Mitä Akkareita...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...aiot toivoa joululahjaksi? Itse toivon epävarmoina vuoden 1959 näköispainosta ja vuoden 1970 lehtii, sillä mä näin ne ne yhessä paikassa, ja voisi luulla että vuoden 1970 lehet olisi kalliita, mutta ne oli myynnissä 20€. Tosin ei ollut silloin rahaa mukana, joten toivon sitä. Varmoina en oo vielä päättänyt täysin, mutta jonkin aion vielä kyllä toisoa.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ainakin rahaa toivon että saan ostettuu ite taskareit ja kaikkii aku julkasui ja varmaan ainakin pari ankantekijät kirjaa.

Vierailija

jokkemies kirjoitti:Ainakin rahaa toivon että saan ostettuu ite taskareit ja kaikkii aku julkasui ja varmaan ainakin pari ankantekijät kirjaa.

Jep, mäkin aion toivoa ainakin joltain sukulaisilta vähän rahaa jos ne kysyy.

Vierailija

No ainakin Ankalliskirjasto 8 Ankkojen kulta, toivomuksen esitin mummilleni, joka aika varmasti ostaa sen minulle. Sitten ehkä toivon vielä uusinta taskarin teemanumeroa, oliko se nyt Lahjaunelmia. Eipä tässä muuta ole "Akkareiden toivomuslistalla".

Vierailija

Minä aion toivoa tämän vuoden taskareita(en omista yhtäkään vuoden 2008 taskaria) Ankalliskirjasto 8: Ankkojen kultaa, Temppeliherrojen kätketty kruunu ja muita Don Rosan parhaita(äiti tilaa sen), Carl Barksin joulu osat 1 ja 2 kotelossa, Ankantekijät 10: Lannistumaton laivuri(äiti on jo tilannut sen), Taskarin teemanumero 18: Lahjaunelmia -kirjaa... Lista voisi jatkua vielä maailman ääriin.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Niin, olen esittänyt toiveen Carl Barksin joulu-kirjoista kotelossaan. Don Rosan kovakantinen Kymmenen avataran aarrekin on ollut mielessä, mutta ykkösenä on tuo joulukirjapari. Myös Roope Ankan elämä ja teot 2 olisi hyvä.

Vierailija

jokkemies kirjoitti:Ainakin rahaa toivon että saan ostettuu ite taskareit ja kaikkii aku julkasui ja varmaan ainakin pari ankantekijät kirjaa.

Mäkin toivoin samalla lailla.

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Vaikea sanoa. Varmaankin Taskari 348, joka ilmestyy Joulukuussa.<br />

Sudenpentujen Tietovisakirja.<br />

Minitaskari 5.<br />

<br />

Nuo siis varmasti saan.

Niin ja Minari vitosen toivon vielä ja mahd. teemanumero 18 Lahjaunelmia.

Vierailija

Ja toivon tietty minarin, vaikka se ilmestyisikin paljon ennemmin, mutta onpahan enemmän paketteja kuusen alla. :)

Mutta sitä oon miettiny, että toisoisiko Carl Barksin Joulu 1 ja 2 kotelossa, sillä se on aika kallis. Siksipä oon miettinyt, että pyytäisikö rahnaa ja hankkisi sitten, vai kehtaisiko pyytää sukulaisilta kun ne on aina kysellyt toiveita. Aiotteko te toivoa tai kehtaatteko edes?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat