Kouluretket

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tässä keskustelussa puhutaan kouluretkistä. Minne menette luokkaretkellä? Minne haluaisit mennä? Ja kaikkea sellaista.

Viime vuonna kävimme heurekassa. Tänä vuonna menemme luokkaretkellä aika varmasti Turun linnaan.

Meidän koulussa pidetään liikuntakerhoa. Kävimme toissapäivänä meidän liikuntakerhon ja yhden toisen liikuntakerhon kanssa uimahallissa. Ei saatu olla missään muussa kunnollisessa altaassa kuin hyppyaltaassa ja

sellaisessa altaassa missä on kaikkia suihkuja. Jotkut mummot vaan hääti meijät pois sieltä. Liikuntakerhon kanssa mennään ensimmäinen joulukuuta jäähalliin. Sielä opetetaan ehkä kaunoluistelua, ja jos opetetaan niin ajon mennä sinne.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Viimeksi olimme leirikoulussa Miehikkälässä. Suunnitteilla on lukuvuoden päätteeksi retki Linnanmäelle ja yökoulu ennen joulua. Saa nähdä riittääkö rahat...

Vierailija

Me lähetään Kuusamoon! Tosi järkevää matkata halvassa kuumassa bussissa 400km leirikouluun... Hullukaan ei sitä jaksa, ollaan siellä sitten 2viikkoa... Ja takaisi! :^/

Vierailija

Sami, mun kamu on ollu Kuusamossa ja se sano et siellä oli tosi kivaa... Meidän koululla on tänä vuonna ollu yksi luokkaretki ja se oli Werlaan. Samalla käytiin kattomassa jotain ihme avohakkuuta. Tokalla luokalla oli kouluretki Ahvenanmaalle, ja se oli kyllä mieleenpainuvin retkeni. Harmi kun oltiin siellä vaan 3vrk. Sitten meillä on ollut luokkaretkiä teattereihin lukemattomia kertoja etten enää niitä edes muista :'D Pari vuotta sitten oli äänestys että mennäänkö Heurekaan vai johonkin musikaaliin. Kaikki äänesti Heurekaa mutta sitten meidän idiootti koulujohtokuntayhdistyksen musiikkihullu puheenjohtaja vaan laittoi meidät kattomaan sitä musikaalia. Ärrin murrin... Viime keväänä taas käytiin open mökillä yökoulussa ja siellä oli tosikivaa. Taisi olla huhtikuussa... Ja me uitiin siellä joessa!!

Vierailija

Yleisurheilukerhon kanssa vähän aikaa sitten huimalassa. Sitä ennen heurekassa. En tiedä seuraavaa kohdetta.

Vierailija

Siru05 kirjoitti:Piispalaan mennään leirikouluun

5 luokalla kun meiän opettaja oli "erän käviä" hullu niin jou`uttiin olemaan 3 yötä korvessa jossain ei missään jonne joutu patikoimaan 2h no onneks kun päästiin perille niin siellä oli ihan kunnon mökki ja kalapaikka.opettaja ois käskeny mennä enne 23:00 nukkumaan mutta onneks yhellä mun kaverilla oli kortti pakka ja peli merkkejä mukana niin pelattiin pokeria yö 03:00 asti

6 luokalla lähettiin ouluun kauppoihin ja ei saatu 4h matkalla saatu kuunnella ees kännykästä musiikkia kun se oli muka "kidutusta" open korville.ois ajatellu meitä kun me jouttiin kuunnella jotain klassista musiikkia 2h ! :D

Vierailija

no ny oon 7l.k ja 9 luokan perinne on että kerätään rahaan ja lähetään viikoks ulkomaille no siskoni lähtee viimesillä viikoilla viroon (jes) en sitten tiiä minne me mennään tänä vuonna saati 9

Vierailija

Plä'äh. Käytiin syyskuus Hesas., sIIS OLTIIN YKS PÄIVÄ SIEL!! Eka ajetan 5h putkeen käydään syömäs ja suomenlinnas ja lähtetää kotia ja taa 5h linkus.. SIT VIEL OPE TAKAVARIKOI KÄNNYKÄT!!! Se reissu oli yhtä kidutusta : P (Sori noi mun Caps kohat, ne on ihan tarkotuksel: D) Ja Nyt sit kerätään rahaa et lähettäs taas ens vuon yllätys yllätys, HESAAN.. Olisin kyl ite halunnu lähtee vaik Rovaniemelle tai Kuusamoon kalastamaan ja viettää mökkielämää...;)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Me kävimme viime keväänä (silloin kun olin 2 luokalla) Wasalandiassa. Mielestäni siellä oli hauskaa, ja parhaat laiteet siellä olivat Superspin ja Tukkimäki. Meillä oli myös viime keväänä yökoulu. Olimme tyynysotaa, pimeää piilosta ym. En tiedä menemmekö me tänä vuonna enää mihinkään luokkaretkelle.

Vierailija

Me mennään tänä vuonna leirikouluun Hoikkaan!Isoveli on sanonu et siel on kivaa joten toivon että se on totta :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat