omistaako tai lukeeko kukaan manga sarjaa nimeltä sugar sugar rune?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

niin lukeeko kukaan sugar sugar runea?

Kommentit (9)

Vierailija

Sugar Sugar Runen kyllä tiedän ja yhden osan olen lukenut, mutta oli pettymys. Ei One Piecen ja Emman jälkeen oikein mikään maistu. Myös Inuyasha, Princess Ai, Salapoliisi Conan ja Fushigi Yuugi on minun manga lempparit. Fullmetal Alchemistiä haluaisin lukea, kun sitä on paljon kehuttu, samoin Narutoa.

Vierailija

Enpä ole koskaan kuullutkaan tuon nimisestä mangasta. Muuta mangaa kyllä luen.

Otto Ankka-94 kirjoitti:Mangat ovat niin tylsiä, että en viitsi lukea niitä.

Vaikka pitäisit jotain sarjakuvaa tylsänä, ethän sanoisi, että kaikki sarjakuvat ovat tylsiä? Mangojakin on yhtä monta erilaista, jotkut tylsempiä kuin toiset, mutta eihän sitä voi yleistää, että kaikki ovat. On siellä joukossa niitä hyviäkin manga-sarjoja ; )

Vierailija

SSR on minusta ihan OK manga(omistan viisi ensimmäistä osaa), mutta parhaita mangoja ovat kuitenkin Naruto ja Fullmoon wo Sagashite, koska niissä ovat hyvät ja ennalta-arvaamattomat juonet sekä niiden hahmot ovat mahtavia. Muita mangoja, joita luen, ovat esim. Cherry Juice ja Fushigi Yuugi.

Muuten, miksi mangat ovat tylsiä, Otto ja Siru? Oletteko perustaneet mielipiteenne ainoastaan yhden huonon mangan päälle ja sitten ruvenneet ajattelemaan, että muutkin ovat huonoja?

Mars kaupan tai antikvariaatin mangahyllyille hyviä mangoja(ja muitakin sarjakuvia)etsimään! =)

Vierailija

Hyh... Sugarsugar rune on selvästi suunnattu minua nuoremmille lukijoille, en jaksa innostua siitä sitten yhtään. Liian sokerista ja shojoa. Itse pidän Furubasta, Ranma½ ja Emmasta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat