Onko Englanti hyvä koulu aine?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mielestäni ei.

Tai onhan se tarpeellinen,mutta ei mukavaa.

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Roope Joope Toope Ankka kirjoitti:Se on ihan ookoo aine.Huomiseksi pitäisi opetella epäsäännöllisiä verbejä... huoh... tylsää

Meilläkin on tällä hetkellä epäsäännöllisiä. Toisaalta minua se ei haittaa, osaan ne kuitenkin. Enkku on kiva aine, se tulee niin luonnollisesti ja sitä oppii paljon kun katsoo Simpsoneita :-)

Vierailija

yes i love english becouse its so easy and its easy to learn.you is only have to wach english movies and play games.

no se melkein menee meillä kuulemma suvussa ainaskin miesten puolelta että teet kaikkea muuta kuin luet kokeisiin ja silti tulee kiitettävää.

Vierailija

iha kiva mut oon ite pien ryhmäs enkust mut oon meijjän luokan yks parhain ruotsissa ja aion ottaa venäjän kasil

Vierailija

Kaikkein kauhein kouluaine ikinä. Onhan se hyödyllistä, mutta en vain ymmärrä sitä. Ehkä siksi, kun kolmannella en tajunnut miten vaikeaa se loppujenlopuksi on ja siksi otin ensimäiset vuodet hieman kevyesti ja yhtäkkiä huomasin, että en tajuakkaan mitä enkusta. Asiaan auttaisi se, että englannin opetus alkaisi vasta viidennellä.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei kyllä minun mielestä! Perusteluna se, etten ole mitenkään hyvä siinä. (Joka on sinänsä ironista, koska minulla on kuitenkin englannin kielinen tuo profiilinimi.) :a ;)

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

I love English so much! [ei kei juu ei en kei kei ei] It's Donald Duck!

No aakkoset oli suomenkielisesti. Enkka on hyödyllistä ja muuteski!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat