksiä: Kuka on dojon katolla oleva ?????? tyyppi?

Kysymykseesi vastaan, että se on joku tyyppi jonka nimi on ?????, ei sen kummempaa.

Vierailija

Oon kuullu siitä mutta en tiedä mitä siellä tehdään en oo koskaa käyny sivuilla enkä ymmärrä mistä te puhutte.

Vierailija

jonzkuaku kirjoitti:Tyypin nimi: Jonzku1<br />

Member: Oli mutta ei oo enää<br />

Kysymys:ei oo koska osaan kaiken pelistä koska olen ollut siellä demosta asti. <br />

<br />

Tässä muutamia vastauksia: ???? Penguinista ei ole vielä mitään tietoa, lehdessä vähän infoa. Memberyyttä ei voi ostaa pengurahalla vaan oikealla (kokenut) Ostin itse kuukauden memberyyden ja maksoi 5 euroa.

Mulla ois kysymys JONZKUAKU!!! jos on ollu memberi, niin säilyykö ne tavarat tai vatteet mitä on ostanu sinä aikana vaikka ei ois enää member??

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Tämmöisiä keskusteluja on ollut jo! Minä olen rekisteröitynyt sinne, ja pingviinini nimi on Pingpengu1. Minulla ei ole membershipiä, eikä minulle ostetakkaan.

Vierailija

On tyyppi nimeltä Nikker222.

Membership: On

Muuten Dojolta ei enää saa kaivos

kypäriä vaan semmoisia sandaaleja (On

katsos vähän edistynyt)

Dojolla on avautunut se semmoinen

ovi mikä oli ennen lumenpeitossa.

Mileyfani tiedoksi vaan

membershippiä ei voi ostaa oman

pingviinin rahoilla

vaan pitää käyttää oikeaa rahaa.

Vierailija

adz kirjoitti:Jep oon Warru mutta miten saa nimen pingun päälle, mulla lukee vaan numeroliuta, voisko joku kertoa.

jep kanattaa mennä johonkin toiseen foorumiin

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:

jonzkuaku kirjoitti:Tyypin nimi: Jonzku1&lt;br /&gt;<br />

Member: Oli mutta ei oo enää&lt;br /&gt;<br />

Kysymys:ei oo koska osaan kaiken pelistä koska olen ollut siellä demosta asti. &lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Joo, ostin memberyyden itelleni, mutta eikö kukaan voi kertoa miten sen pingun päänpäälle saa NIMEN sen alkuperäsen penguin numerosarjan tilalle?? Pingurahaa saa kivasti peleistäkin ja oonki ostanut pingurahalla kaikkee sälää ja pari lemmikkiä. :D

Jaa säkin pelaat sitä, mä en enää nykyään, liian huono kun kaikki melkein maksaa, memberiksi en koskaan aio siellä muuttua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat