mikä...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mikä on paras lukemasi sarja?

jos et muista nimeä niin kerro mitä siinä tapahtuu

minulla se on yksi toivesarja jossa aku sai töistä 5 säkillistä perunoita sitten tupu,hupu,lupu sanoivat että sudenpennuilta tulisi 20 jos epä onnistuu suunnistuskokeessa ja lopulta aku sai 100 säkillistä perunoita

Kommentit (7)

Vierailija

no don rosan tarina se ainakin on mutta en oikeen sen tarkemmin tiiä.

ehkä "cuttysharkin cowboy kapteeni" tai "unelmoiden läpi elämän" niin tai sitten "vanhan linnan salaisuus"

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:Mun oma lemppari on ehkää... Andien kutsu. Miks tehä tästä sitä paitsi keskustelu ku sen näkee muutenkin jo profiilista. Tää on melkeen jopa turhe keskustelu. En kyllä tiiä mitä muut ajattelee niin en nyt sano mitään.

Niinpä, profiilistahan sen(kin) näkee.

Vierailija

Profiilista (kuten muut jo sanoivat) sen näkee. Vastaan kuitenkin että Joulu Karhuvuorella on lempitarinani.

Vierailija

Minusta tämä on ihan hyvä aihe, eihän näitä ole montaa ( ainakaan minun mielestäni) ja eihän kukaan jaksa käydä katsomassa monien profiiileja ja jotkut vielä kirjoittavat parhaaseen sarjaan( profiilissa) jonkun TV-sarjan.

Itse en tiedä mikä on lemisarjani, koska kaikki on minusta hyviä, mutta joku Aku tarina se on, ei ainakaan Mikki tarina.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mun oma lemppari on ehkää... Andien kutsu. Miks tehä tästä sitä paitsi keskustelu ku sen näkee muutenkin jo profiilista. Tää on melkeen jopa turhe keskustelu. En kyllä tiiä mitä muut ajattelee niin en nyt sano mitään.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat