(4c24a8dc-a32d-4cb7-862c-3382a9e81bb5) - 4c24a8dc-a32d-4cb7-862c-3382a9e81bb5

Vierailija

Karhukopla-tarina oli erinomainen

Kommentit (15)

Vierailija

Palautetta sivuista: Minulla on ollut sama bugi tässä jo kolme päivää. Se ei ole poistunut hetkeksikään. Mitä pitäisi tehdä? Viikonloput sinnekin.

Vierailija

Hyvä artikkeli!! se on kyllä totta et Ankkalinnassa kaikilla on joku naamiaispuku. Mut ne tarinat on kyllä aikas hauskoja. Ja ihmettelen et Karhukoplaa muka ei tunnisteta. Mut no joo.. sehän kuuluu siihen tarinaan. Ja onhan niillä aina naamio!:)

Vierailija

Heh Heh! Hauska tuo tarina kyllä oli. Itse olen miettinyt, että tuleekohan koskaan tarinaa, jossa näytetään Karhuveljet ilman naamiota, joskus taas mietin minkänäköisiä he olisivat ilman naamiota, mutta mieluummin minä luen tarinoita joissa Karhuveljekset seikkailevat naamion kanssa, sillä kuten sanoitkin, niin Naamio auttaa tunnistamista karhuveljesten osilta, niinpä jos he olisivat ilman naamiota, he onnistuisivat melko jokaisessa keikassaan kun heitä ei tunnistaisi niin helposti. Hyvää viikonloppua sinullekin Lilli!

Vierailija

Ihmettelen vaan ku Karhukoplalla on valeparta ja joskus lasit ja erillaiset vaatteet silti lukijan on helppo tunnistaa heidät mutta muut ei tunnista heitä!!

Vierailija

Aku on hyvä naamioituja, sillä hän touho,ankanpojat,karhukopla ja pelle muuttuivat milloiksi roope-sedän numerossa 290.

Vierailija

This thread contains comments for topic "4c24a8dc-a32d-4cb7-862c-3382a9e81bb5" (id=4c24a8dc-a32d-4cb7-862c-3382a9e81bb5) which can be found in the [XXXX] portal.

Vierailija

Hauskaa viikonloppua sinnekkin! Lehti oli aika hauska, sai ainakin nauraa mielessään noille Karhukoplan valepuvuille! :D Joo, olen aina itsekkin miettinyt, miksi niillä pitää aina olla se naamio naamalla? Ei kukaan niitä tunnistaisi, jos niillä EI olisi sitä naamiota... Mutta ehkä se on tarkoituskin että niillä menee kaikki metsään. Eihän sekään olisi kivaa, jos kaikki aina menisi prikulleen nappiin, ja mitään kiinnostavaa ei koko lehdessä olisi. Näin on ihan hyvä.

Vierailija

Toi jakso oli aika hyvä samoin aihe. Minusta Karhukoplan ei tarvitsisi aina pukea päällensä naamiota sillä minä ainakin tunnen heidät aina

Vierailija

Se on aika outoa kun kukaan ei tunnistaa karhukoplaa, kun he ovat naamiais-asuissa, vaikka heillä on ihan selvät tuntomerkit; Heitä on 3 ja sitten niillä on semmoiset silmälaput. Minä ainakin tunnistan ne heti, vaikka ne olisivatkin naamiais-asuissa. Kiitos taas hyvästä blogista!

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat