Onko sinulla paljon kavereita koulussa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin siis haluaisin kysyä, että onko sinulla paljon kavereita koulussa? Itselläni ei ole kovinkaan paljon ehkä kaksi. Olen yleensä yksin, sillä viihdyn myös yksin. Kotona minulla on sitten enemmän kavereita, koska kaikki ovat erikouluissa.

Kommentit (13)

Vierailija

maikki kirjoitti:Niin siis haluaisin kysyä, että onko sinulla paljon kavereita koulussa? Itselläni ei ole kovinkaan paljon ehkä kaksi. Olen yleensä yksin, sillä viihdyn myös yksin. Kotona minulla on sitten enemmän kavereita, koska kaikki ovat erikouluissa.

justiisa kyllä vaan ,kippasin ne tuonne takapihalle,voit katsella niitä myöhemmin. Mutta nyt minun täytyy mennä, terve vaan!

Vierailija

Kare-96 kirjoitti:justiisa kyllä vaan ,kippasin ne tuonne takapihalle,voit katsella niitä myöhemmin. Mutta nyt minun täytyy mennä, terve vaan!

Lainsit tuon Masa Mainio rakentaa autoja pelistä... ;^) Kippaat kaverisi takapihalle... En minä ole takapihallasi, Kare...

Joo, oikeasti asiaan, onhan minulla täällä sen verran kavereita, minä nyt on, noin 6-14kpl... Syrjäkyläkun tämä on, ja ei asu täällä juuri kukaan.

Vierailija

no ala asteellea ei ollu niin paljoa kavereita kun on niin pieni paikka kunta.no nyt kun on ylä asteella niin on tullut kavereita kyllä aika lailla

Vierailija

On minulla kavereita luokallani, mutta ne ovat vain kavereita. Voi kyllä heidän kanssaan olla välitunneilla ja näin, ettei tule yksinäinen olo. Pidän kyllä yksinkin olemisesta. Kotipuolella on sitten kavereita vain yksi, mutta se on häbsän huippu ystävä! : D

Vierailija

Onhan niitä onnekseni kertynyt :D Noin 10 tärkeämpää ystävää ja sitten rapiat 15 kaveria. Ja tuttujahan ei lasketa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat