sisu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kuka on jo ollut pääsemättä keskusteluihin siis kuka on käyttänyt rumia sanoja keskusteluissa

minä en

vastatkaa kiitos

Kommentit (7)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Voi voi. Näitäkin on ollut jo tuhat määrin. Mutta sitten asiaan. Itse en ole jäähyllä ollut, mutta teidän toki monia, jotka jäähyllä ovat olleet tai ovat sillä edelleen. Harvemmin jäähyllä olevat edes palaavat ja jos palaavat niin yleensä trollaamaan. Maalivahti28 on kaiketi ainoa pitkältä jäähyltä palannut, joka ei jatkanut trollausta. Ja jos joku olisi ollut jäähyllä pitkään, hän tuskin sitä tähän topiciin edes mainitsisi ja tuskinpa edes vastaisi.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Voi voi. Näitäkin on ollut jo tuhat määrin. Mutta sitten asiaan. Itse en ole jäähyllä ollut, mutta teidän toki monia, jotka jäähyllä ovat olleet tai ovat sillä edelleen. Harvemmin jäähyllä olevat edes palaavat ja jos palaavat niin yleensä trollaamaan. Maalivahti28 on kaiketi ainoa pitkältä jäähyltä palannut, joka ei jatkanut trollausta. Ja jos joku olisi ollut jäähyllä pitkään, hän tuskin sitä tähän topiciin edes mainitsisi ja tuskinpa edes vastaisi.

Jep, tuskin kukaan sellainen edes kehtais myöntää, paitsi joku sellainen joka on joutunut erehdyksen kautta jäähylle. Itse en ole joutunut koskaan jäähylle epäasiallisesta kirjoittelusta.

Vierailija

Minäkään en ole ollut jäähyllä (onneksi). Toistan samaa asiaa, ne jotka ovat olleet jäähyllä, eivät varmasti kehtaa kirjoittaa. Varsinkin, jos on lopettanut toimintansa ja nolottaa hirveästi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat