Kuka kannattaa jalokivijahtia?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä ainakin.

Sivut

Kommentit (44)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Minä ainakin kannatan, olipa se kultaryntäys tai mikä ryntäys tahansa. En ehtinyt ekaan ryntäykseen mukaan.

Ps: Asiaa syvemmälle miettien on aika sarkastista että nettisivuilta löytyy kultaa.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

olisi todellakin kiva jos sellane toteuttettas en ehtiny kyllä kulta ryntäykseen harmi en ehtiny harmittaa toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosi tooooooooooooooooooooooooooosi paljon

Vierailija

Mä ainakin!!En itse päässyt tosin osallistumaan tuohon kultaryntäykseen,mutta vaikutti mahtavalta.Vaikka Kultaryntäys oli jo,toivoisin vielä jotain sen tapaista uudestaan.(Hyvähän minä tässä olen puhumaan,kun en ole ollut koko kultaryntäyksessä mukana...) :)

juvanka
Seuraa 
Liittynyt12.9.2008

Ensinnäkin minulle jäi epäselväksi max6:en viestistä mikä se on. Sellainen on todella inhottavaa. Minulle kävisi oikein hyvin kultaryntäyksen kaltainen jalokivijahti, sillä en ehtinyt kultaryntäykseen mukaan, vaikka olisin halunnut.

Vierailija

MÄÄ kannatan uutta kultaryntäystä EN jalokivijahtia KULTA RYNTÄYS TAKAISIN jos se ei tuu lopetan aku ankka sivilla käymisen

Vierailija

Olisi se ihan kivaa vaik olin kultaryntäyksessä mutta en oikein älynnyt sitä kun ei tallentunut vaikka oli oma ankkaprofiili. :D Sori jos tuli väärinkirjoitus.

Vierailija

Hmmm, kuulostaa hauskalta, ja kyllähän se minullekin sopisi. Itse rakastan kaikenlaisia etsimistehtäviä, ja jos tällainen tulisi, kahlaisin koko sivuston läpi varmasti ja katsoisin joka pikkuriikkisenkin kolon, niin tarkka kaikissa etsimistehtävissä olen.

Kultaryntäyksessähän en ollut ollenkaan, mutta olen saanut siitä tietoa vanhojen kultaryntäystopiccien kaivajien takia. Se vaikutti aika hauskalta, ja itsekin olisin halunnut ottaa osaa tähän. Kunpa olisin rekisteröitynyt aiemmin.

Jos toimitus ei ota ehdotuksesta kiinni, niin kannattaa mennä ehdottamaan sitä palautteella. Aika moni varmasti haluaisi tällaisen visailun.

Mielessäni vilahti myös sellainen etsintä, että etsittäisiin joulukarkkeja ja jokaisella olisi oma sukka. Mielestäni tällainenkin vaihtoehto olisi hauska, mitäs te muut olette mieltä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat